Skocz do zawartości

Pojazd 3d : Lamborghini Murcielago


maciek.m

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Udało się nareszcie ukończyć model :) Jest to moje 2 autko, pierwsze to nieszczęsny polonez. Model w 3ds max, renderowałem w Vray i lekkie podciagniecie w photoshopie. Z Vray korzystam pierwszy raz wiec na tych renderach uczyłem się więc prosze o wyrozumiałość :P

Mam nadzieje że chociaż troszkę się podoba :) Pozdrawiam

 

 

Większa rozdzielczość co by bylo lepiej widac bledy :P

http://img84.imageshack.us/img84/174/1dddcopy.jpg

1dddcopymini.jpg

 

 

http://img830.imageshack.us/img830/8031/21copy.jpg

21copymini.jpg

 

 

http://img830.imageshack.us/img830/4187/3copyy.jpg

3copymini.jpg

 

 

http://img210.imageshack.us/img210/9950/4copyt.jpg

4copymini.jpg

Edytowane przez maciek.m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No niestety to nie miala byc zabawka :P Co do dof'a to nie umiem jeszcze go stosowac zbyt dobrze.... wiem ze mozan przez jakies mapy czarno biale ale.. :] a nie da sie tego dofa w photoshopie jakies podmalowac ? Zrobilem rozmycia na koncu kadru ale widze ze nie o to chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodalem dofa ale sam nie wiem...

dof1copy.jpg

 

 

"halset": tak wlasnie myslalem nad tablicami ale wkoncu pomyslalem ze studyjne zdjecia po co tablica ale dodam :) co do srodka, tego sie troszke boje, ale sprobuje. No i fele zwieksze, dzieki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOF jest tutaj zupełnie zbędny. Z reguły fotografie studyjne samochodów wykonuje się przy przesłonach rzędu 8 w górę. Czyli głębia ostrości powiększa się znacząco, czyli nie istnieje tak mocne (a szczerze to jakiekolwiek) rozmycie tyłu samochodu.

 

Poszukaj referencji zdjęć, nie staraj się improwizować. Wątek przenoszę do wip'a, skoro masz zamiar dalej nad tym pracować.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tweety ma rację. Na rozmiar głębii ostrości wpływa głównie skala odwzorowania, mała głębia występuje w przypadku fotografowania małych przedmiotów. Przy dużych obiektach (jak np. samochód) głębia ostrości jest bardzo duża i zazwyczaj rozmycie nie występuje. Dlatego własnie DOF na Twoim renderze powoduje, że samochód wygląda jak 20 centymetrowy model. Mam nadzieję, że zrozumiałeś, a jeśli nie, to poczytaj trochę o fotografii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy pytanie czy da sie jakos zwiekszyc obszar wykorzystywanej pamieci do renderowania? albo czy sa jakies techniki renerwoania po kawalkach ? bo jak probuje wyrenderowac auto z hdri to albo odrazu max sie wylacza albo wyskakuje ze za malo pamieci....:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego tylnie lampy masz prawie czarne, oraz tą siatke pod nimi. I pytam.. gdzie są szkła w lusterkach!? :D Z rzeczy samej że także robie murcielago, chyle czoła Twojemu, pomogłeś przemóc mi się by zrobić wersje z conajmniej 2005r. ;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img534.imageshack.us/img534/4769/desertedparkinggarageim.jpg

Prosze to zdjecie z ktorego korzystalem jak mowilem zamiast hdrki do oswietlenia uzylem tez tego zdjecia. Dzisiaj posaram sie wyrenderowac juz z dobrym oswietleniem :)

Bolitic fajnie ze podobaja ci sie pierwsze rendery a zarazem czytalem troche o twoim zboczeniu do dofa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności