Skocz do zawartości

WIP Postać3d:Round1


odnetniN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, wrzucam jako wip kolejny modelik(ciekawe kiedy je dokoncze xD) Tym razem model babeczki, ktory robilem jakis czas temu w zb. tak wiec postanowilem dokonczyc go w LP, na chwile obecna mam model z wypalona normalka, zostaja mi kolorki i spec.

PS:Dodam jeszcze ze pewnie zje^e texturki ale sprobowac mozna zobaczymy co wyjdzie.

 

Wrzucam model z zb i LP (podglad z viewportu maxa).

f11o.jpg

f12vo.jpg

f13k.jpg

28705265.jpg

91277919.jpg

60219838.jpg

56442443.jpg

95550736.jpg

61425433.jpg

32140529.jpg

92868519.jpg

17097566.jpg

f10sr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ogulnie spoko, ale...

Spodnie wydają mi się mało luźne, jakby nie poddawały się sile ciążenia XD

I te włosy mogłeś chyba lepiej zrobić jako jeden mesh z ciałem i pododawać jakieś drobniejsze elementy.

UV nie pokażesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek:

Zmniejsze i wrzuce, zobaczymy :)

Kruku:

No wiem ze to zbrodnia, ale nikt nie zwroci na to uwagi:)

spoko zamaluje chce jeszcze przepalic co nie co jeszcze raz.

moskiller, sugerujesz ze sa za krotkie?Powiem tak, patrzac na 1 screen tez bym powiedzial ze nogi sa za krotkie ale patrzac na LP z maxa wygladaja ok. Jestem w 99% ze sa poprawne:), pozniej wrzuce referke porownamy ja z meshem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast swirowac z shaderami proponuje skupic sie bardziej na teksturze, jesli ona bedzie wygladala slabo to nie pomoze zaden material... no chyab ze to samochod :D

 

Nie wiem jak innym ale mi dobrze sie robi teksture na modelu ktory jest oswietlony powiedzmy w 75 % w maxie robi sie to przez self illumanation w materiale

teksturka musi dobrze wygladac bez normali, bajerow i oswietlenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ledyr zgadza sie, ale nikt nie swiruje tutaj ze shaderami, zwykly shader gdzie jest spec+nrm+textura i fresnel zamiast swiatla niebieskiego z zewn.

Zgadza sie, ale ogladanie modelu z diffem bez normali to tak raczej srednio, chyba ze wypale sobie ze swiatlem kierunkowym to bede mial fajnie wygladajacy model z sama textura koloru bez normali, ale co z tego?

Wracajac do swirowania z shaderem to nie chce dawac przebarwien na texturze koloru jak to jest zazwyczaj na spodenkach ze sie fajnie swieca, tylko takie rzeczy zeby byly na specu, a i do tego nie twierdze ze ta textura jest wporzo bo tak jak pisalem jest to poczatek, sam kolor+AO+bake koloru z zbrush'a+ z paroma overlayerami i jakims malym detalem materialu.

 

texture.jpg

PS:Mozliwe ze moja metoda nie jest za dobra, a jest taka opcja nie powiem :)

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnetniN nie czuj sie zaatakowany w zadnym wypadku, to byla tylko taka porada bo bez wzgledu na to czy masz spec i normala to diffuse musi wygladac dobrze rowniez bez nich bo nie zawsze jest oswietlony prawidlowo a wtedy jak diff jest slaby to krucho... :d no nie wazne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności