Tas Napisano 1 Wrzesień 2010 Share Napisano 1 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam! Taka oto animacje/ujecie chcialem poddac waszej krytyce, zapraszam do obejrzenia i podzielenia sie wrazeniami. Do 2012 jeszcze troche brakuje ;P, maybe next time. Generalnie chcialem pocwiczyc proceduralna demolke. Poczatkowo chcialem to wkomponowac w material nakrecony aparatem/kamera w jakims klimatycznym spocie, a finalnie przybralo to wlasnie taka forme. Wielkie dzieki ida do Uncle za model i texture czolgu, Michala Baryckiego za oprawe dzwiekowa oraz do zespolu Box Postproduction za cenny feedback oraz uzyczenie renderfarmy :) ps. Od razu uprzedzam znawcow czolgowych, ta lufa musiala przebic sie przez sciane dla efektu :) Zostalem juz pare razy upomniany ze czolgi z WW2 robily takie tricki z lufa obrocona do tylu. Vimeo QuickTime h.264 166MB Njoy! Edytowane 1 Wrzesień 2010 przez Tas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 1 Wrzesień 2010 Share Napisano 1 Wrzesień 2010 Superextra poprostu. Brakowało mi tylko trochę pyłu i syfu przy rozwalaniu ściany no ale to jest już czepialstwo. Podoba mi się motyw z dofem i taka naturalność ruchu kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 1 Wrzesień 2010 Share Napisano 1 Wrzesień 2010 Kurcze ja tu czekam co dalej a tu koniec:)Ale nie, fajne, fajne, jako iż sam jestem fanem destrukcji bardzo mi się podoba.Ten klimat, achhh:) Ile to szło na tej farmie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Super! Faktycznie 2012 to nie jest ale who cares? ;) Tak jak lucek powiedział - świetnie kamera chodzi. Powiedz coś więcej o produkcji. Czym renderowales i ile? Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Video mnie się naprawdę podoba. Wydaje mi się że po takim złożeniu ściany i winkla budynek by runął ale... ale nic. Dźwięk nie trzyma poziomu. Nie czuć tego huku i drgań od czołgu. Lepiej było ukraść fragment z 4panpies lub szeregowca Ryana. Zwłaszcza brak tego kłującego w uszy metalicznego zgrzytu gąsienic. Uwielbiam zapach prochu o poranku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 dac77 - miałeś na myśli napalm o poranku. tasiek - wow. nawet nie trzeba komentować... Podaj przepis na rig kamery, jeśli możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Super robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Woow extra! Animacja na światowym poziomie. I dołączam się do prośby sly. Mógłbyś podać przepis na rig kamery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 2 Wrzesień 2010 Share Napisano 2 Wrzesień 2010 wow! one man army;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tas Napisano 2 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2010 Dzieki za komenty! Kamera jest poprostu recznie zanimowana(free), nagralem pare filmow tanim aparatem cyfrowym zeby zobaczyc jak wyglada taki handshake, i jechane. Szeregowiec byl oczywiscie glowna referencja :) Dodatkowo w kazdym kanale transformacji i rotacji jest lekki nois, to duzo daje, bo tak gesto to juz nie sposob jest recznie animowac :) Wogole najlepszym patentem na naturalna kamere "z reki", to jest nagrac material i go strackowac. Naturalnosc ruchu 100%, tylko zalezy od jakosci materialu ile doboty z tym bedzie przy trackowaniu. Renderowalem w FinalRenderze3, jako jedyny supportuje on TP tak ze moge particle renderowac jako proxy, to bylo duze ulatwienie(RAM). Generalnie liczylem obydwa plany osobno, wiec jakby czas renderu sie dublowal, ale ulatwialo mi to kompozycje. Czasy renderu na klate z tego co pamietam to bylo ok 5 -20min, a ze farma szybka to nie bylo z tym problemu(calosc zamykala sie w dobie liczenia na 10 nodach). Kompozycja poszla w Nuku, pierwszy raz w nim pracowalem. Wrazenia sa bardzo pozytywne, bardzo wygodny i szybki przy pracy z multichannelowymi EXR-ami (AE przy tym wymieka). Tutaj macie screena z nuka jak to wyglada. Pozniej lekki post w AE, to juz kosmetyka i breakdown. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 3 Wrzesień 2010 Share Napisano 3 Wrzesień 2010 Good job dude! Długo to zajęło ale warto było poczekać na efekt końcowy ! ... dlaczego to nie jest jeszcze na frontcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 3 Wrzesień 2010 Share Napisano 3 Wrzesień 2010 Ja również uważam, że front się należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 3 Wrzesień 2010 Share Napisano 3 Wrzesień 2010 A bo nikt gwaizdek nie dał pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 3 Wrzesień 2010 Share Napisano 3 Wrzesień 2010 Ja dałem 5* ale jakoś się nie zapisało... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 3 Wrzesień 2010 Share Napisano 3 Wrzesień 2010 A no bo gwiazdek za mało więc się dorzucę. Bardzo mi się podoba. Nie obrazisz się jak wrzucę na forum cebas ? RK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tas Napisano 3 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 3 Wrzesień 2010 La R: Jasne, wlasciwie ta sam to tam wrzuce, thx za tipa. Dzieki za starsy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 3 Wrzesień 2010 Share Napisano 3 Wrzesień 2010 Miałem to właśnie dopisać do posta wyżej :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się