Skocz do zawartości

Dwutygodniowy Speedsculpting #20: Vampire


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

e tam daj spokoj malkontencie, wogole to jeszcze zauwazylem ostatnio zes uzalezniony od hazardu, ergo logicznie implikuje to ze nie masz absolutnie zadnego prawa sie wypowiadac.

 

btw. You guys rather go this:

nosferatu.jpg

or this:

kate-beckinsale-underworld-3.jpg

 

Edit:-> Plansza jest seksistowska. A co jak jakas pani zechce wystartowac?

Napisano

Hehe Morte czemu tak nie cierpisz pokera? To ci le chiffre nie pasuje to pokerstars:) Ten gościu na pierwszym obrazku jest niezły:D Chciałbym w końcu wystartować w speedsculptingu - Może tym razem się uda:)

Napisano

Jeśli chodzi o tekst to wiem, że nie widać. Tzn. Ja się doczytałem bez problemu jednakże mogę mieć inną jasność ekranu. Bo wczoraj nagle czarno się zrobiła i musiałem sam zmienić jasność. Zobaczę na innym monitorze.

Napisano

Hehe no offense z tym tematem :p Zerżnięty nie zerżnięty ale fajny, muszę tylko pomyśleć nad czymś ciekawym, żeby miało pier********e.

A starcraft i tak jest zaje***** :P.

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

Ładnie idzie Bany, tylko zrobiłeś coś dziwnego z szyją :].

 

A ode mnie pytanie: temat Vampire oznacza tylko vamipre czy ma to być wampiro robo coś tam? Bo myślę o by tu zrobi ciekawego :].

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

cuś ode mnie. wampir daleki od pierwotnego zamysłu, w dodatku -jako, że nie znam się na anatomii - prawdopodobnie niepełnosprawny. z drugiej strony i tak jest trupem, więc mu to nie wadzi. wszystko dłubane w sculptrisie, przy czym pierwsze dwie "fotki" od góry to zrzut z ZBrusha (sculptris nie poradził sobie z udźwignięciem dwóch siatek na raz :( ). Pozdrawiam.

 

vamp1.jpg

Napisano

Fajnie Ci wyszło lukanus.

 

Mam pytanie robił ktoś z was coś takiego, albo ma jakiś na to sposób żeby przenieść postać z anime do 3d? Bo pomyślałem, że mógłbym sculptnąć Alucarda z Hellsinga, ale zielonego pojęcia nie mam jak to zrobi, bo wszędzie twarz jest narysowana płasko jak to w anime. Macie jakiś sposób czy po prostu będę musiał mocno nadwyrężyć wyobraźnię i jakoś sobie radzić z rysunkami.

 

Z góry dzięki i pozdrawiam Kuba.

Napisano

No dobra a więc zbieram rysunki i się jutro biorę do roboty, popróbuję coś i się zobaczy jak wyjdzie :].

A Mononoke jest DZIWNE :P.

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

zrob zeby wygladal jak kobieta, wtedy wszyscy beda wiedziec ze japonske.

Gość fishinthewater
Napisano

Ale ładny brzydal;)

te zeby to bym bardziej do koncikow ust przesunal bo teraz to wyglada jak by mu z warg cos brzydkiego wyroslo.

Napisano

Witam.:) To mój pierwszy post na tym forum. Chciałem się zapytać, czy żeby wziąć udział w tym speedsculptingu, wystarczy pokazać swoją pracę czy trzeba zrobić coś jeszcze.

Pzdr.

Napisano (edytowane)

Ten tego..chciałem zaprezentować moją luźną interpretację tematu...przy szukaniu referencji wampira zauważyłem koncept mordy z quake wars i postanowiłem go wyrzeźbić, a następnie zaprezentować tutaj.

Znowu (wbrew radom Monia i Vegi) zagłębiłem się w detal..chciałem wykorzystać te 4 godzinki no i kurde nie mogłem się powstrzymać :P I nie ukrywam że skupiłem się na główce, a resztę "puściłem"..

Wspomniany koncept:

quake_wars_oppressor_1.jpg?t=1283796170

I moja plansza:

wampir.jpg

Pozdro:)

Edytowane przez RaVirr
Napisano (edytowane)

RaVirr mocno odstaje modelik od konceptu, duzo uproszczen , i powyginane miejsca ktore powinny byc ostre/naciagniete itp... wazne ze cwiczysz i idziesz do przodu:)

 

ja siadlem nad czyms takim, siedzi w glowie ale jeszcze nie mam calej wizji wiec jak ktos ma ochote to moze pomaziac po tym:) chetnie wezme pod uwage pomysly

 

hmm moze

wampirwip3.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

Kirian, dzięki ;) ten concept to raczej mocna inspiracja niż coś co chciałem odwzorować ze wszystkimi detalami. Jeśli chodzi o model to masz rację, wiele jest miejsc, które zwyczajnie nie wyszły, brak mi jeszcze obeznania z programem i pewniejszej ręki ;)

Co do Twojego modelu..do głowy zastrzeżeń nie mam, jak zrobisz całe ciało tego nietopyrka to będzie gites ;)

Napisano (edytowane)

Tomala ! fajnie ze bierzesz udzal:)

wampirek fajowy, bardzo w Twoim stylu:) moze bym go troszke przerysowal, twarz bardziej pociągła, ostrzejsze zmarszczki, grymas zlosci moze zeby bylo czuc ze gosc ma setki lat

zachecil mnie Twoj modelik do dalszej pracy;] wkoncu to bitwa, trzeba byc twardym...

 

Renderer ZB4 naprawde fajowy jak sie pozmienia pare ustawien bo w customowych wyglada smutnie, musze sie nim troszke pobawic:) szkoda ze niema np subtooli swiatel i mozna by sobie je ukladac w scenie wygodniej...

wampirwip3.jpg

Edytowane przez Kirian
Napisano

Kirian świetnie idzie! Zdążysz zrobić ciało czy będzie sama głowa?

 

Ja swojego jeszcze pomęczę, na razie jest całkowicie symetryczny i sztywno wygląda ale na pewno zdążę coś jeszcze pozmieniać.

Napisano

Kirian bardzo fajny sculpcik, twoje sculpty zawsze mają taki ładny czysty charakter, nie wiem jak to robisz, ale wychodzi Ci to świetnie.

Ja niestety nie dam rady wziąć udziału w tej edycji. Nie maiłem jak się dostać do komputera za bardzo i nic nie zrobiłem przez długi czas, muszę przeprowadzić mobilizacje i brać się do roboty.

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

Panowie bitwa a waszych prac niewidac;) kiepska pogoda, myslalem ze ochota bedzie wieksza...

 

Cyanide pare rad:

- czysta baza z najprostszych bryl bez zbednych loopow (najczesciej wings 3d)

(np zphere ma to do siebie, ze niekiedy zageszcza zabardzo na dlugosci i wtedy zamiast kwadratow, dostajemy prostokaty ktore ciezko sie smoot***e i rzezbi

 

- budowanie bryly i detalu na kazdym z podzialow pokolei,... Bryla to podstawa!!

(nie wchodze na wyzszy podzial jezeli nie czuje ze w jakims stopniu ze na tym juz skonczylem)

 

- "Jak to dziala" pytanie to musisz sobie ciagle zadawac gdy dizajnujesz moba... jak mu sie zginaja raczki/nozki, jak sie porusza itp.... anatomia, miesnie/kosci warto znac podstawy, nawet gdy tworzymy kosmite...

 

- samo rzezbienie:

-Clay Tube z wylaczona alpha, mniejszy focal shift, niekiedy alpha 01

-standard/Dam Brush,

-DUUUUUuuuuzo SMOOTHa ciagle i ciagle jak cos ci niepasuje to to smoot***:)

-raz na czas pinch/inflat

 

jak chcesz cos jeszcze wiedziec chetnie pomoge:)

 

lukanus prosze

wampirwip2.jpg

Napisano

Dzięki wielkie Kirian, porady zawsze mile widziane. Nad swoim workflow muszę jeszcze popracować, bo nadal wkrada się wiele małych błędów, które składają się na różne wady moich prac. Będę musiał zobaczyć jak pracuje się z takiego prostego base mesha, bo dużo kombinowałem z kulkami sketchami i innymi gotowymi bazami, a nigdy nie próbowałem zrobić z takiego prostego cosia. Jeszcze raz dzięki.

 

Ja odpuszczam tę edycję i czekam na następną, z tą niestety nie wyszło.

 

Pozdrawiam Kuba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności