RaVirr Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 (edytowane) Pomyślałem, że założę teczkę na bardziej przemyślane rzeczy. Chciałem zacząć od wykonania tego robala: Tutaj sam początek moich działań: Z zspheres przygodę zacząłem dzisiaj i do końca nie wiem jak się ona skończy ;) Dorzucam tutaj tą speedową mordę: i popiersie: Edytowane 4 Luty 2012 przez RaVirr
RaVirr Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Napisano 9 Wrzesień 2010 Kolejne 2 godziny, trochę biednie, ale chyba zostawiam to i biorę się za kolejny model.
plasti Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 (edytowane) kurde, ale ten zebol w chelmie zaje***ty, dopiero teraz mi sie zaladowalo, dal bym mu wiecej detalu, wez sie przyloz do niego, a wyjdzie zaje******:D Edytowane 10 Wrzesień 2010 przez plasti
RaVirr Napisano 10 Wrzesień 2010 Autor Napisano 10 Wrzesień 2010 Skoro tak to może jeszcze przy nim coś zdziałam ;) Tymczasem szanowny 3 godzinny grubas, każdy powinien mieć takiego w teczce (przy nim również jeszcze pomajstruję): Widzę, że niestety kompresja zjadła trochę szczegółów, ale to nic..
KLICEK Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 nie rob tak szybko, niczego sie nie uczysz, brak formy brak niczego, po prostu gniot delikatny, wez go wygladz z calego detalu, skup sie na poszczegolnych czesciach modelu i doprowadz je do wygladu normalnego. Jezeli czujesz ze model Ci sie podoba, wlacz sobie strone max3d.pl poprzegladaj przez godzinke, albo wyjdz na spacer wroc, to pomaga ochlonac i zobaczyc ze robimy gniot ;) zrob po prostu bardziej skomplikowanego base mesha, ktory ma takie ksztalty jakie chcesz zeby mial model finalny, pozniej sie baw w plytki i rurki oraz obwisle cycki zrobione movem ;)
RaVirr Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 Dzięki za komentarz;) Przed chwilą wróciłem do domu i muszę Ci przyznać rację. Akurat grubasa odpuszczę i zajmę się jakimś innym modelem. Tak przy okazji, macie jakieś zbiory concept-artów, którymi moglibyście się podzielić?
Jincheng Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 hehe :) Ciekawe postacie najbardziej podoba mi sie szczegół. bede śledził :D
RaVirr Napisano 13 Wrzesień 2010 Autor Napisano 13 Wrzesień 2010 Hej, dzięki ;) Tym razem walka z konceptem, z którym zmaga się również Cyanide :
Cyanide Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Hehe coraz lepiej, lepszy niż mój :p. Ale muszę Cię zdemotywować, spójrz tylko co dzisiaj znalazłem. http://cghub.com/images/view/56074/ Pozdrawiam Kuba.
RaVirr Napisano 13 Wrzesień 2010 Autor Napisano 13 Wrzesień 2010 I z tego powodu jutro trzeba albo solidnie zacząć poprawiać to co już jest albo jechać od nowa ;) I małe pytanie: w jaki sposób zrobić takie włoski?
RaVirr Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Napisano 14 Wrzesień 2010 Jeszcze w fotoszopie pomazałem jedną z tych główek, wrzucam jako ciekawostkę ;) : Oczywiście wszystko na podstawie tamtego konceptu..
Cyanide Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Fanie Ci wyszedł ten paint. Zastanawialiście się jak zrobić włoski? Już wiesz RaVirr? Bardzo ładnie sobie poradziłeś hehe. A tak na serio to którymś z pluginów do maxa chociażby, nie wiem czy istnieje możliwość zrobienia tego w ZB nie musząc sculptować tego. Pozdrawiam Kuba.
RaVirr Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Napisano 14 Wrzesień 2010 Tak myślałem żeby je w maxie wymodelować a następnie do zbrusha wrzucić jako 2 obiekt..ale tym razem po prostu je domalowałem ;P Dzięki!:)
KLICEK Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 mysle ze delikatnie do przodu :) btw. fajny awatar hehe
Luki Luki Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 To pomazane w PS wyszło super bo wyostrzyłeś rysy, zmarszczki. Bardziej zdefiniowałeś formy. Goły model jest zbyt miękki.
andy_a Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Bardzo fajny ork. Ładnie też wyłapałeś i poprawiłeś błędy sculpta :) szkoda tylko, że bryła się nie do końca broni (w sensie z jednego widoku jest ok, ale z innych wygląda znacznie mniej ciekawie [uszy, bark, to coś pod obojczykami, płaska twarz]). Co do włosów to import będzie najszybszym i najprostszym rozwiązaniem :) p.s jeśli nadal szukasz konceptów, to tu jest „trochę”: http://www.warhammeronline.com/conceptart/index.php
RaVirr Napisano 15 Wrzesień 2010 Autor Napisano 15 Wrzesień 2010 Klicek, dzięki;) Twój też niezgorszy ;P Luki, zapodaje eksperyment z dzisiejszego dnia (jeszcze będę nad tym pracować) andy, dzięki za linka, zgodzę się, że z różnych widoków różnie to wygląda...a to pod obojczykami to bliżej nie zdefiniowana forma, której nawet nie tknąłem ;) No i zapodaje ten eksperyment, posiłkowałem się konceptem/ilustracją z dominance war:
mafida Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 No,no,no:).Błyskawiczny postęp,widać że zaplecze 2d robi swoje:)
RaVirr Napisano 15 Wrzesień 2010 Autor Napisano 15 Wrzesień 2010 Dzięki mafida! Bardzo miło mi to czytać :) Przyznam, że jakaś tam znajomość 2d pomaga przy rzeźbieniu. Tymczasem poprawiłem co nieco i prawdopodobnie na tym etapie skończę:
RaVirr Napisano 16 Wrzesień 2010 Autor Napisano 16 Wrzesień 2010 Z powodu (jak się okazało właśnie dzisiaj) niezaliczonego egzaminu i (jak się również dzisiaj okazało) poniedziałkowej poprawki wrzucam być może ostatnią przed wtorkiem rzeźbę: Jeszcze w trakcie robienia, być może w chwilach odpoczynku od nauki podziałam przy tym...
RaVirr Napisano 17 Wrzesień 2010 Autor Napisano 17 Wrzesień 2010 To teraz bez nowości, zabawa tego pana wyżej z photoshopem: Miało wyjść trochę lepiej :)
RaVirr Napisano 23 Wrzesień 2010 Autor Napisano 23 Wrzesień 2010 Przyspamuje dwiema pracami na aktualny speedsculpting: 1. 2. i filmik z tworzenia tej drugiej dla zainteresowanych:
Vega Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Fajne :) Trochę świnie przypomina, ale chyba o to chodziło (wnioskuje po uszach, nosie, itd.)
RaVirr Napisano 4 Październik 2010 Autor Napisano 4 Październik 2010 Dzięki :) Jakoś ostatnio bieda, ciężko się za coś zabrać, chyba jesień przyszła:
Vega Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Heh... :) Mi też ciężko. Zrobiłem cyborga (dokładnie to cyborgie ;) ) i mnie się nie podoba dlatego nie wiem czy wrzucę. Wracając do Twojej pracy to świniak fajny był :) Natomiast tutaj: Czubek głowy trochę stożkowaty (część czołowo ciemieniowa [chyba]). Usta chyba ciut za duże. Wszystko to jeden subtool? Czy masz podzielone? Wygląda jak jeden i kilka klutków jest. Niektóre miejsca są płaskie jak pupa niemowlaka :) Ucho - krótko... Tragedia ;) Mogłoby być lepsze. Z jakiejś referki czy z głowy?
RaVirr Napisano 4 Październik 2010 Autor Napisano 4 Październik 2010 Przyszedłem i widzę, że bieda (chyba trzeba zostawić model na 24 godziny i dopiero wtedy go ocenić).Lekko referencją się podpierałem: http://th09.deviantart.net/fs28/PRE/f/2008/058/1/5/frog_doorman_by_michaelkutsche.jpg Dzięki wielkie za komentarz!:)
RaVirr Napisano 1 Luty 2012 Autor Napisano 1 Luty 2012 (edytowane) Powrót do zbrusha po ponad rocznej przerwie: Edytowane 3 Luty 2012 przez RaVirr
RaVirr Napisano 3 Luty 2012 Autor Napisano 3 Luty 2012 Różowy demon, samo cielsko: z pomoca konceptu:
tr3buh Napisano 3 Luty 2012 Napisano 3 Luty 2012 Doom3... ach te nieprzespane noce przy grze.. niezapomniane czasy musisz to dokonczyc, bo sculpt sprawia wrazenie ledwie rozpoczatego, i niech nie ma odcietych lapek :]
RaVirr Napisano 4 Luty 2012 Autor Napisano 4 Luty 2012 Dzięki :) Dalszy ciąg i koniec z różowym demonem, ciekawych funkcji się przy okazji nauczyłem:
tr3buh Napisano 4 Luty 2012 Napisano 4 Luty 2012 nooo od razu lepiej, swietnie sie prezentuje :] ale naklaniam Cie zebys jednak jeszcze troche posiedzial przy rozowym demonie
Gomez Napisano 5 Luty 2012 Napisano 5 Luty 2012 Zdajesz sobie sprawe ze z rzezba jest jak z rysunkiem? Idealnie powinienes postawic typa przed soba i go rzezbic, duzo mniej idealnie rzezbic z wybitnie dobrze oswietlonych fotek z kilku katow. To w ramach nauki. Potem potwory z wyobrazni. Tak tylko mowie, nie zebym mial racje ;) Fajny koncept, oprocz anatomii lap ktora jest ludzka a nie zwierzeca. Pozdro.
RaVirr Napisano 5 Luty 2012 Autor Napisano 5 Luty 2012 Chcesz powiedzieć, że tworząc takie potworki tylko tracę czas? ;) Modela nie mam, będę musiał korzystać ze zdjęć. Dzisiaj wrzucę potworka, a potem spróbuję zrobić najzwyklejszą ludzką twarz, ciekawe co wyjdzie ;)
Tomala Napisano 5 Luty 2012 Napisano 5 Luty 2012 To po prostu wygląda bardzo sztucznie i nieprzekonująco. Mówię o anatomii części organicznej nie o samym pomyśle.
RaVirr Napisano 5 Luty 2012 Autor Napisano 5 Luty 2012 Postaram się jutro zrobić coś, co przekonywującego :) Tymczasem gollum: Taka wypadkowa tego co było w filmie i poniższego konceptu:
RaVirr Napisano 6 Luty 2012 Autor Napisano 6 Luty 2012 Zacząłem robić twarz, zamierzam jeszcze zrobić włosy by to nie była łysa pała i trochę rzeczy poprawić, poruszyć kilka nieruszonych, niemniej jednak proszę o wytknięcie błędów ;) :
Cyanide Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 Powiększyłbym tylną część czaszki. Uszki glutowate póki co. Noś możnaby poprawić, żeby wyglądał poprawniej i zarazem lepiej. Usta i oczy mi się podobają. Blizna wygląda troszkę słabo. Pozdrawiam, Cyanide.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się