Napisano 8 Wrzesień 201014 l Pomyślałem, że założę teczkę na bardziej przemyślane rzeczy. Chciałem zacząć od wykonania tego robala: Tutaj sam początek moich działań: Z zspheres przygodę zacząłem dzisiaj i do końca nie wiem jak się ona skończy ;) Dorzucam tutaj tą speedową mordę: i popiersie: Edytowane 4 Luty 201213 l przez RaVirr
Napisano 9 Wrzesień 201014 l Autor Kolejne 2 godziny, trochę biednie, ale chyba zostawiam to i biorę się za kolejny model.
Napisano 10 Wrzesień 201014 l kurde, ale ten zebol w chelmie zaje***ty, dopiero teraz mi sie zaladowalo, dal bym mu wiecej detalu, wez sie przyloz do niego, a wyjdzie zaje******:D Edytowane 10 Wrzesień 201014 l przez plasti
Napisano 10 Wrzesień 201014 l Autor Skoro tak to może jeszcze przy nim coś zdziałam ;) Tymczasem szanowny 3 godzinny grubas, każdy powinien mieć takiego w teczce (przy nim również jeszcze pomajstruję): Widzę, że niestety kompresja zjadła trochę szczegółów, ale to nic..
Napisano 11 Wrzesień 201014 l nie rob tak szybko, niczego sie nie uczysz, brak formy brak niczego, po prostu gniot delikatny, wez go wygladz z calego detalu, skup sie na poszczegolnych czesciach modelu i doprowadz je do wygladu normalnego. Jezeli czujesz ze model Ci sie podoba, wlacz sobie strone max3d.pl poprzegladaj przez godzinke, albo wyjdz na spacer wroc, to pomaga ochlonac i zobaczyc ze robimy gniot ;) zrob po prostu bardziej skomplikowanego base mesha, ktory ma takie ksztalty jakie chcesz zeby mial model finalny, pozniej sie baw w plytki i rurki oraz obwisle cycki zrobione movem ;)
Napisano 11 Wrzesień 201014 l Autor Dzięki za komentarz;) Przed chwilą wróciłem do domu i muszę Ci przyznać rację. Akurat grubasa odpuszczę i zajmę się jakimś innym modelem. Tak przy okazji, macie jakieś zbiory concept-artów, którymi moglibyście się podzielić?
Napisano 11 Wrzesień 201014 l hehe :) Ciekawe postacie najbardziej podoba mi sie szczegół. bede śledził :D
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Autor Hej, dzięki ;) Tym razem walka z konceptem, z którym zmaga się również Cyanide :
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Hehe coraz lepiej, lepszy niż mój :p. Ale muszę Cię zdemotywować, spójrz tylko co dzisiaj znalazłem. http://cghub.com/images/view/56074/ Pozdrawiam Kuba.
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Autor I z tego powodu jutro trzeba albo solidnie zacząć poprawiać to co już jest albo jechać od nowa ;) I małe pytanie: w jaki sposób zrobić takie włoski?
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Autor Jeszcze w fotoszopie pomazałem jedną z tych główek, wrzucam jako ciekawostkę ;) : Oczywiście wszystko na podstawie tamtego konceptu..
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Fanie Ci wyszedł ten paint. Zastanawialiście się jak zrobić włoski? Już wiesz RaVirr? Bardzo ładnie sobie poradziłeś hehe. A tak na serio to którymś z pluginów do maxa chociażby, nie wiem czy istnieje możliwość zrobienia tego w ZB nie musząc sculptować tego. Pozdrawiam Kuba.
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Autor Tak myślałem żeby je w maxie wymodelować a następnie do zbrusha wrzucić jako 2 obiekt..ale tym razem po prostu je domalowałem ;P Dzięki!:)
Napisano 14 Wrzesień 201014 l To pomazane w PS wyszło super bo wyostrzyłeś rysy, zmarszczki. Bardziej zdefiniowałeś formy. Goły model jest zbyt miękki.
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Bardzo fajny ork. Ładnie też wyłapałeś i poprawiłeś błędy sculpta :) szkoda tylko, że bryła się nie do końca broni (w sensie z jednego widoku jest ok, ale z innych wygląda znacznie mniej ciekawie [uszy, bark, to coś pod obojczykami, płaska twarz]). Co do włosów to import będzie najszybszym i najprostszym rozwiązaniem :) p.s jeśli nadal szukasz konceptów, to tu jest „trochę”: http://www.warhammeronline.com/conceptart/index.php
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Autor Klicek, dzięki;) Twój też niezgorszy ;P Luki, zapodaje eksperyment z dzisiejszego dnia (jeszcze będę nad tym pracować) andy, dzięki za linka, zgodzę się, że z różnych widoków różnie to wygląda...a to pod obojczykami to bliżej nie zdefiniowana forma, której nawet nie tknąłem ;) No i zapodaje ten eksperyment, posiłkowałem się konceptem/ilustracją z dominance war:
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Autor Dzięki mafida! Bardzo miło mi to czytać :) Przyznam, że jakaś tam znajomość 2d pomaga przy rzeźbieniu. Tymczasem poprawiłem co nieco i prawdopodobnie na tym etapie skończę:
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Autor Z powodu (jak się okazało właśnie dzisiaj) niezaliczonego egzaminu i (jak się również dzisiaj okazało) poniedziałkowej poprawki wrzucam być może ostatnią przed wtorkiem rzeźbę: Jeszcze w trakcie robienia, być może w chwilach odpoczynku od nauki podziałam przy tym...
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Autor To teraz bez nowości, zabawa tego pana wyżej z photoshopem: Miało wyjść trochę lepiej :)
Napisano 23 Wrzesień 201014 l Autor Przyspamuje dwiema pracami na aktualny speedsculpting: 1. 2. i filmik z tworzenia tej drugiej dla zainteresowanych:
Napisano 28 Wrzesień 201014 l Fajne :) Trochę świnie przypomina, ale chyba o to chodziło (wnioskuje po uszach, nosie, itd.)
Napisano 4 Październik 201014 l Autor Dzięki :) Jakoś ostatnio bieda, ciężko się za coś zabrać, chyba jesień przyszła:
Napisano 4 Październik 201014 l Heh... :) Mi też ciężko. Zrobiłem cyborga (dokładnie to cyborgie ;) ) i mnie się nie podoba dlatego nie wiem czy wrzucę. Wracając do Twojej pracy to świniak fajny był :) Natomiast tutaj: Czubek głowy trochę stożkowaty (część czołowo ciemieniowa [chyba]). Usta chyba ciut za duże. Wszystko to jeden subtool? Czy masz podzielone? Wygląda jak jeden i kilka klutków jest. Niektóre miejsca są płaskie jak pupa niemowlaka :) Ucho - krótko... Tragedia ;) Mogłoby być lepsze. Z jakiejś referki czy z głowy?
Napisano 4 Październik 201014 l Autor Przyszedłem i widzę, że bieda (chyba trzeba zostawić model na 24 godziny i dopiero wtedy go ocenić).Lekko referencją się podpierałem: http://th09.deviantart.net/fs28/PRE/f/2008/058/1/5/frog_doorman_by_michaelkutsche.jpg Dzięki wielkie za komentarz!:)
Napisano 1 Luty 201213 l Autor Powrót do zbrusha po ponad rocznej przerwie: Edytowane 3 Luty 201213 l przez RaVirr
Napisano 3 Luty 201213 l Doom3... ach te nieprzespane noce przy grze.. niezapomniane czasy musisz to dokonczyc, bo sculpt sprawia wrazenie ledwie rozpoczatego, i niech nie ma odcietych lapek :]
Napisano 4 Luty 201213 l Autor Dzięki :) Dalszy ciąg i koniec z różowym demonem, ciekawych funkcji się przy okazji nauczyłem:
Napisano 4 Luty 201213 l nooo od razu lepiej, swietnie sie prezentuje :] ale naklaniam Cie zebys jednak jeszcze troche posiedzial przy rozowym demonie
Napisano 5 Luty 201213 l Zdajesz sobie sprawe ze z rzezba jest jak z rysunkiem? Idealnie powinienes postawic typa przed soba i go rzezbic, duzo mniej idealnie rzezbic z wybitnie dobrze oswietlonych fotek z kilku katow. To w ramach nauki. Potem potwory z wyobrazni. Tak tylko mowie, nie zebym mial racje ;) Fajny koncept, oprocz anatomii lap ktora jest ludzka a nie zwierzeca. Pozdro.
Napisano 5 Luty 201213 l Autor Chcesz powiedzieć, że tworząc takie potworki tylko tracę czas? ;) Modela nie mam, będę musiał korzystać ze zdjęć. Dzisiaj wrzucę potworka, a potem spróbuję zrobić najzwyklejszą ludzką twarz, ciekawe co wyjdzie ;)
Napisano 5 Luty 201213 l To po prostu wygląda bardzo sztucznie i nieprzekonująco. Mówię o anatomii części organicznej nie o samym pomyśle.
Napisano 5 Luty 201213 l Autor Postaram się jutro zrobić coś, co przekonywującego :) Tymczasem gollum: Taka wypadkowa tego co było w filmie i poniższego konceptu:
Napisano 6 Luty 201213 l Autor Zacząłem robić twarz, zamierzam jeszcze zrobić włosy by to nie była łysa pała i trochę rzeczy poprawić, poruszyć kilka nieruszonych, niemniej jednak proszę o wytknięcie błędów ;) :
Napisano 6 Luty 201213 l Powiększyłbym tylną część czaszki. Uszki glutowate póki co. Noś możnaby poprawić, żeby wyglądał poprawniej i zarazem lepiej. Usta i oczy mi się podobają. Blizna wygląda troszkę słabo. Pozdrawiam, Cyanide.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto