Napisano 3 Wrzesień 201014 l Witam wszystkich, wrzucam jako wip kolejny modelik(ciekawe kiedy je dokoncze xD) Tym razem model babeczki, ktory robilem jakis czas temu w zb. tak wiec postanowilem dokonczyc go w LP, na chwile obecna mam model z wypalona normalka, zostaja mi kolorki i spec. PS:Dodam jeszcze ze pewnie zje^e texturki ale sprobowac mozna zobaczymy co wyjdzie. Wrzucam model z zb i LP (podglad z viewportu maxa).
Napisano 3 Wrzesień 201014 l Ogulnie spoko, ale... Spodnie wydają mi się mało luźne, jakby nie poddawały się sile ciążenia XD I te włosy mogłeś chyba lepiej zrobić jako jeden mesh z ciałem i pododawać jakieś drobniejsze elementy. UV nie pokażesz?
Napisano 3 Wrzesień 201014 l Ano głowa trochę za duża choc moim zdaniem wpisuje się to w charakter postaci. Ten cień w kroku to realtime shadow czy masz jakiś bug?
Napisano 3 Wrzesień 201014 l Autor Kruku: zgadzam sie w 100% :) ale niechce mi sie juz tego zmieniac. uncle: Co do glowy wydaje mi sie ze to kwestia ujecia. lucek: tak to shadow z rt. jeszcze uvka+nrm
Napisano 3 Wrzesień 201014 l Pięściarce będziesz symetryczną twarz robił XD no co ty :> BTW może byś spróbował te artefakty zamalować za uchem itp?
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Jak juz zostało powiedziane proporcje z naciskiem na nogi widać to doskonale na 1 screenie. Podkoszulka, spodenki i rękawice wyglądają ok choć specem od postaci nie jestem
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Autor Klicek: Zmniejsze i wrzuce, zobaczymy :) Kruku: No wiem ze to zbrodnia, ale nikt nie zwroci na to uwagi:) spoko zamaluje chce jeszcze przepalic co nie co jeszcze raz. moskiller, sugerujesz ze sa za krotkie?Powiem tak, patrzac na 1 screen tez bym powiedzial ze nogi sa za krotkie ale patrzac na LP z maxa wygladaja ok. Jestem w 99% ze sa poprawne:), pozniej wrzuce referke porownamy ja z meshem.
Napisano 4 Wrzesień 201014 l W widoku orto w zbrushu mogą wydawac się za krótkie ale imo jest ok. Postać nie wygląda superrealnie. licząc że takie było założenie to jest nieźle.
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Autor Dzieki za podpowiedzi, poprawilem co nie co :) za dlugi brzuch miala. widok z front z refka PS:Musze poprawic na normalce jeszcze brzuch bo teraz ma splaszczony przez przeskalowanie go :)
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Ban za nudity. Mi tam się postać podoba, nie estem specialistą od charactersów, poporstu mowię co widzę jest oka.
Napisano 4 Wrzesień 201014 l wez pod uwage jeszce ze jako bokserka powinna byc bardziej umiesniona, zwlaszcza barki i lapki bo teraz to jest nawet mniejsza niz ta na zdjeciu :)
Napisano 4 Wrzesień 201014 l i ja bym udo pogrubił lekko, bo pani z referencji ma grubsze uda niż u Ciebie na modelu i szkoda że stopy olałeś i skopiowałeś te Haluksy :P
Napisano 4 Wrzesień 201014 l Autor Hej walka z kolorkam ;/ narazie lekka lipa ale powalcze jeszcze z nimi ps:jakby ktos pytal ta niebieska poswiata to fresnel :)
Napisano 8 Wrzesień 201014 l zamiast swirowac z shaderami proponuje skupic sie bardziej na teksturze, jesli ona bedzie wygladala slabo to nie pomoze zaden material... no chyab ze to samochod :D Nie wiem jak innym ale mi dobrze sie robi teksture na modelu ktory jest oswietlony powiedzmy w 75 % w maxie robi sie to przez self illumanation w materiale teksturka musi dobrze wygladac bez normali, bajerow i oswietlenia
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor Ledyr zgadza sie, ale nikt nie swiruje tutaj ze shaderami, zwykly shader gdzie jest spec+nrm+textura i fresnel zamiast swiatla niebieskiego z zewn. Zgadza sie, ale ogladanie modelu z diffem bez normali to tak raczej srednio, chyba ze wypale sobie ze swiatlem kierunkowym to bede mial fajnie wygladajacy model z sama textura koloru bez normali, ale co z tego? Wracajac do swirowania z shaderem to nie chce dawac przebarwien na texturze koloru jak to jest zazwyczaj na spodenkach ze sie fajnie swieca, tylko takie rzeczy zeby byly na specu, a i do tego nie twierdze ze ta textura jest wporzo bo tak jak pisalem jest to poczatek, sam kolor+AO+bake koloru z zbrush'a+ z paroma overlayerami i jakims malym detalem materialu. PS:Mozliwe ze moja metoda nie jest za dobra, a jest taka opcja nie powiem :) pzdr.
Napisano 10 Wrzesień 201014 l ja bym tam trochu po photosurcowal, albo przynajmnirej ajkiegos detala na overlayach z zdjec pododdawal, trochu to surowe wszystko, cavity na overlayu tez by nie zaszkodzilo
Napisano 10 Wrzesień 201014 l odnetniN nie czuj sie zaatakowany w zadnym wypadku, to byla tylko taka porada bo bez wzgledu na to czy masz spec i normala to diffuse musi wygladac dobrze rowniez bez nich bo nie zawsze jest oswietlony prawidlowo a wtedy jak diff jest slaby to krucho... :d no nie wazne :)
Napisano 10 Wrzesień 201014 l Tak jak Hatred prawi. dodatkowo zabarwić dołki na skórze delikatnie na niebiesko a wystające na żółty żeby diff nabrał głębi.
Napisano 10 Wrzesień 201014 l Autor Hej spoko, spoko nie poczulem sie zaatakowany :) dzieki za rady, skorzystam, bo mnie tez sie to nie podoba, a jak mnie juz sie cos nie podoba to musi byc naprawde slabe ;] ps:moze w przyszylym tyg sie za to zabiore ;) pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto