Skocz do zawartości

Dwutygodniowy Speedsculpting #20: Vampire


Vega

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

e tam daj spokoj malkontencie, wogole to jeszcze zauwazylem ostatnio zes uzalezniony od hazardu, ergo logicznie implikuje to ze nie masz absolutnie zadnego prawa sie wypowiadac.

 

btw. You guys rather go this:

nosferatu.jpg

or this:

kate-beckinsale-underworld-3.jpg

 

Edit:-> Plansza jest seksistowska. A co jak jakas pani zechce wystartowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tekst to wiem, że nie widać. Tzn. Ja się doczytałem bez problemu jednakże mogę mieć inną jasność ekranu. Bo wczoraj nagle czarno się zrobiła i musiałem sam zmienić jasność. Zobaczę na innym monitorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zerżnięty,rzadko zaglądam do działu 2d,dopiero dzisiaj zauważyłem że taki sam temat mamy:p.

Stąd temat zerżnąłem:

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=93776&highlight=vampire

Zajrzałem i pomyślałem że wampirów jeszcze nie było w speedsculpcie.

 

Plansza fajna,u mnie na jednym monitorze czytelne napisy na drugim nie.

Panie do panów faktycznie byś mógł dodać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cuś ode mnie. wampir daleki od pierwotnego zamysłu, w dodatku -jako, że nie znam się na anatomii - prawdopodobnie niepełnosprawny. z drugiej strony i tak jest trupem, więc mu to nie wadzi. wszystko dłubane w sculptrisie, przy czym pierwsze dwie "fotki" od góry to zrzut z ZBrusha (sculptris nie poradził sobie z udźwignięciem dwóch siatek na raz :( ). Pozdrawiam.

 

vamp1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie Ci wyszło lukanus.

 

Mam pytanie robił ktoś z was coś takiego, albo ma jakiś na to sposób żeby przenieść postać z anime do 3d? Bo pomyślałem, że mógłbym sculptnąć Alucarda z Hellsinga, ale zielonego pojęcia nie mam jak to zrobi, bo wszędzie twarz jest narysowana płasko jak to w anime. Macie jakiś sposób czy po prostu będę musiał mocno nadwyrężyć wyobraźnię i jakoś sobie radzić z rysunkami.

 

Z góry dzięki i pozdrawiam Kuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

Ale ładny brzydal;)

te zeby to bym bardziej do koncikow ust przesunal bo teraz to wyglada jak by mu z warg cos brzydkiego wyroslo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten tego..chciałem zaprezentować moją luźną interpretację tematu...przy szukaniu referencji wampira zauważyłem koncept mordy z quake wars i postanowiłem go wyrzeźbić, a następnie zaprezentować tutaj.

Znowu (wbrew radom Monia i Vegi) zagłębiłem się w detal..chciałem wykorzystać te 4 godzinki no i kurde nie mogłem się powstrzymać :P I nie ukrywam że skupiłem się na główce, a resztę "puściłem"..

Wspomniany koncept:

quake_wars_oppressor_1.jpg?t=1283796170

I moja plansza:

wampir.jpg

Pozdro:)

Edytowane przez RaVirr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RaVirr mocno odstaje modelik od konceptu, duzo uproszczen , i powyginane miejsca ktore powinny byc ostre/naciagniete itp... wazne ze cwiczysz i idziesz do przodu:)

 

ja siadlem nad czyms takim, siedzi w glowie ale jeszcze nie mam calej wizji wiec jak ktos ma ochote to moze pomaziac po tym:) chetnie wezme pod uwage pomysly

 

hmm moze

wampirwip3.jpg

Edytowane przez Kirian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kirian, dzięki ;) ten concept to raczej mocna inspiracja niż coś co chciałem odwzorować ze wszystkimi detalami. Jeśli chodzi o model to masz rację, wiele jest miejsc, które zwyczajnie nie wyszły, brak mi jeszcze obeznania z programem i pewniejszej ręki ;)

Co do Twojego modelu..do głowy zastrzeżeń nie mam, jak zrobisz całe ciało tego nietopyrka to będzie gites ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala ! fajnie ze bierzesz udzal:)

wampirek fajowy, bardzo w Twoim stylu:) moze bym go troszke przerysowal, twarz bardziej pociągła, ostrzejsze zmarszczki, grymas zlosci moze zeby bylo czuc ze gosc ma setki lat

zachecil mnie Twoj modelik do dalszej pracy;] wkoncu to bitwa, trzeba byc twardym...

 

Renderer ZB4 naprawde fajowy jak sie pozmienia pare ustawien bo w customowych wyglada smutnie, musze sie nim troszke pobawic:) szkoda ze niema np subtooli swiatel i mozna by sobie je ukladac w scenie wygodniej...

wampirwip3.jpg

Edytowane przez Kirian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kirian bardzo fajny sculpcik, twoje sculpty zawsze mają taki ładny czysty charakter, nie wiem jak to robisz, ale wychodzi Ci to świetnie.

Ja niestety nie dam rady wziąć udziału w tej edycji. Nie maiłem jak się dostać do komputera za bardzo i nic nie zrobiłem przez długi czas, muszę przeprowadzić mobilizacje i brać się do roboty.

 

Pozdrawiam Kuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bitwa a waszych prac niewidac;) kiepska pogoda, myslalem ze ochota bedzie wieksza...

 

Cyanide pare rad:

- czysta baza z najprostszych bryl bez zbednych loopow (najczesciej wings 3d)

(np zphere ma to do siebie, ze niekiedy zageszcza zabardzo na dlugosci i wtedy zamiast kwadratow, dostajemy prostokaty ktore ciezko sie smoot***e i rzezbi

 

- budowanie bryly i detalu na kazdym z podzialow pokolei,... Bryla to podstawa!!

(nie wchodze na wyzszy podzial jezeli nie czuje ze w jakims stopniu ze na tym juz skonczylem)

 

- "Jak to dziala" pytanie to musisz sobie ciagle zadawac gdy dizajnujesz moba... jak mu sie zginaja raczki/nozki, jak sie porusza itp.... anatomia, miesnie/kosci warto znac podstawy, nawet gdy tworzymy kosmite...

 

- samo rzezbienie:

-Clay Tube z wylaczona alpha, mniejszy focal shift, niekiedy alpha 01

-standard/Dam Brush,

-DUUUUUuuuuzo SMOOTHa ciagle i ciagle jak cos ci niepasuje to to smoot***:)

-raz na czas pinch/inflat

 

jak chcesz cos jeszcze wiedziec chetnie pomoge:)

 

lukanus prosze

wampirwip2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie Kirian, porady zawsze mile widziane. Nad swoim workflow muszę jeszcze popracować, bo nadal wkrada się wiele małych błędów, które składają się na różne wady moich prac. Będę musiał zobaczyć jak pracuje się z takiego prostego base mesha, bo dużo kombinowałem z kulkami sketchami i innymi gotowymi bazami, a nigdy nie próbowałem zrobić z takiego prostego cosia. Jeszcze raz dzięki.

 

Ja odpuszczam tę edycję i czekam na następną, z tą niestety nie wyszło.

 

Pozdrawiam Kuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności