Napisano 24 Lipiec 201014 l Sculptris Alpha 5 - tak bedzie nazywal sie Sculptris pod skrzydlami Pixologic. Czy bedzie darmowy? Jak potocza sie jego losy? Czy wchlonie go Zbrush czy zostanie osobna aplikacja. Czas pokaze. http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=090617 http://drpetter.proboards.com/index.cgi?board=sculptris&action=display&thread=954 Edytowane 24 Lipiec 201014 l przez Nezumi
Napisano 24 Lipiec 201014 l Wow, fajny sofcik. Interface bardziej do mnie przemawia niż w Zbrushu. Mogli by się czegoś nauczyć od tego kolesia co zrobił Sculptris. Zobaczymy co przyniesie Zbrush 4.
Napisano 24 Lipiec 201014 l Przestraszyli sie :D Jednego programisty :D Gościu zasłużył na to co dostał, kupa szmalu za licencje, ciepła posadka w pixo. Wątpie żebysmy zobaczyli sculptris w zb. On ma swoja specyficzna budowę opartą na pixolach i każdy plugin musi byc skonstruowany w oparciu o nie. Tak więc albo sculptris będzie rozwijane obok zb w co wątpie bo stałby się niechybnie konkurencją, albo spróbuja zaszczepić ten pomysł w zb, w co średnio wierze, albo znależli świetnego programistę który zrobi różne fajne rzeczy w zb, niekoniecznie sculptris.
Napisano 26 Lipiec 201014 l Pixologic zatrudnił tego gościa od Sculptrisu. Ciekawe jak to się potoczy ;)
Napisano 26 Lipiec 201014 l Autor dac77 - a pamietasz ze Zbrush to pixole i moze nie byc to tak "po prostu" ;) Ale ale - maly offtop moze choc w temacie sculptingu - zerknijcie sobie na probke auto-retopo w 3dcoat (avi): Stink Dragon http://bit.ly/dubHMB Orc http://bit.ly/9s0RKh [edit] Przy okazji - warto wspomniec ze nie tylko program ale i sam autor zostal przejety przez Pixologic :D Jako ze od jakiegos czasu szukali programistow wydaje mi sie ze bardziej niz na sculptrisie zalezalo im na jego autorze. Edytowane 26 Lipiec 201014 l przez Nezumi
Napisano 26 Lipiec 201014 l Może być proste jeżeli będzie można przechodzić między dwoma technikami. Sculptris widziałbym w pipeline gdzieś za zspherami a przed tym tradycyjnym sculptingiem.
Napisano 26 Lipiec 201014 l A ja myślałem że w ZB pixole to ta funkcja 2.5D a normalny sculpt to zwykła siatka, czyżbym się mylił?
Napisano 26 Lipiec 201014 l W ZBrush na ekranie jest 2.5 ale i tak w programie jest 3d. Mamy więc zsheres jako podstawa do robienia mesha a potem rzeźbienie w 3D, ale to trochę niewygodne gdyż zspheres są czasami trudne w kontrolowaniu. Kod Sculptrisa mógłby pomóc w dodaniu geometrii tam gdzie nam jej zaczyna brakować.
Napisano 27 Lipiec 201014 l No pięknie :) A ja zdążyłem się już tak fajnie rozgościć po tym programie. :)
Napisano 27 Lipiec 201014 l Mi tez szkoda ze zostal polkniety przez Pixologic. Z dwojga zlego wolalbym zeby to byl autodesk z mudboxem. Teraz tylko oczekiwac zb 5 za 2-3 lata z jego NOWYMI rewolucyjnymi funkcjami w pieknej oprawie audiowizualnej. Wzrosnie kupno wazeliny wsrod uzytkownikow zbrushcentral.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto