Skocz do zawartości

Animacja: Drive-thru


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

 

Taka oto animacje/ujecie chcialem poddac waszej krytyce, zapraszam do obejrzenia i podzielenia sie wrazeniami.

Do 2012 jeszcze troche brakuje ;P, maybe next time. Generalnie chcialem pocwiczyc proceduralna demolke. Poczatkowo chcialem to wkomponowac w material nakrecony aparatem/kamera w jakims klimatycznym spocie, a finalnie przybralo to wlasnie taka forme.

 

Wielkie dzieki ida do Uncle za model i texture czolgu, Michala Baryckiego za oprawe dzwiekowa oraz do zespolu Box Postproduction za cenny feedback oraz uzyczenie renderfarmy :)

 

ps.

Od razu uprzedzam znawcow czolgowych, ta lufa musiala przebic sie przez sciane dla efektu :) Zostalem juz pare razy upomniany ze czolgi z WW2 robily takie tricki z lufa obrocona do tylu.

 

Vimeo

 

QuickTime h.264 166MB

 

Njoy!

Edytowane przez Tas
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Superextra poprostu. Brakowało mi tylko trochę pyłu i syfu przy rozwalaniu ściany no ale to jest już czepialstwo. Podoba mi się motyw z dofem i taka naturalność ruchu kamery.

Napisano

Kurcze ja tu czekam co dalej a tu koniec:)Ale nie, fajne, fajne, jako iż sam jestem fanem destrukcji bardzo mi się podoba.Ten klimat, achhh:)

Ile to szło na tej farmie?

Napisano

Super! Faktycznie 2012 to nie jest ale who cares? ;) Tak jak lucek powiedział - świetnie kamera chodzi. Powiedz coś więcej o produkcji. Czym renderowales i ile?

 

Pozdro!

Napisano

Video mnie się naprawdę podoba. Wydaje mi się że po takim złożeniu ściany i winkla budynek by runął ale... ale nic.

Dźwięk nie trzyma poziomu. Nie czuć tego huku i drgań od czołgu. Lepiej było ukraść fragment z 4panpies lub szeregowca Ryana. Zwłaszcza brak tego kłującego w uszy metalicznego zgrzytu gąsienic. Uwielbiam zapach prochu o poranku.

Napisano

dac77 - miałeś na myśli napalm o poranku.

 

tasiek - wow. nawet nie trzeba komentować... Podaj przepis na rig kamery, jeśli możesz.

Napisano

Dzieki za komenty!

 

Kamera jest poprostu recznie zanimowana(free), nagralem pare filmow tanim aparatem cyfrowym zeby zobaczyc jak wyglada taki handshake, i jechane. Szeregowiec byl oczywiscie glowna referencja :)

Dodatkowo w kazdym kanale transformacji i rotacji jest lekki nois, to duzo daje, bo tak gesto to juz nie sposob jest recznie animowac :)

Wogole najlepszym patentem na naturalna kamere "z reki", to jest nagrac material i go strackowac. Naturalnosc ruchu 100%, tylko zalezy od jakosci materialu ile doboty z tym bedzie przy trackowaniu.

 

Renderowalem w FinalRenderze3, jako jedyny supportuje on TP tak ze moge particle renderowac jako proxy, to bylo duze ulatwienie(RAM). Generalnie liczylem obydwa plany osobno, wiec jakby czas renderu sie dublowal, ale ulatwialo mi to kompozycje. Czasy renderu na klate z tego co pamietam to bylo ok 5 -20min, a ze farma szybka to nie bylo z tym problemu(calosc zamykala sie w dobie liczenia na 10 nodach).

 

Kompozycja poszla w Nuku, pierwszy raz w nim pracowalem. Wrazenia sa bardzo pozytywne, bardzo wygodny i szybki przy pracy z multichannelowymi EXR-ami (AE przy tym wymieka). Tutaj macie screena z nuka jak to wyglada.

Pozniej lekki post w AE, to juz kosmetyka i breakdown.

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności