Skocz do zawartości

p3d - wakacje na P-3X79


Hynol

Rekomendowane odpowiedzi

Troszkę mało czasu :). Ale tak czy inaczej zacznę. Zobaczymy co da się zrobić w 3dni. Pokaźna ilość kawy i jedziemy.

 

Scenka kosmiczna (tematycznie). Wakacje w stacji kosmicznej w innym układzie planetarnym. Tło - planet,księżyc. 2gi plan stacja kosmiczna orbitująca wokół planety. 1szy plan, statek wycieczkowy lecący w kierunku stacji, widok z tyłu, lekko z góry, z za silników. Taka kupa :).

 

Każdy plan renderowany osobno w jednym przebiegu. Z uwagi na to że trzeba to będzie poskładać do 3D, PS tylko do korekcji kolorystyki etc.

 

Day 1: Tło.

 

planet4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No nie przesadzajmy, mam na to 3 dni w sumie i to w nie pełnym wymiarze godzin, bo zlecenia też ktoś musi robić. Tak że nawet jak uda się skończyć, to nie będzie pracka na poziomie 4 miesięcznego dłubania w detalu. Tak więc kończyć swoje prace i zgłaszać - moja niekoniecznie będzie dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model kompleksu hotelowego fajny ale mi się wydaje że na ostatnim obrazku jest trochę za ciemno. Ja bym zrobił kolory i światło bardziej w takim stylu:

 

avatar_space-800x600.jpg

 

Jak będzie jaśniej to będzie lepszy odbiór tego całego 3d. Tak mi się wydaje :)

A planujesz dodać coś bliżej kamery żeby wzmocnić odczucie głębi 3d? Bo teraz wszystkie obiekty są na tyle oddalone od widza że w rzeczywistości nie było by widać dużej różnicy między stereo i mono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny obrazek, tylko widzę kilka podstawowych problemów :)

 

1) Mało czasu na modeling i teksturowanie - takie oświetlenie wymaga jednak lepszego detalu i dopracowania materiałów - nie będę miał na to po prostu czasu.

2) Na modelach mam zamiar dodać dużo "światełek", okienek itd co rozjaśni nieco całość

3)Nie mój klimat ;)

 

Na pierwszym planie będzie stateczek/promopodobny pojazd kierujący się w stronę stacji.

Właśnie robię test głębokości żeby zobaczyć czy będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test stereo. Wnioski są chyba takie - dla stacji minimalnie zwiększę odległość między kamerami

 

Dla "boxa" z kolei ją nieco zmniejsze żeby rozjazd nanałów był mniejszy.

Odrobinę przesunę punkt zbiegu bliżej kamery.

 

01angtest.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosmos to chyba najmniej odpowiednie miejsce do robienia 3D z tego powodu że jest pusto... musiałbys zrobić stacje kosmiczną ala Obcy 2 i jakieś poruszające się dookołą statki w róznych odlegościach.. tu z kolei dobrą inspiracją stylu i sposobu sa cinematiki z Homeworldów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy :)

 

Edit:

 

Początek a w zasadzie środek transsolara. Jako że czasu nie ma za wiele ;), jest on zrobiony nieco do kamery. Chyba w sumie fajnie wyjdzie, mimo że design był robiony ad hoc w czasie modelowania.

 

spaceship54.th.jpg

Edytowane przez Hynol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie śpię, klikam, ale już niestety zmiękam :). Niwe wszystko jest tak jak być powinno, obrazek mnie denerwuje bo jest niedorobiony maksymalnie miejscami. No cóż, brak czasu daje po dupie.

 

Edit:Finalne obrazki dałem niżej w bardziej ludzkiej rozdziałce

 

 

 

Edytowane przez Hynol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Daję tutaj wersje zmienione nieco. Dostosowane do ekranu itd. Nie polecam oglądać w darowanych okularkach, bo nie są najlepsze. Wersja sterreo w PNG, bo jak napisał Tomala w swoim wątku, jpg kaszani nieco głębię.

 

Wersja mono, aczkolwiek zamierzam zrobić solidny remastering tego:

spaceholidaysrem.jpg

 

 

Wersja stereo

spaholstr.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na tak krótki czas wykonania to kawał solidnej roboty.

Wszystko bardzo czysto i jakościowo jak pisał Levus. Tylko ten bardziej oddalony księżyc w tle trochę męczy wzrok. Zastanawiam się czy dało by się zrobić tak żeby on się mniej rozjeżdżał. Pewnie by trza było przesunąć płaszczyznę zerową bardziej w stronę tła, ale to już szczegóły.

Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki. Niestety na własnej skórze przekonałem się jak jest z robieniem stereo w kosmosie. Jak wspominał Norden, rzecz okazała się troszkę ciężkawa ze względu na brak tła w zasadzie i zastosowanie procedur zamiast tekstur dla planety. Księżyc rzeczywiście daje po gałach, czego byłem świadom, ale prawdę powiedziawszy już nie miałem siły renderować jeszcze raz tła z księżycem oddzielnie i to składać do kupy, bo miałem kryzys mocy w południe :). Jestem tak pół na pół zadowolony z tej pracy, nawet biorąc pod uwagę czas jej poświęcony. Następnym razem (?) będę walczył w jakiś "indorach" żeby lepiej pokazać efekt 3D.

 

Powodzenia w konkursie i głosowaniu, chociaż widzę że ludzie tam jakiś ostry syf odstawiają z dumpingiem głosów. Ja nie głosowałem na swoją pracę i starałem się resztę ocenić w miarę sprawiedliwie. Ale widzę że chyba niewiele osób tak robi. No cóż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że właśnie strzelam sobie w kolano ale co tam. Nie kumam tego zachwytu. Praca pomimo zajebisto... wygląda jak wczesny WIP i nie widzę jakoś tego pojedynku między Levusem i Hynolem. Hynol wystartował w bardzo dobrym kierunku ale moim zdaniem widać, że zabrakło czasu i to bardzo dużo czasu. Moim zdaniem to Levus jest pewniakiem w tym wyścigu i długo, długo za nim nie ma nikogo kto chociaż może myśleć, że ma pracę w połowie tak dobrą jak praca Levusa. A juz na pewno tym kimś nie jest Hynol ze swoim WIPem. No i teraz jak zwykle mi się dostanie za to, że piszę co myślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności