odnetniN Napisano 3 Wrzesień 2010 Napisano 3 Wrzesień 2010 Witam wszystkich, wrzucam jako wip kolejny modelik(ciekawe kiedy je dokoncze xD) Tym razem model babeczki, ktory robilem jakis czas temu w zb. tak wiec postanowilem dokonczyc go w LP, na chwile obecna mam model z wypalona normalka, zostaja mi kolorki i spec. PS:Dodam jeszcze ze pewnie zje^e texturki ale sprobowac mozna zobaczymy co wyjdzie. Wrzucam model z zb i LP (podglad z viewportu maxa).
Kruku Napisano 3 Wrzesień 2010 Napisano 3 Wrzesień 2010 Ogulnie spoko, ale... Spodnie wydają mi się mało luźne, jakby nie poddawały się sile ciążenia XD I te włosy mogłeś chyba lepiej zrobić jako jeden mesh z ciałem i pododawać jakieś drobniejsze elementy. UV nie pokażesz?
Lucek Napisano 3 Wrzesień 2010 Napisano 3 Wrzesień 2010 Ano głowa trochę za duża choc moim zdaniem wpisuje się to w charakter postaci. Ten cień w kroku to realtime shadow czy masz jakiś bug?
odnetniN Napisano 3 Wrzesień 2010 Autor Napisano 3 Wrzesień 2010 Kruku: zgadzam sie w 100% :) ale niechce mi sie juz tego zmieniac. uncle: Co do glowy wydaje mi sie ze to kwestia ujecia. lucek: tak to shadow z rt. jeszcze uvka+nrm
Kruku Napisano 3 Wrzesień 2010 Napisano 3 Wrzesień 2010 Pięściarce będziesz symetryczną twarz robił XD no co ty :> BTW może byś spróbował te artefakty zamalować za uchem itp?
moss Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Jak juz zostało powiedziane proporcje z naciskiem na nogi widać to doskonale na 1 screenie. Podkoszulka, spodenki i rękawice wyglądają ok choć specem od postaci nie jestem
odnetniN Napisano 4 Wrzesień 2010 Autor Napisano 4 Wrzesień 2010 Klicek: Zmniejsze i wrzuce, zobaczymy :) Kruku: No wiem ze to zbrodnia, ale nikt nie zwroci na to uwagi:) spoko zamaluje chce jeszcze przepalic co nie co jeszcze raz. moskiller, sugerujesz ze sa za krotkie?Powiem tak, patrzac na 1 screen tez bym powiedzial ze nogi sa za krotkie ale patrzac na LP z maxa wygladaja ok. Jestem w 99% ze sa poprawne:), pozniej wrzuce referke porownamy ja z meshem.
Lucek Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 W widoku orto w zbrushu mogą wydawac się za krótkie ale imo jest ok. Postać nie wygląda superrealnie. licząc że takie było założenie to jest nieźle.
odnetniN Napisano 4 Wrzesień 2010 Autor Napisano 4 Wrzesień 2010 Dzieki za podpowiedzi, poprawilem co nie co :) za dlugi brzuch miala. widok z front z refka PS:Musze poprawic na normalce jeszcze brzuch bo teraz ma splaszczony przez przeskalowanie go :)
ultrakaka Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 Ban za nudity. Mi tam się postać podoba, nie estem specialistą od charactersów, poporstu mowię co widzę jest oka.
ledyr Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 wez pod uwage jeszce ze jako bokserka powinna byc bardziej umiesniona, zwlaszcza barki i lapki bo teraz to jest nawet mniejsza niz ta na zdjeciu :)
Creator Napisano 4 Wrzesień 2010 Napisano 4 Wrzesień 2010 i ja bym udo pogrubił lekko, bo pani z referencji ma grubsze uda niż u Ciebie na modelu i szkoda że stopy olałeś i skopiowałeś te Haluksy :P
odnetniN Napisano 4 Wrzesień 2010 Autor Napisano 4 Wrzesień 2010 Hej walka z kolorkam ;/ narazie lekka lipa ale powalcze jeszcze z nimi ps:jakby ktos pytal ta niebieska poswiata to fresnel :)
Hatred Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 pokaz troche wieksza rozdzialke difusa to moze pomoge :D
ledyr Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 zamiast swirowac z shaderami proponuje skupic sie bardziej na teksturze, jesli ona bedzie wygladala slabo to nie pomoze zaden material... no chyab ze to samochod :D Nie wiem jak innym ale mi dobrze sie robi teksture na modelu ktory jest oswietlony powiedzmy w 75 % w maxie robi sie to przez self illumanation w materiale teksturka musi dobrze wygladac bez normali, bajerow i oswietlenia
odnetniN Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Napisano 9 Wrzesień 2010 Ledyr zgadza sie, ale nikt nie swiruje tutaj ze shaderami, zwykly shader gdzie jest spec+nrm+textura i fresnel zamiast swiatla niebieskiego z zewn. Zgadza sie, ale ogladanie modelu z diffem bez normali to tak raczej srednio, chyba ze wypale sobie ze swiatlem kierunkowym to bede mial fajnie wygladajacy model z sama textura koloru bez normali, ale co z tego? Wracajac do swirowania z shaderem to nie chce dawac przebarwien na texturze koloru jak to jest zazwyczaj na spodenkach ze sie fajnie swieca, tylko takie rzeczy zeby byly na specu, a i do tego nie twierdze ze ta textura jest wporzo bo tak jak pisalem jest to poczatek, sam kolor+AO+bake koloru z zbrush'a+ z paroma overlayerami i jakims malym detalem materialu. PS:Mozliwe ze moja metoda nie jest za dobra, a jest taka opcja nie powiem :) pzdr.
Hatred Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 ja bym tam trochu po photosurcowal, albo przynajmnirej ajkiegos detala na overlayach z zdjec pododdawal, trochu to surowe wszystko, cavity na overlayu tez by nie zaszkodzilo
ledyr Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 odnetniN nie czuj sie zaatakowany w zadnym wypadku, to byla tylko taka porada bo bez wzgledu na to czy masz spec i normala to diffuse musi wygladac dobrze rowniez bez nich bo nie zawsze jest oswietlony prawidlowo a wtedy jak diff jest slaby to krucho... :d no nie wazne :)
Eric_Draven Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 Tak jak Hatred prawi. dodatkowo zabarwić dołki na skórze delikatnie na niebiesko a wystające na żółty żeby diff nabrał głębi.
odnetniN Napisano 10 Wrzesień 2010 Autor Napisano 10 Wrzesień 2010 Hej spoko, spoko nie poczulem sie zaatakowany :) dzieki za rady, skorzystam, bo mnie tez sie to nie podoba, a jak mnie juz sie cos nie podoba to musi byc naprawde slabe ;] ps:moze w przyszylym tyg sie za to zabiore ;) pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się