Leeonidas300 Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Zrobiłem to na Challenge Movie Mashup na 3Dtotal.com Jest to Jak widać Drużyna A jako G-Force. Modelowanie, Rendering w Blenderze, a Texturing i kompositing w Gimpie.
mookie Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Wygląda to tak, jakby poszczególne elementy pracki, dym, głowy, ubrania, zostały wycięte z obrazków 2d i posklejane ze sobą. Niestety oświetlenie, kompozycja i materiały są bardzo słabe; co do modeli to sam nie wiem, co myśleć, chyba musiałbym zobaczyć siatkę.
norden Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 na początek uważam że powinieneś zwrócić uwage... na to że horyzont tła jest za nisko... horyzont kamery którą masz skierowaną na postaci jest wyżej niz fotografia ktora jest w tle...dac77 z góry nie słuchaj on codziennie czegoś nie rozumie... i staraj się nie przepalać swoich obrazków np. dymu po lewej... powstaje taka płaska plama bez informacji... pozdrawiam
Leeonidas300 Napisano 1 Sierpień 2010 Autor Napisano 1 Sierpień 2010 Dzięki za szczere odpowiedzi. Myślałem, że się tak nie odróżniają od tła, ponieważ tylko ono jest 2D. Każdą świnkę musiałem mieć w innej scenie bo komp mi się wieszał. Chciałem, żeby efekt był mieszanką stylu z załogi G(G-Force) i drużyny A z tego zdjęcia poniżej. Tam też dym tyle, że tylko po kontach jest czysto biały. A tu screeny które dałem tez na challenge: Textura nieba i gór wziąłem z cgtextures.com, a ziemia z krzakami jest ze zdjęcia dryżyny A.
pabulo Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 TO zdecydowanie jedna z najdziwniejszych prac jakie widziałem od dawna.. gdybyś nie pokazał tych screenów w zyciu bym nie uwierzył że to 3d Tak czy siak ostateczny efekt wymaga dopracowania. Swoją drogą ten przykładowy obrazekz drużyną też wybrałeś nienajlepszy. Wygląda jak okładka filmu klasy C z lat 80 tylko na VHS
dac77 Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 No jest jakby 3D ale dlaczego każda postać ma inne oświetlenie, a cienie jeszcze inaczej się układają z wyjątkiem cienia cygara który pada jeszcze inaczej? I dlaczego komputer się zawiesza? Mało pamięci czy tak ciężkie te zwierzaki? Pozdrowienia dla nordena. P.S. Czy mnie się zdaje czy może w viewporcie widać że geometria jest solid shaded.
Ayu2Hami Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Wygląda to tak, jakby poszczególne elementy pracki, dym, głowy, ubrania, zostały wycięte z obrazków 2d i posklejane ze sobą. Niestety oświetlenie, kompozycja i materiały są bardzo słabe; co do modeli to sam nie wiem, co myśleć, chyba musiałbym zobaczyć siatkę. Moim zdaniem praca wyszła całkiem nieźle... A z drugiej strony nawet jeśli postacie zostały by wyrenderowane oddzielnie i złączone w całość to jest to po prostu post processing... Według mnie to nie podoba się tobie ta praca bo wygląda lepiej niż twoje. Co prawda ja nie mam na tej stronie swoich prac... prace mam tylko 2d i na innym serwerze ale widząc jak postępujecie oceniając tak tę pracę (nisko) to aż mi jest was ŻAL!!! na początek uważam że powinieneś zwrócić uwage... na to że horyzont tła jest za nisko... horyzont kamery którą masz skierowaną na postaci jest wyżej niż fotografia, która jest w tle...dac77 z góry nie słuchaj on codziennie czegoś nie rozumie... i staraj się nie przepalać swoich obrazków np. dymu po lewej... powstaje taka płaska plama bez informacji... pozdrawiam Może i jest za nisko, ale gdyby ktoś robił jakiś kosmiczny świat i gdzie panują inne prawa fizyki to też byś tak mówił mimo że nie masz racji?... A z drugiej strony skąd wiesz czy czasem tak nie miało być... nie każdy musi się skupiać na dokładności odwzorowania świata rzeczywistego, co Piccasu też byś wytykał, że jego kwadraciki nie przypominają człowieka? TO zdecydowanie jedna z najdziwniejszych prac jakie widziałem od dawna.. gdybyś nie pokazał tych screenów w zyciu bym nie uwierzył że to 3d Tak czy siak ostateczny efekt wymaga dopracowania. Swoją drogą ten przykładowy obrazekz drużyną też wybrałeś nienajlepszy. Wygląda jak okładka filmu klasy C z lat 80 tylko na VHS Jak to wybrał nie najlepszy obrazek, przecież to jest z oryginalnego plakatu, co teraz wytykasz błędy oryginalnych autorów? Zastanów się trochę. Jak mogłeś nie zauważyć, że to 3D? Małe dziecko by to wiedziało... No jest jakby 3D ale dlaczego każda postać ma inne oświetlenie, a cienie jeszcze inaczej się układają z wyjątkiem cienia cygara który pada jeszcze inaczej? I dlaczego komputer się zawiesza? Mało pamięci czy tak ciężkie te zwierzaki? Pozdrowienia dla nordena. P.S. Czy mnie się zdaje czy może w viewporcie widać że geometria jest solid shaded. Co masz do tego że geometria jest solid shaded, nic nie mówiłeś że chcesz zobaczyć jego pracę z texturami...Dał takie screen'y jakie mu się podobały... Ja nie widzę różnicy w oświetleniu. Swiatło pada podobnie do swiatła przedstawionego na promo plakacie... I co to jakiś koncert życzeń że pozdrawiasz kolesia z postu wyżej... Nie wiem, co macie mi do powiedzenia nie dbam o to... Po prostu nie mogłem znieść tego co wy tu wygadujecie. Tak właśnie jest z polakami... Krytykują, gadają a lepiej nie robią. Możecie mi dać warna, bana co tam chcecie nie dbam o to... ale czas by ktoś nareszcie powiedział jakie ma zdanie na temat takich osób. Pierwsza osoba wydała negatywną krytykę, a reszta po prostu poszła za nim i specjalnie duka i duka by wyłonić kolejne błędy. Jak dla mnie praca całkiem dobra i nie mam zastrzeżeń... Sorry, że tak z wami postępuję, ale szczerym trzeba być nawet do bólu ;p Żegnam i do nienastępnego razu...
tr3buh Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 Ayu2Hami: troche przesadzasz, to wszystko polega na tym ze tworca pokazuje prace a inni wylapuja bledy, ktore sam tworca moze nie wylapac, bo do pracki podchodzi subiektywnie.. chociaz najbardziej wartosciowa krytyka jest od ludzi kompetentnych, ktorzy maja jakies tam doswiadczenie.. innych tworca moze olac i robic swoje, to nie wiem po co tak sie wkurzasz
dac77 Napisano 1 Sierpień 2010 Napisano 1 Sierpień 2010 @Ayu2Hami: Szczerym to jest sztuka być jak się nie ukrywa pod innym nickem drogi Leonidasie. Światło jest poplątane z pomieszanym (widać na spodniach). Cienie jak pisałem są różne. Solid shading nie ma znaczenia bo liczy się efekt. Ja myślałem z początku że to jakiś kolaż - billboardy z obrazkami powycinane i poustawiane w 3D. Robię lepsze prace, ale na pewno wielu się z tobą zgodzi. Tylko nie pisz, że uwzięliśmy się na ciebie gdyż używasz Blendera i Gimpa, bo akurat ja używam też i jeszcze jeden z komentatorów. Ochłonąć. Przespać się. Przyznać się do winy i więcej nie postować z rozdwojeniem jaźni.
tr3buh Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 (edytowane) dac77: ha! to calkiem prawdopodobne ze to jedna osoba, zwlaszcza ze ma 1 post.. nie przyjrzalem sie wczesniej.. jezeli to prawda to Leonidas niezle polecial sobie w kulki EDIT: jesli chodzi o sam obrazek to wymaga jeszcze duzo poprawek, rzeczywiscie wyglada jakby byl posklejany ze zdjec.. Edytowane 2 Sierpień 2010 przez tr3buh
mkeruj Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Heh, ta praca lepsza od prac mookie`go? Wolne żarty, mój panie :)
tr3buh Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 nooo, porownujac z np. tym(tematycznie podobne) : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68524 to jak niebo a ziemia.. mooki niszczy
Leeonidas300 Napisano 2 Sierpień 2010 Autor Napisano 2 Sierpień 2010 (edytowane) Po pierwsze to nie ja jestem Ayu tylko mój znajomy. Sprawdź sobie na deviantart. Mój nick i jego. Po drugie światło musiałem do każdej postaci robić odzielnie by mniej więcej było takie jak na zdjęciu. Po trzecie nie mam rozdwojenia jaźni. Po czwarte po co miałbym sobie robić wrogów na forum na którym dopiero się zarejestrowałem i mam zamiar zostać. Edytowane 2 Sierpień 2010 przez Adek
dac77 Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 (edytowane) Na ogół nie donoszę ale teraz nie mogę się oprzeć. Pewnie będzie ostrzeżenie. Tak przy okazji - znajomy założył akurat na max3d.pl konto żeby ocenić komentaże pod tą jedną pracą, czy może znajomy to taki co istnieje tylko w czasie wypisywania ochów i achów pod pracami na deviancie? Edytowane 2 Sierpień 2010 przez Adek
tweety Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Praca fatalna, koncept może jakiś tam gdzieś był, ale umarł zaraz po tym jak wymodelowałeś pierwszą świnkę. Starając się je oświetlić tak samo jak ludzi na plakacie, zgubiłeś całą ideę świnek. Całość po prostu nie pasuje do futrzanych zwierząt. A co do komentarzy Twojego kolegi w stylu, "ja uważam, że jego praca jest super a wy się nie znacie!" daleko na tym nie zajedziesz. Przyjmij krytykę na klatę jak mężczyzna a nie zasłaniaj się kolegami. Praca ląduje w wipie.
Camel Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Powinieneś chociaż wyrenderować kanał alpha i w photoshopie/GIMPie kolorystykę dopasować do zdjęcia. A tak w ogóle, oprócz tego montażu postacie fajne, tylko szkoda ze male screeny. BTW, nie wyrenderowałbyś w stworzonym przez siebie otoczeniu?
Leeonidas300 Napisano 2 Sierpień 2010 Autor Napisano 2 Sierpień 2010 Ten kolega ma swoje prace od dawna na deviant, ja mam tam tylko jeden i ten render ponieważ jest on moim pierwszym dac77. Tweety, a ty kontrolujesz swoich kolegów? Ja mu tylko powiedziałem, że mnie pocisneliście, a skąd miałem wiedzieć co on zrobi. Duno dzięki za dobre zdanie. Nie miałem podobnej nigdzie textury ziemi, a czas naglił. Przez te upały odpad mi ponad tydzień, bo bałem się, że komp mi się sfajczy. W domu było strasznie gorąco(Ja nawet nie mogłem wytrzymać).
KaeMS Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Leonidas - skończ z tym pitoleniem o koledze a zacznij to dłubać jeszcze raz, od początku. Jeśli uda ci się nie zrazić wszystkich już zupełnie zanim jeszcze na dobre nie zacząłeś to ci ludziska pomogą i jeszcze coś ciekawego z tego wyciśniesz a jeśli nie uda cie się skończyć to przynajmniej czegoś się nauczysz. Jeśli kiluknastu grafików (sorry ale nie chce mi się liczyć postów) powiedziało ci, że rzecz jest do bani to przyjmij krytykę i walcz dalej. Robiąc A-team ze świnkami czy co to tam jest na pewno nie wzororwałbym się na tym zdjęciu. Nie jestem ekspertem od fotografii ale mi to wygląda trochę jakby ustawili aktorów ze zdjęciem jako tło, wlnęli mocniejszą lampą i puścili dym żeby nie było widac linii horyzontu. Jeśli już walczysz z tematyką tego filmidła to pobaw się w jakąś scenkę "akcji" - da ci to większe pole do popisu.
Leeonidas300 Napisano 2 Sierpień 2010 Autor Napisano 2 Sierpień 2010 Nie mówie, że jest ta praca perfekcyjna i jak ktoś to podważy to trafię go włócznią(bez podtekstów). Fakt trochę się zdenerwowałem szczególnie o 'rozdwojenie jaźni', ale dość o tym. Na 3dtotal powiedzieli 'well done'. Więc myślałem, że pokażę to wam. Nie wiem czy chcę to zaczynać od początku. Z tego co mówiliście to musiałbym ich mocno po przerabiać. Ale skoro ktoś chciałby mi pomóc to miałem problem z texturą futra. Nie chciała za nic wziąść odpowiedniego koloru z textury.
Vega Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 Futra według mnie są za długie. Mogłeś trochę bardziej się postarać wtopić w tło te postacie. Nie znam blendera dlatego z tym Tobie nie pomogę. Pracuj dalej bo z tej pracy można więcej wyciągnąć. Na 3dtotal powiedzieli 'well done'. Tylko nie zawsze trzeba słuchać jedną osobę :)
tr3buh Napisano 2 Sierpień 2010 Napisano 2 Sierpień 2010 a ja polecam odwrotnie.. rzuc ta prace w otchlan niepamieci i jej juz nikomu nie pokazuj, po prostu Ci nie wyszlo, mowi sie trudno.. bo do poprawy to jest praktycznie wszystko.. od A do Z.. tak wiec lepiej zaczac cos nowego, moze wyjdzie lepiej.. nie od razu rzym zbudowano, kazdy na poczatku robil badziewia, najwazniejsze zeby z tych badziewiow wyciagac wnioski na przyszlosc i brnac dalej i sie nie poddawac..po prostu praktyka jest wszystkim..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się