Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Udało się nareszcie ukończyć model :) Jest to moje 2 autko, pierwsze to nieszczęsny polonez. Model w 3ds max, renderowałem w Vray i lekkie podciagniecie w photoshopie. Z Vray korzystam pierwszy raz wiec na tych renderach uczyłem się więc prosze o wyrozumiałość :P

Mam nadzieje że chociaż troszkę się podoba :) Pozdrawiam

 

 

Większa rozdzielczość co by bylo lepiej widac bledy :P

http://img84.imageshack.us/img84/174/1dddcopy.jpg

1dddcopymini.jpg

 

 

http://img830.imageshack.us/img830/8031/21copy.jpg

21copymini.jpg

 

 

http://img830.imageshack.us/img830/4187/3copyy.jpg

3copymini.jpg

 

 

http://img210.imageshack.us/img210/9950/4copyt.jpg

4copymini.jpg

Edytowane przez maciek.m

  • Odpowiedzi 30
  • Wyświetleń 5,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda jak model w skali, z plastiku, głównie przez jednolity lakier, brak wnętrza i DOF. Widać to zwłaszcza na 3 ujęciu. ;)

Napisano

Hmm jakbyś dopisał ,że efekt zabawki był celowy to dla mnie bomba. Jeśli nie to trochę nie wyszło ale ogólnie to bardzo pozytywnie.

Napisano
  • Autor

No niestety to nie miala byc zabawka :P Co do dof'a to nie umiem jeszcze go stosowac zbyt dobrze.... wiem ze mozan przez jakies mapy czarno biale ale.. :] a nie da sie tego dofa w photoshopie jakies podmalowac ? Zrobilem rozmycia na koncu kadru ale widze ze nie o to chodzi :)

Napisano

maciek.m: proszę o poprawienie nazwy wątku na zgodną z zasadami działu Finished Works. Inaczej wątek poleci do kosza.

Napisano

Wg. mnie dofa można użyć w studiu do wozów, ale tylko w wypadku gdy dajemy zbliżone ujecie na jakiś element, lub wzdłuż jakiegoś elementu, np. boku.

Napisano
  • Autor

Czyli co do dofa tylko 3 render sie nie zgadza bo reszta ma wzdloz rozmycie od lekkiego przy poczatku ku koncu mocne? (kombinuje z tym dofem w maxsie niedlugo up jak cos wyjdzie :P )

Napisano

Zrób większe felgi i dodaj jeszcze jakiś detal, np. tablicę rejestracyjną, jakieś proste wnętrze itd. Jeden wieczór roboty a efekt będzie dużo lepszy.

Napisano
  • Autor

dodalem dofa ale sam nie wiem...

dof1copy.jpg

 

 

"halset": tak wlasnie myslalem nad tablicami ale wkoncu pomyslalem ze studyjne zdjecia po co tablica ale dodam :) co do srodka, tego sie troszke boje, ale sprobuje. No i fele zwieksze, dzieki za podpowiedzi

Napisano

DOF jest tutaj zupełnie zbędny. Z reguły fotografie studyjne samochodów wykonuje się przy przesłonach rzędu 8 w górę. Czyli głębia ostrości powiększa się znacząco, czyli nie istnieje tak mocne (a szczerze to jakiekolwiek) rozmycie tyłu samochodu.

 

Poszukaj referencji zdjęć, nie staraj się improwizować. Wątek przenoszę do wip'a, skoro masz zamiar dalej nad tym pracować.

 

Pozdrawiam

Napisano

Tweety ma rację. Na rozmiar głębii ostrości wpływa głównie skala odwzorowania, mała głębia występuje w przypadku fotografowania małych przedmiotów. Przy dużych obiektach (jak np. samochód) głębia ostrości jest bardzo duża i zazwyczaj rozmycie nie występuje. Dlatego własnie DOF na Twoim renderze powoduje, że samochód wygląda jak 20 centymetrowy model. Mam nadzieję, że zrozumiałeś, a jeśli nie, to poczytaj trochę o fotografii.

Napisano
  • Autor

Zrozumialem dzieki :) ponizej dodaje zdjecia bez dofa, fakt lepiej wygladaja dzieki. a teraz zabieram sie za srodek i tablice rejestracyjne

 

 

bezdofa.jpg

 

bezdofa2.jpg

Napisano

Schludnie i prosto, jak masz jeszcze motywacje to zmień opony, bo jakieś takie nie adekwatne do lamborghini.

Napisano
  • Autor

Mamy pytanie czy da sie jakos zwiekszyc obszar wykorzystywanej pamieci do renderowania? albo czy sa jakies techniki renerwoania po kawalkach ? bo jak probuje wyrenderowac auto z hdri to albo odrazu max sie wylacza albo wyskakuje ze za malo pamieci....:(

Napisano
  • Autor

Witam. Poprawiłem to co mowiliscie czyli tablica, lekko powiekszone felgi i dodany srodek, ktory lekko mi sie wygial na zalamaniu szyby ale:P jeszcze zabawa z hdri :)

 

new2ux.jpg

Napisano
  • Autor

123oc.jpg

udalo sie zrobic taka prosta hdrke tylko nie wiem czemu pod kolami jak by nie ma cienia a pod autem jest

Napisano
  • Autor

Udało mi się wzucic autko w scene garazu, odbicia i swiatlo robilem tym samym zdjeciem garazu.

 

lambogarazmini1.jpg

 

lambogarazmini.jpg

Napisano

Nie wiem dlaczego tylnie lampy masz prawie czarne, oraz tą siatke pod nimi. I pytam.. gdzie są szkła w lusterkach!? :D Z rzeczy samej że także robie murcielago, chyle czoła Twojemu, pomogłeś przemóc mi się by zrobić wersje z conajmniej 2005r. ;) pozdrawiam

Napisano
  • Autor

to chyba dlatego ze oprocz hdrki dodalem swiatlo od gory i od boku a od przodu nie i sie zrobilo tam ciemno, poprawie to :) a lusterka hmm, ostatnio tam byly heh:D tez poprawie. I czekam na twojego wip'a "Pony" Powodzenia

Napisano
  • Autor

klamki są tylko w tym modelu są od góry i nie widać ich z tej perspektywy. Mozna je zauwazyc na 3 renderze od gory z 1 storny watku. I zblizenie co by nie bylo. :)

 

klamkay.jpg

Napisano

Poprawa oświetlenia żeby światłą były widoczne z tyłu a nie były czarne i powinno być już super ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności