Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Troszkę mało czasu :). Ale tak czy inaczej zacznę. Zobaczymy co da się zrobić w 3dni. Pokaźna ilość kawy i jedziemy.

 

Scenka kosmiczna (tematycznie). Wakacje w stacji kosmicznej w innym układzie planetarnym. Tło - planet,księżyc. 2gi plan stacja kosmiczna orbitująca wokół planety. 1szy plan, statek wycieczkowy lecący w kierunku stacji, widok z tyłu, lekko z góry, z za silników. Taka kupa :).

 

Każdy plan renderowany osobno w jednym przebiegu. Z uwagi na to że trzeba to będzie poskładać do 3D, PS tylko do korekcji kolorystyki etc.

 

Day 1: Tło.

 

planet4.th.jpg

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No nie przesadzajmy, mam na to 3 dni w sumie i to w nie pełnym wymiarze godzin, bo zlecenia też ktoś musi robić. Tak że nawet jak uda się skończyć, to nie będzie pracka na poziomie 4 miesięcznego dłubania w detalu. Tak więc kończyć swoje prace i zgłaszać - moja niekoniecznie będzie dobra.

Napisano

Model kompleksu hotelowego fajny ale mi się wydaje że na ostatnim obrazku jest trochę za ciemno. Ja bym zrobił kolory i światło bardziej w takim stylu:

 

avatar_space-800x600.jpg

 

Jak będzie jaśniej to będzie lepszy odbiór tego całego 3d. Tak mi się wydaje :)

A planujesz dodać coś bliżej kamery żeby wzmocnić odczucie głębi 3d? Bo teraz wszystkie obiekty są na tyle oddalone od widza że w rzeczywistości nie było by widać dużej różnicy między stereo i mono.

Napisano

Ładny obrazek, tylko widzę kilka podstawowych problemów :)

 

1) Mało czasu na modeling i teksturowanie - takie oświetlenie wymaga jednak lepszego detalu i dopracowania materiałów - nie będę miał na to po prostu czasu.

2) Na modelach mam zamiar dodać dużo "światełek", okienek itd co rozjaśni nieco całość

3)Nie mój klimat ;)

 

Na pierwszym planie będzie stateczek/promopodobny pojazd kierujący się w stronę stacji.

Właśnie robię test głębokości żeby zobaczyć czy będzie ok.

Napisano

Test stereo. Wnioski są chyba takie - dla stacji minimalnie zwiększę odległość między kamerami

 

Dla "boxa" z kolei ją nieco zmniejsze żeby rozjazd nanałów był mniejszy.

Odrobinę przesunę punkt zbiegu bliżej kamery.

 

01angtest.th.jpg

Napisano

Kosmos to chyba najmniej odpowiednie miejsce do robienia 3D z tego powodu że jest pusto... musiałbys zrobić stacje kosmiczną ala Obcy 2 i jakieś poruszające się dookołą statki w róznych odlegościach.. tu z kolei dobrą inspiracją stylu i sposobu sa cinematiki z Homeworldów...

Napisano (edytowane)

Zobaczymy :)

 

Edit:

 

Początek a w zasadzie środek transsolara. Jako że czasu nie ma za wiele ;), jest on zrobiony nieco do kamery. Chyba w sumie fajnie wyjdzie, mimo że design był robiony ad hoc w czasie modelowania.

 

spaceship54.th.jpg

Edytowane przez Hynol
Napisano

Modelowanie prawie skończone, może jeszcze jakiś detal dodam i potne panele. Teraz teksturki i shadery trzeba by było zrobić. A ja taki śpiący :)

 

spaceship55.th.jpg

Napisano (edytowane)

Nie śpię, klikam, ale już niestety zmiękam :). Niwe wszystko jest tak jak być powinno, obrazek mnie denerwuje bo jest niedorobiony maksymalnie miejscami. No cóż, brak czasu daje po dupie.

 

Edit:Finalne obrazki dałem niżej w bardziej ludzkiej rozdziałce

 

 

 

Edytowane przez Hynol
Napisano

Dzięki. Daję tutaj wersje zmienione nieco. Dostosowane do ekranu itd. Nie polecam oglądać w darowanych okularkach, bo nie są najlepsze. Wersja sterreo w PNG, bo jak napisał Tomala w swoim wątku, jpg kaszani nieco głębię.

 

Wersja mono, aczkolwiek zamierzam zrobić solidny remastering tego:

spaceholidaysrem.jpg

 

 

Wersja stereo

spaholstr.png

Napisano

Jak na tak krótki czas wykonania to kawał solidnej roboty.

Wszystko bardzo czysto i jakościowo jak pisał Levus. Tylko ten bardziej oddalony księżyc w tle trochę męczy wzrok. Zastanawiam się czy dało by się zrobić tak żeby on się mniej rozjeżdżał. Pewnie by trza było przesunąć płaszczyznę zerową bardziej w stronę tła, ale to już szczegóły.

Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam!

Napisano

Dzięki chłopaki. Niestety na własnej skórze przekonałem się jak jest z robieniem stereo w kosmosie. Jak wspominał Norden, rzecz okazała się troszkę ciężkawa ze względu na brak tła w zasadzie i zastosowanie procedur zamiast tekstur dla planety. Księżyc rzeczywiście daje po gałach, czego byłem świadom, ale prawdę powiedziawszy już nie miałem siły renderować jeszcze raz tła z księżycem oddzielnie i to składać do kupy, bo miałem kryzys mocy w południe :). Jestem tak pół na pół zadowolony z tej pracy, nawet biorąc pod uwagę czas jej poświęcony. Następnym razem (?) będę walczył w jakiś "indorach" żeby lepiej pokazać efekt 3D.

 

Powodzenia w konkursie i głosowaniu, chociaż widzę że ludzie tam jakiś ostry syf odstawiają z dumpingiem głosów. Ja nie głosowałem na swoją pracę i starałem się resztę ocenić w miarę sprawiedliwie. Ale widzę że chyba niewiele osób tak robi. No cóż...

Napisano

No to już wiadomo kto wygrał ten telewizor:) Fajnie wygląda. Podoba mi się. Fajnie że zbudowałeś kilka wyraźnych planów co pogłębia wrażenie głębi.

Napisano

Rozumiem, że właśnie strzelam sobie w kolano ale co tam. Nie kumam tego zachwytu. Praca pomimo zajebisto... wygląda jak wczesny WIP i nie widzę jakoś tego pojedynku między Levusem i Hynolem. Hynol wystartował w bardzo dobrym kierunku ale moim zdaniem widać, że zabrakło czasu i to bardzo dużo czasu. Moim zdaniem to Levus jest pewniakiem w tym wyścigu i długo, długo za nim nie ma nikogo kto chociaż może myśleć, że ma pracę w połowie tak dobrą jak praca Levusa. A juz na pewno tym kimś nie jest Hynol ze swoim WIPem. No i teraz jak zwykle mi się dostanie za to, że piszę co myślę.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności