Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pomyślałem, że założę teczkę na bardziej przemyślane rzeczy.

Chciałem zacząć od wykonania tego robala:

wolfenstein-conceptart-011.jpg

Tutaj sam początek moich działań:

kulk1i.jpg

Z zspheres przygodę zacząłem dzisiaj i do końca nie wiem jak się ona skończy ;)

Dorzucam tutaj tą speedową mordę:

wampir.jpg

i popiersie:

okularnik.jpg?t=1283972521

Edytowane przez RaVirr
  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

kurde, ale ten zebol w chelmie zaje***ty, dopiero teraz mi sie zaladowalo, dal bym mu wiecej detalu, wez sie przyloz do niego, a wyjdzie zaje******:D

Edytowane przez plasti
Napisano

Skoro tak to może jeszcze przy nim coś zdziałam ;)

Tymczasem szanowny 3 godzinny grubas, każdy powinien mieć takiego w teczce (przy nim również jeszcze pomajstruję):

grubas2.jpg

Widzę, że niestety kompresja zjadła trochę szczegółów, ale to nic..

Napisano

nie rob tak szybko, niczego sie nie uczysz, brak formy brak niczego, po prostu gniot delikatny, wez go wygladz z calego detalu, skup sie na poszczegolnych czesciach modelu i doprowadz je do wygladu normalnego. Jezeli czujesz ze model Ci sie podoba, wlacz sobie strone max3d.pl poprzegladaj przez godzinke, albo wyjdz na spacer wroc, to pomaga ochlonac i zobaczyc ze robimy gniot ;)

zrob po prostu bardziej skomplikowanego base mesha, ktory ma takie ksztalty jakie chcesz zeby mial model finalny, pozniej sie baw w plytki i rurki oraz obwisle cycki zrobione movem ;)

Napisano

Dzięki za komentarz;) Przed chwilą wróciłem do domu i muszę Ci przyznać rację. Akurat grubasa odpuszczę i zajmę się jakimś innym modelem. Tak przy okazji, macie jakieś zbiory concept-artów, którymi moglibyście się podzielić?

Napisano

I z tego powodu jutro trzeba albo solidnie zacząć poprawiać to co już jest albo jechać od nowa ;) I małe pytanie: w jaki sposób zrobić takie włoski?

Napisano

Fanie Ci wyszedł ten paint. Zastanawialiście się jak zrobić włoski? Już wiesz RaVirr? Bardzo ładnie sobie poradziłeś hehe. A tak na serio to którymś z pluginów do maxa chociażby, nie wiem czy istnieje możliwość zrobienia tego w ZB nie musząc sculptować tego.

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano

Tak myślałem żeby je w maxie wymodelować a następnie do zbrusha wrzucić jako 2 obiekt..ale tym razem po prostu je domalowałem ;P

Dzięki!:)

Napisano

Bardzo fajny ork. Ładnie też wyłapałeś i poprawiłeś błędy sculpta :) szkoda tylko, że bryła się nie do końca broni (w sensie z jednego widoku jest ok, ale z innych wygląda znacznie mniej ciekawie [uszy, bark, to coś pod obojczykami, płaska twarz]).

Co do włosów to import będzie najszybszym i najprostszym rozwiązaniem :)

 

p.s jeśli nadal szukasz konceptów, to tu jest „trochę”: http://www.warhammeronline.com/conceptart/index.php

Napisano

Klicek, dzięki;) Twój też niezgorszy ;P

Luki, zapodaje eksperyment z dzisiejszego dnia (jeszcze będę nad tym pracować)

andy, dzięki za linka, zgodzę się, że z różnych widoków różnie to wygląda...a to pod obojczykami to bliżej nie zdefiniowana forma, której nawet nie tknąłem ;)

 

No i zapodaje ten eksperyment, posiłkowałem się konceptem/ilustracją z dominance war:

starucha.jpg

Napisano

Dzięki mafida! Bardzo miło mi to czytać :) Przyznam, że jakaś tam znajomość 2d pomaga przy rzeźbieniu. Tymczasem poprawiłem co nieco i prawdopodobnie na tym etapie skończę:

starucha2.jpg

Napisano

Z powodu (jak się okazało właśnie dzisiaj) niezaliczonego egzaminu i (jak się również dzisiaj okazało) poniedziałkowej poprawki wrzucam być może ostatnią przed wtorkiem rzeźbę:

biedak.jpg

Jeszcze w trakcie robienia, być może w chwilach odpoczynku od nauki podziałam przy tym...

Napisano

Heh... :) Mi też ciężko. Zrobiłem cyborga (dokładnie to cyborgie ;) ) i mnie się nie podoba dlatego nie wiem czy wrzucę.

 

Wracając do Twojej pracy to świniak fajny był :) Natomiast tutaj:

Czubek głowy trochę stożkowaty (część czołowo ciemieniowa [chyba]).

Usta chyba ciut za duże.

Wszystko to jeden subtool? Czy masz podzielone? Wygląda jak jeden i kilka klutków jest.

Niektóre miejsca są płaskie jak pupa niemowlaka :)

Ucho - krótko... Tragedia ;) Mogłoby być lepsze.

Z jakiejś referki czy z głowy?

Napisano

Doom3... ach te nieprzespane noce przy grze.. niezapomniane czasy

musisz to dokonczyc, bo sculpt sprawia wrazenie ledwie rozpoczatego, i niech nie ma odcietych lapek :]

Napisano

Zdajesz sobie sprawe ze z rzezba jest jak z rysunkiem? Idealnie powinienes postawic typa przed soba i go rzezbic, duzo mniej idealnie rzezbic z wybitnie dobrze oswietlonych fotek z kilku katow. To w ramach nauki. Potem potwory z wyobrazni. Tak tylko mowie, nie zebym mial racje ;)

Fajny koncept, oprocz anatomii lap ktora jest ludzka a nie zwierzeca.

 

Pozdro.

Napisano

Chcesz powiedzieć, że tworząc takie potworki tylko tracę czas? ;)

Modela nie mam, będę musiał korzystać ze zdjęć. Dzisiaj wrzucę potworka, a potem spróbuję zrobić najzwyklejszą ludzką twarz, ciekawe co wyjdzie ;)

Napisano

Postaram się jutro zrobić coś, co przekonywującego :)

Tymczasem gollum:

gollum.jpg

 

Taka wypadkowa tego co było w filmie i poniższego konceptu:

Gollumfinal_web.jpg

Napisano

Zacząłem robić twarz, zamierzam jeszcze zrobić włosy by to nie była łysa pała i trochę rzeczy poprawić, poruszyć kilka nieruszonych, niemniej jednak proszę o wytknięcie błędów ;) :

ludzik-3.jpg

Napisano

Powiększyłbym tylną część czaszki. Uszki glutowate póki co. Noś możnaby poprawić, żeby wyglądał poprawniej i zarazem lepiej. Usta i oczy mi się podobają. Blizna wygląda troszkę słabo.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności