Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 138
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Wydaje mie się że używasz tego samego ulubionego brusha do całej pracy,

tylko że on daje jakąś fakturę no i dziwnie to wygląda kiedy taką samą fakturę ma skóra i skała obok Vikinga.

Krajobrazy nieco ściśnięte, daj im odetchnąć w końcu po to są krajobrazami nawet jeśli chciałeś uchwycić konkretne ujęcia to wyglądają jak wycięte z całości.

 

Widać skill w naturze tylko chyba narzędzia nie dobrane, myślę że wiele by Ci dało zróżnicowanie faktur czy przedstawienia samej powierzchni ;)

 

To tak jak ktoś na forum napisał "Porównaj swoją pracę z referencją i zastanów się czemu wygląda inaczej", po prostu chyba żeby nie produkować ale też kontemplować to co odtwarzasz 'How it's made'.

Edytowane przez Swiezy
Napisano

Wrzucam line-art bo mam do was wielką prośbę. Moglibyście powiedzieć, ewentualnie pokazać co nabroiłem złego z anatomią/kompozycją itd? Nie chce się pchać w malowanie puki nie będzie wszystko ustawione jak trzeba.

 

lindevil.jpg

Napisano

ten jaszczur za kolesiem nie jest spójny kompozycyjnie z resztą pracy

albo dwaj kolesi, albo zam jaszczur w takiej pozie, albo jaszczor patrzący na kolesia z bronią

 

nie wszystko na raz

Napisano

Heh no może :). To może historia:

 

Kolo z kosmosu spadł ze swoim smokiem z nieba jak meteoryt. Na nieszczęście trafił do nas w bardzo niemiłych czasach. Jak na rycerzy w średniowieczu przystało, każdy chce zabić jego wierzchowca, aby uzyskać rękę księżniczki.

 

Jaszczur jest w dziurze wyrytej po uderzeniu w ziemie. Co za tym idzie, jest w dosyć dużej odległości od rychłego konfliktu.

 

Edit: chciałem, żeby gość i jego smok byli idealnie za sobą, żeby zasugerować jedność jaka ich łączy, ale może rzeczywiście trzeba to jeszcze przemyśleć.

Napisano

Perspektywa jest nie spójna dla obu postaci - chyba, że ta postać na pierwszym planie klęczy. ;) Anatomia jest w porządku, a sam lineart tak średnio - np noga która jest dalej jest rysowana grubą krechą, musi być w tym logika żeby łatwiej Ci było potem budować przestrzeń i światłocień.

Napisano

lindevil.jpg

 

taki pomysł do twojego opisu

 

generalnie poszerzyłbym kadr, pokazał więcej krateru

- nie ucinał rycerzy

- powiększył smoka, zasugerował że koleś jest z nim związany, ręka na pysku i dołożył siodło do smoka

Napisano

te zimowe obrazki Ci nawet fajnie wychodziły, ale reszta krajobrazów jest dosyć mało nasycona kolorem :D proponuję zawsze pod koniec pracy pobawić się krzywymi, kontrastem, i kolorem

 

co do ilustracji, Twój kadr był ciekawszy. z tym wielkim zaproponowanym przez TheBilla, byś sobie pewnie nie poradził. Takie rozbudowane ilustracje są ciężkie do zrobienia nawet dla zaawansowanych rysowników.

Napisano

No ten jaszczur będzie podmieniony :) dzięki za odzew. Tymczasem dłubie na Dominance War. Wiem, że na tym etapie rozwoju nie ma sensu się tam pchać, ale deadline mi pomaga w pracy. Na razie wygląda to tak:

 

dwvgofcheat4.jpg

Napisano

No Status brawo ;) czuć tą motywacje w tej pracy na prawdę się starasz, kompletnie inny warsztat. ;)

W rękach pracuj nad kierunkami linii jak u Hogartha, dłonie przypozuj albo zdjęcia zrób jak będziesz potrzebował z tym pomocy to wal ;)

Nie jestem pewny tylko wykrzywionego miecza, nie sprawa wrażenia zbyt realistycznego, no chyba że będzie poruszony przez ogień który by powodował drganie atmosfery wokół no i nie aż w takim stopniu.

Wrzucaj stepy regularnie. Na jakiej rozdzielczości robisz?

Napisano

Dzieki za odzew. Ciesze się bardzo, że sie podoba. Co do samej postaci:

 

Jest to bóg oszustwa, dwulicowości i zdrady. Staram sie kierować symbolami, stąd jabłko, połowa maski teatralnej, miecz na kształt węża, który nie musi być realistyczny (w końcu to bóg, ten metal może się nawet ruszać ;D)

 

Rozdziałka: 2480 x 3508 300dpi

Napisano

Ciekawy pomysł na pracę. Wykonanie na razie też niezgorsze. Swoją droga nie oliw jej w tylko kilku miejscach. Albo wytaplaj całą w kisielu, albo zostaw suchą.:D I nie to, zeby coś, ale na mój gust to jabłko przy takim ułożeniu ręki powinno się sturlać.

PS

Świetny, minimalistyczny płaszcz.

Napisano

Chasdiel: Dzięki :D Rękami się zajmę jak refki zrobię :)

 

chudek: nie mieli sylikonu, ale pchali różne inne dziwne rzeczy 8), a co do boga to czas w którym się ukazuje nie jest bliżej sprecyzowany. Mimo wszystko troszkę uległo to zmianie na obrazku.

 

dwvgofcheat7.jpg

Napisano

Trochę mało rozbudowany kadr, ja bym się zabawił na styl Emiliusa wiesz snajperzy w u kryciu czekający na znak itp bo ta ręka sugeruje jakby wstrzymanie akcji-zaciśnięta pięść ogień i akcja się toczy.

No i kadr na dole bez sensu ucięty, wygląda jakby rękę w majtkach trzymał, pokaż że ma spluwe, jakąś broń whatever.

 

Klimat fajny trochę MGS.

Napisano

kompo strasznie czerstwe w tym ostatnim uprość sobie to bardzo abstrakcyjnych kształtów. poleciał bym trochę bardziej w pionie albo zrobił bym z tego filmową klatkę. a teraz jest nijaki.

 

przód i gościu z tyłu to dwa różne światy przez różną perspektywę trochę pływają w przestrzeni.

Napisano

panna nie ma za krótkich rączek :D świetna praca :D

co do ostatniej też uważam że z kadrem jest coś nie halo. i nie rób prosze takich iskier przy kroczu bo to dziwnie wygląda :P

Napisano

Dzięki za odzew. Ta, przedłużę ten kadr. Pracka jest szybciorem i właściwie miała być ćwiczeniem coloringu, więc nie zastanawiałem się nad tym.

Przy okazji zauważyłem, że im jestem dalej, tym bardziej widać niedociągnięcia z perspektywą, a szczególnie ustawieniem planów.

Chyba się wezme za ćwiczenia nicponia. Przydałyby się też pomocne linki co do planów, perspektywy i jak to wpływa na kolor. Ewentualnie przyjmę jakiś autorski wykładzik w tej o to teczuni. Pozdrawiam

Napisano
.

Chyba się wezme za ćwiczenia nicponia. Przydałyby się też pomocne linki co do planów, perspektywy i jak to wpływa na kolor.

 

"help stuff" dig it ;)

Napisano

Jo żeh trochę niedoedukowany, także mówiąc, że perspektywa jest z dwóch innych światów, macie na myśli, że głowy, tudzież oczy ów panów powinny być na tej samej linii horyzontalnej ? W każdym razie, praca się podoba, fajnie zrobiona postać na pierwszym planie, nawet mimo iskier z jąder :)

Napisano
macie na myśli, że głowy, tudzież oczy ów panów powinny być na tej samej linii horyzontalnej ?

To nieco bardziej skomplikowane :D Po prostu i jeden i drugi pan musi korzystać z tej samej linii horyzontalnej (nie BYĆ na niej) i płaszczyzny podłogi.

Coyote - to wcale nie jest błąd, ten pan w tle jest po prostu czterolatkiem przebranym za złego pana :D

Napisano

Mi jakoś bardziej odpowiadała wersja z gradientem za plecami, trawą przy korzeniach (jakoś lepiej siedziała na glebie) i szkicową wersją płaszcza, ale całość mimo to się podoba :)

Napisano

Moim zdaniem idziesz w dobrym kierunku, chociaż płaszcz jakby lekko stracił na dynamice w porównaniu z wersją wcześniejeszą. Ale tło mi się podoba :)

Napisano (edytowane)

Pierwsze podejście do koloru z DWV. Jest w tym coś o co mi chodziło, ale to jeszcze nie to, no i chyba straciłem walor bazowy z B&W. Help :)

 

dwvgofcheat10.jpg

dwvgofcheat10.jpg

Edytowane przez Status
Napisano

Drugie zdjęcie coś nie halo.

Przyłóż się do tych dłoni bo praca jest świetna a Ty niedbalstwem psujesz całość,

szkoda takiej ładnej pracy żeby była nie ukończoną.

Napisano

Nie no bardzo ładnie idziesz z tą pracą dalej, Swiezy ma rację i ja bym jeszcze się zastanowił czy jej skóra nie ma za ciepłych kolorów w porównaniu z tłem (światło odbite)... ale może jest dobrze, sam nie wiem.

Ps. udka IMO są ok :)

Napisano

Qbisiequ z światłem to pewnie masz i rację, ja sam niby staram się wyrzucać postać na pierwszy plan kontrastem ciepło/zimno ale pewnie to ma głębszy sens ;)

Napisano

No całkiem ciekawie wyszło,tylko mało się dzieje może jakieś spadające meteoryty czy cus?;> tak dość sztucznie wygląda jak sobie tak na spacer wyszły, fajnie byłoby poczuć w tym historie.

Pozdrawiam

Napisano

światło trochę niekonsekwentne chmurki chyba sugerują światło z prawej pojazd oświetlony z lewej, rim light chyba za biały , otoczenia chyab różowawego nie masz atie światełko odbite na brzuchu generalnie fajniej wyglądają te na dalszym planie pojazdy ten z przodu za mało dopracowany szczególnie przeguby i mimo wszystko taki płaski się wydajeszczególnie jego boczne ściany,

a tak poza tym jakoś dziś mnie głowa boli z niewyspania więc nie bierz aż tak bardzo tego do siebie :)

Napisano

Ja to se od tak pyknąłem w godzinkę, więc nie ma się co spodziewać, żeby to było dzieło i to w dodatku z dobrym design i konsekwentnym oświetleniem. Szczególnie po mnie ;)

Napisano

Zobaczyłem miniaturkę, sobie myśle o, zaszalał pewnie jakiś wypasiony pojazd latający czy ogromna łódź, wchodzę... a tu trzy małe pajączki i pustoo. ;] Ogólnie to ładnie ze światłem widać dużo obserwacji prac Nicponia. Teraz przysiądź z designem, kompozycją i detalem, zrób coś w podobnej stylistyce i będzie wypas praca. Brakuje mi jeszcze pokazania skali, czy to wielkości człowieka, czy czlowiek byłby małą kropką, dodaj może kilka postaci dookoła, czy jakiś budynek, chatkę, drzewa. Cokolwiek co pokaże skalę a przy okazji zbuduje nam historię. Te kłosy na pierwszym planie jeszcze bardziej zatracaja nam skalę, momentami mam wrażenie, że zza horyzontu wybiegnie jakiś żołnierz i je zdepcze. :D

Napisano

Uważam, że jeśli byłoby coś niedobrego, to ruch też powinien być, co by błędy ukazać i takie tam.

A praca fajna, tylko tak jak już wspomnieli poprzednicy przydałaby się jakaś historia, ruch i jednak oddanie skali w stosunku do człowieka. I fajnie, że coś nowego dodałeś, pani z wcześniejszych postów już zdążyła już zapuścić tutaj korzenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności