Status Napisano 1 Marzec 2011 Autor Napisano 1 Marzec 2011 Dzięki. Może ktoś coś bardziej konstruktywnego? ;D Ja tu się chce czegoś nauczyć.
ThoR_ Napisano 2 Marzec 2011 Napisano 2 Marzec 2011 widać olbrzymi progres względem wcześniejszych prac Omen czuje już twój oddech na plecach
Swiezy Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 (edytowane) Wydaje mie się że używasz tego samego ulubionego brusha do całej pracy, tylko że on daje jakąś fakturę no i dziwnie to wygląda kiedy taką samą fakturę ma skóra i skała obok Vikinga. Krajobrazy nieco ściśnięte, daj im odetchnąć w końcu po to są krajobrazami nawet jeśli chciałeś uchwycić konkretne ujęcia to wyglądają jak wycięte z całości. Widać skill w naturze tylko chyba narzędzia nie dobrane, myślę że wiele by Ci dało zróżnicowanie faktur czy przedstawienia samej powierzchni ;) To tak jak ktoś na forum napisał "Porównaj swoją pracę z referencją i zastanów się czemu wygląda inaczej", po prostu chyba żeby nie produkować ale też kontemplować to co odtwarzasz 'How it's made'. Edytowane 20 Marzec 2011 przez Swiezy
Bedyk Napisano 20 Marzec 2011 Napisano 20 Marzec 2011 Swiezy dobrze gada =] + przydałyby się jakieś nasycone fragmenty, ale jak posłuchasz Swiezego to się same znajdą
Status Napisano 23 Marzec 2011 Autor Napisano 23 Marzec 2011 Wrzucam line-art bo mam do was wielką prośbę. Moglibyście powiedzieć, ewentualnie pokazać co nabroiłem złego z anatomią/kompozycją itd? Nie chce się pchać w malowanie puki nie będzie wszystko ustawione jak trzeba.
TheBill Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 ten jaszczur za kolesiem nie jest spójny kompozycyjnie z resztą pracy albo dwaj kolesi, albo zam jaszczur w takiej pozie, albo jaszczor patrzący na kolesia z bronią nie wszystko na raz
Status Napisano 23 Marzec 2011 Autor Napisano 23 Marzec 2011 Heh no może :). To może historia: Kolo z kosmosu spadł ze swoim smokiem z nieba jak meteoryt. Na nieszczęście trafił do nas w bardzo niemiłych czasach. Jak na rycerzy w średniowieczu przystało, każdy chce zabić jego wierzchowca, aby uzyskać rękę księżniczki. Jaszczur jest w dziurze wyrytej po uderzeniu w ziemie. Co za tym idzie, jest w dosyć dużej odległości od rychłego konfliktu. Edit: chciałem, żeby gość i jego smok byli idealnie za sobą, żeby zasugerować jedność jaka ich łączy, ale może rzeczywiście trzeba to jeszcze przemyśleć.
Paweł Kaczmarczyk Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 Perspektywa jest nie spójna dla obu postaci - chyba, że ta postać na pierwszym planie klęczy. ;) Anatomia jest w porządku, a sam lineart tak średnio - np noga która jest dalej jest rysowana grubą krechą, musi być w tym logika żeby łatwiej Ci było potem budować przestrzeń i światłocień.
TheBill Napisano 23 Marzec 2011 Napisano 23 Marzec 2011 taki pomysł do twojego opisu generalnie poszerzyłbym kadr, pokazał więcej krateru - nie ucinał rycerzy - powiększył smoka, zasugerował że koleś jest z nim związany, ręka na pysku i dołożył siodło do smoka
telthona Napisano 26 Marzec 2011 Napisano 26 Marzec 2011 te zimowe obrazki Ci nawet fajnie wychodziły, ale reszta krajobrazów jest dosyć mało nasycona kolorem :D proponuję zawsze pod koniec pracy pobawić się krzywymi, kontrastem, i kolorem co do ilustracji, Twój kadr był ciekawszy. z tym wielkim zaproponowanym przez TheBilla, byś sobie pewnie nie poradził. Takie rozbudowane ilustracje są ciężkie do zrobienia nawet dla zaawansowanych rysowników.
noiprox Napisano 26 Marzec 2011 Napisano 26 Marzec 2011 Kompozycja tego Picollo z Dragon Balla jest lepsza ta, którą miałeś ty. Ale faktycznie ten jaszczur nie pasuje
Status Napisano 27 Marzec 2011 Autor Napisano 27 Marzec 2011 No ten jaszczur będzie podmieniony :) dzięki za odzew. Tymczasem dłubie na Dominance War. Wiem, że na tym etapie rozwoju nie ma sensu się tam pchać, ale deadline mi pomaga w pracy. Na razie wygląda to tak:
n-pigeon Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 oooo i to rozumiem, całkiem nieźle, lecisz dalej :)
telthona Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 no prosze : D jak chce to potrafi! świetna dynamika!
Swiezy Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 No Status brawo ;) czuć tą motywacje w tej pracy na prawdę się starasz, kompletnie inny warsztat. ;) W rękach pracuj nad kierunkami linii jak u Hogartha, dłonie przypozuj albo zdjęcia zrób jak będziesz potrzebował z tym pomocy to wal ;) Nie jestem pewny tylko wykrzywionego miecza, nie sprawa wrażenia zbyt realistycznego, no chyba że będzie poruszony przez ogień który by powodował drganie atmosfery wokół no i nie aż w takim stopniu. Wrzucaj stepy regularnie. Na jakiej rozdzielczości robisz?
Status Napisano 28 Marzec 2011 Autor Napisano 28 Marzec 2011 Dzieki za odzew. Ciesze się bardzo, że sie podoba. Co do samej postaci: Jest to bóg oszustwa, dwulicowości i zdrady. Staram sie kierować symbolami, stąd jabłko, połowa maski teatralnej, miecz na kształt węża, który nie musi być realistyczny (w końcu to bóg, ten metal może się nawet ruszać ;D) Rozdziałka: 2480 x 3508 300dpi
Coyote Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 dla mnie troche niekonsekwentnie z oświetleniem ale i tak spory krok w twoich pracach :)
Chasdiel Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 Ciekawy pomysł na pracę. Wykonanie na razie też niezgorsze. Swoją droga nie oliw jej w tylko kilku miejscach. Albo wytaplaj całą w kisielu, albo zostaw suchą.:D I nie to, zeby coś, ale na mój gust to jabłko przy takim ułożeniu ręki powinno się sturlać. PS Świetny, minimalistyczny płaszcz.
Status Napisano 31 Marzec 2011 Autor Napisano 31 Marzec 2011 Chasdiel: Dzięki :D Rękami się zajmę jak refki zrobię :) chudek: nie mieli sylikonu, ale pchali różne inne dziwne rzeczy 8), a co do boga to czas w którym się ukazuje nie jest bliżej sprecyzowany. Mimo wszystko troszkę uległo to zmianie na obrazku.
lukasz_lkz Napisano 31 Marzec 2011 Napisano 31 Marzec 2011 Oczywiście mogę się mylić, ale wydaje mi się, że ma chyba trochę za krótkie rączki.
Status Napisano 2 Kwiecień 2011 Autor Napisano 2 Kwiecień 2011 lukasz_lkz: Możliwe, sprawdzimy jak zrobię te refki :) Tymczasem:
Swiezy Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 Trochę mało rozbudowany kadr, ja bym się zabawił na styl Emiliusa wiesz snajperzy w u kryciu czekający na znak itp bo ta ręka sugeruje jakby wstrzymanie akcji-zaciśnięta pięść ogień i akcja się toczy. No i kadr na dole bez sensu ucięty, wygląda jakby rękę w majtkach trzymał, pokaż że ma spluwe, jakąś broń whatever. Klimat fajny trochę MGS.
Coyote Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 kompo strasznie czerstwe w tym ostatnim uprość sobie to bardzo abstrakcyjnych kształtów. poleciał bym trochę bardziej w pionie albo zrobił bym z tego filmową klatkę. a teraz jest nijaki. przód i gościu z tyłu to dwa różne światy przez różną perspektywę trochę pływają w przestrzeni.
telthona Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 panna nie ma za krótkich rączek :D świetna praca :D co do ostatniej też uważam że z kadrem jest coś nie halo. i nie rób prosze takich iskier przy kroczu bo to dziwnie wygląda :P
Status Napisano 2 Kwiecień 2011 Autor Napisano 2 Kwiecień 2011 Dzięki za odzew. Ta, przedłużę ten kadr. Pracka jest szybciorem i właściwie miała być ćwiczeniem coloringu, więc nie zastanawiałem się nad tym. Przy okazji zauważyłem, że im jestem dalej, tym bardziej widać niedociągnięcia z perspektywą, a szczególnie ustawieniem planów. Chyba się wezme za ćwiczenia nicponia. Przydałyby się też pomocne linki co do planów, perspektywy i jak to wpływa na kolor. Ewentualnie przyjmę jakiś autorski wykładzik w tej o to teczuni. Pozdrawiam
Coyote Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 . Chyba się wezme za ćwiczenia nicponia. Przydałyby się też pomocne linki co do planów, perspektywy i jak to wpływa na kolor. "help stuff" dig it ;)
lukasz_lkz Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 Jo żeh trochę niedoedukowany, także mówiąc, że perspektywa jest z dwóch innych światów, macie na myśli, że głowy, tudzież oczy ów panów powinny być na tej samej linii horyzontalnej ? W każdym razie, praca się podoba, fajnie zrobiona postać na pierwszym planie, nawet mimo iskier z jąder :)
noiprox Napisano 3 Kwiecień 2011 Napisano 3 Kwiecień 2011 macie na myśli, że głowy, tudzież oczy ów panów powinny być na tej samej linii horyzontalnej ? To nieco bardziej skomplikowane :D Po prostu i jeden i drugi pan musi korzystać z tej samej linii horyzontalnej (nie BYĆ na niej) i płaszczyzny podłogi. Coyote - to wcale nie jest błąd, ten pan w tle jest po prostu czterolatkiem przebranym za złego pana :D
lukasz_lkz Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Mi jakoś bardziej odpowiadała wersja z gradientem za plecami, trawą przy korzeniach (jakoś lepiej siedziała na glebie) i szkicową wersją płaszcza, ale całość mimo to się podoba :)
QbisieQ Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Moim zdaniem idziesz w dobrym kierunku, chociaż płaszcz jakby lekko stracił na dynamice w porównaniu z wersją wcześniejeszą. Ale tło mi się podoba :)
Status Napisano 15 Kwiecień 2011 Autor Napisano 15 Kwiecień 2011 (edytowane) Pierwsze podejście do koloru z DWV. Jest w tym coś o co mi chodziło, ale to jeszcze nie to, no i chyba straciłem walor bazowy z B&W. Help :) Edytowane 15 Kwiecień 2011 przez Status
Swiezy Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 Drugie zdjęcie coś nie halo. Przyłóż się do tych dłoni bo praca jest świetna a Ty niedbalstwem psujesz całość, szkoda takiej ładnej pracy żeby była nie ukończoną.
telthona Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 no i fajnie to wygląda :D udka bym troche wyszczupliła.
QbisieQ Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Nie no bardzo ładnie idziesz z tą pracą dalej, Swiezy ma rację i ja bym jeszcze się zastanowił czy jej skóra nie ma za ciepłych kolorów w porównaniu z tłem (światło odbite)... ale może jest dobrze, sam nie wiem. Ps. udka IMO są ok :)
Swiezy Napisano 16 Kwiecień 2011 Napisano 16 Kwiecień 2011 Qbisiequ z światłem to pewnie masz i rację, ja sam niby staram się wyrzucać postać na pierwszy plan kontrastem ciepło/zimno ale pewnie to ma głębszy sens ;)
Status Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 Dzięki wszystkim za komentarze. Wrzucam taką szybką inspirację Nicponim'em
Swiezy Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 No całkiem ciekawie wyszło,tylko mało się dzieje może jakieś spadające meteoryty czy cus?;> tak dość sztucznie wygląda jak sobie tak na spacer wyszły, fajnie byłoby poczuć w tym historie. Pozdrawiam
yarosh Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 światło trochę niekonsekwentne chmurki chyba sugerują światło z prawej pojazd oświetlony z lewej, rim light chyba za biały , otoczenia chyab różowawego nie masz atie światełko odbite na brzuchu generalnie fajniej wyglądają te na dalszym planie pojazdy ten z przodu za mało dopracowany szczególnie przeguby i mimo wszystko taki płaski się wydajeszczególnie jego boczne ściany, a tak poza tym jakoś dziś mnie głowa boli z niewyspania więc nie bierz aż tak bardzo tego do siebie :)
Status Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 Ja to se od tak pyknąłem w godzinkę, więc nie ma się co spodziewać, żeby to było dzieło i to w dodatku z dobrym design i konsekwentnym oświetleniem. Szczególnie po mnie ;)
Paweł Kaczmarczyk Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Zobaczyłem miniaturkę, sobie myśle o, zaszalał pewnie jakiś wypasiony pojazd latający czy ogromna łódź, wchodzę... a tu trzy małe pajączki i pustoo. ;] Ogólnie to ładnie ze światłem widać dużo obserwacji prac Nicponia. Teraz przysiądź z designem, kompozycją i detalem, zrób coś w podobnej stylistyce i będzie wypas praca. Brakuje mi jeszcze pokazania skali, czy to wielkości człowieka, czy czlowiek byłby małą kropką, dodaj może kilka postaci dookoła, czy jakiś budynek, chatkę, drzewa. Cokolwiek co pokaże skalę a przy okazji zbuduje nam historię. Te kłosy na pierwszym planie jeszcze bardziej zatracaja nam skalę, momentami mam wrażenie, że zza horyzontu wybiegnie jakiś żołnierz i je zdepcze. :D
emmilius Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Ładnie to ogólnie wygląda, jak jeszcze dodać czas w jakim powstało. Chłopaki co wy żrecie że wam tak fajnie envirki wychodzą :(
Status Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 Nie chce zapeszać, ale nareszcie jest tu jakiś ruch :D
Paweł Kaczmarczyk Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 To ja też nie chce zapeszać, ale nareszcie coś sie w Twoich pracach dzieje dobrego więc i stąd ten ruch. ;)
lukasz_lkz Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Uważam, że jeśli byłoby coś niedobrego, to ruch też powinien być, co by błędy ukazać i takie tam. A praca fajna, tylko tak jak już wspomnieli poprzednicy przydałaby się jakaś historia, ruch i jednak oddanie skali w stosunku do człowieka. I fajnie, że coś nowego dodałeś, pani z wcześniejszych postów już zdążyła już zapuścić tutaj korzenie :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się