maciek.m Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 (edytowane) Witam. Udało się nareszcie ukończyć model :) Jest to moje 2 autko, pierwsze to nieszczęsny polonez. Model w 3ds max, renderowałem w Vray i lekkie podciagniecie w photoshopie. Z Vray korzystam pierwszy raz wiec na tych renderach uczyłem się więc prosze o wyrozumiałość :P Mam nadzieje że chociaż troszkę się podoba :) Pozdrawiam Większa rozdzielczość co by bylo lepiej widac bledy :P http://img84.imageshack.us/img84/174/1dddcopy.jpg http://img830.imageshack.us/img830/8031/21copy.jpg http://img830.imageshack.us/img830/4187/3copyy.jpg http://img210.imageshack.us/img210/9950/4copyt.jpg Edytowane 26 Lipiec 2010 przez maciek.m
KMiklas Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Wygląda jak model w skali, z plastiku, głównie przez jednolity lakier, brak wnętrza i DOF. Widać to zwłaszcza na 3 ujęciu. ;)
NV Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Hmm jakbyś dopisał ,że efekt zabawki był celowy to dla mnie bomba. Jeśli nie to trochę nie wyszło ale ogólnie to bardzo pozytywnie.
maciek.m Napisano 24 Lipiec 2010 Autor Napisano 24 Lipiec 2010 No niestety to nie miala byc zabawka :P Co do dof'a to nie umiem jeszcze go stosowac zbyt dobrze.... wiem ze mozan przez jakies mapy czarno biale ale.. :] a nie da sie tego dofa w photoshopie jakies podmalowac ? Zrobilem rozmycia na koncu kadru ale widze ze nie o to chodzi :)
tweety Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 maciek.m: proszę o poprawienie nazwy wątku na zgodną z zasadami działu Finished Works. Inaczej wątek poleci do kosza.
Berger Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Wg. mnie dofa można użyć w studiu do wozów, ale tylko w wypadku gdy dajemy zbliżone ujecie na jakiś element, lub wzdłuż jakiegoś elementu, np. boku.
maciek.m Napisano 24 Lipiec 2010 Autor Napisano 24 Lipiec 2010 Czyli co do dofa tylko 3 render sie nie zgadza bo reszta ma wzdloz rozmycie od lekkiego przy poczatku ku koncu mocne? (kombinuje z tym dofem w maxsie niedlugo up jak cos wyjdzie :P )
halset Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Zrób większe felgi i dodaj jeszcze jakiś detal, np. tablicę rejestracyjną, jakieś proste wnętrze itd. Jeden wieczór roboty a efekt będzie dużo lepszy.
maciek.m Napisano 24 Lipiec 2010 Autor Napisano 24 Lipiec 2010 dodalem dofa ale sam nie wiem... "halset": tak wlasnie myslalem nad tablicami ale wkoncu pomyslalem ze studyjne zdjecia po co tablica ale dodam :) co do srodka, tego sie troszke boje, ale sprobuje. No i fele zwieksze, dzieki za podpowiedzi
tweety Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 DOF jest tutaj zupełnie zbędny. Z reguły fotografie studyjne samochodów wykonuje się przy przesłonach rzędu 8 w górę. Czyli głębia ostrości powiększa się znacząco, czyli nie istnieje tak mocne (a szczerze to jakiekolwiek) rozmycie tyłu samochodu. Poszukaj referencji zdjęć, nie staraj się improwizować. Wątek przenoszę do wip'a, skoro masz zamiar dalej nad tym pracować. Pozdrawiam
Tamyl91 Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 Tweety ma rację. Na rozmiar głębii ostrości wpływa głównie skala odwzorowania, mała głębia występuje w przypadku fotografowania małych przedmiotów. Przy dużych obiektach (jak np. samochód) głębia ostrości jest bardzo duża i zazwyczaj rozmycie nie występuje. Dlatego własnie DOF na Twoim renderze powoduje, że samochód wygląda jak 20 centymetrowy model. Mam nadzieję, że zrozumiałeś, a jeśli nie, to poczytaj trochę o fotografii.
maciek.m Napisano 25 Lipiec 2010 Autor Napisano 25 Lipiec 2010 Zrozumialem dzieki :) ponizej dodaje zdjecia bez dofa, fakt lepiej wygladaja dzieki. a teraz zabieram sie za srodek i tablice rejestracyjne
nonameplum Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 Schludnie i prosto, jak masz jeszcze motywacje to zmień opony, bo jakieś takie nie adekwatne do lamborghini.
trosiek Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 popracuj też nad samym modelem: ma masę niezgodności i krzywizn.
maciek.m Napisano 25 Lipiec 2010 Autor Napisano 25 Lipiec 2010 Mamy pytanie czy da sie jakos zwiekszyc obszar wykorzystywanej pamieci do renderowania? albo czy sa jakies techniki renerwoania po kawalkach ? bo jak probuje wyrenderowac auto z hdri to albo odrazu max sie wylacza albo wyskakuje ze za malo pamieci....:(
nonameplum Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 Zmniejsz hdri do trochę mniejszej rozdzielczości
maciek.m Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Witam. Poprawiłem to co mowiliscie czyli tablica, lekko powiekszone felgi i dodany srodek, ktory lekko mi sie wygial na zalamaniu szyby ale:P jeszcze zabawa z hdri :)
maciek.m Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 udalo sie zrobic taka prosta hdrke tylko nie wiem czemu pod kolami jak by nie ma cienia a pod autem jest
err0r Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Hej, Bez DOF-a 100x lepiej :) Scenke se daruj bo widac ze nie umiesz :) albo se poszukaj jakas fotke w ktora wmontujesz tak zeby bylo jak ujecie w studio ale np. na parkingu czy na ulicy w klimacie cos jak tutaj : http://charliekassel.co.uk/imgs/sml/Car-Park-Dark.jpg Powodzenia
Tweester Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Scenke se daruj bo widac ze nie umiesz :) Jak se daruje to się nigdy nie nauczy ;)
maciek.m Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Udało mi się wzucic autko w scene garazu, odbicia i swiatlo robilem tym samym zdjeciem garazu.
Pony Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Nie wiem dlaczego tylnie lampy masz prawie czarne, oraz tą siatke pod nimi. I pytam.. gdzie są szkła w lusterkach!? :D Z rzeczy samej że także robie murcielago, chyle czoła Twojemu, pomogłeś przemóc mi się by zrobić wersje z conajmniej 2005r. ;) pozdrawiam
maciek.m Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 to chyba dlatego ze oprocz hdrki dodalem swiatlo od gory i od boku a od przodu nie i sie zrobilo tam ciemno, poprawie to :) a lusterka hmm, ostatnio tam byly heh:D tez poprawie. I czekam na twojego wip'a "Pony" Powodzenia
cortes Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 zostało pare detali, chyba że jest po tuningu i nie ma klamek :P
maciek.m Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 klamki są tylko w tym modelu są od góry i nie widać ich z tej perspektywy. Mozna je zauwazyc na 3 renderze od gory z 1 storny watku. I zblizenie co by nie bylo. :)
Tweester Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 Poprawa oświetlenia żeby światłą były widoczne z tyłu a nie były czarne i powinno być już super ;)
maciek.m Napisano 27 Lipiec 2010 Autor Napisano 27 Lipiec 2010 http://img534.imageshack.us/img534/4769/desertedparkinggarageim.jpg Prosze to zdjecie z ktorego korzystalem jak mowilem zamiast hdrki do oswietlenia uzylem tez tego zdjecia. Dzisiaj posaram sie wyrenderowac juz z dobrym oswietleniem :) Bolitic fajnie ze podobaja ci sie pierwsze rendery a zarazem czytalem troche o twoim zboczeniu do dofa :P
cortes Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 a tak juz z ciekawosci mozesz jeszcze pokazac siateczke ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się