Napisano 12 Wrzesień 201014 l Witam! W ramach mobilizacji i podnoszenia skilla postanowiłem założyć wipa. Narazie tylko tyle udało mi się przez weekend zrobić (ahh ta szkoła, 2kl lo;) ale będę starał się systematycznie pokazywać postępy. Liczę na waszą krytykę i porady. Pozdrawiam! Edytowane 3 Kwiecień 201113 l przez Logos
Napisano 13 Wrzesień 201014 l mam nadzieje ze wiesz jak to wszystko działa i wyjdzie ładna ciuchcia :)
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Autor @Brazniew Nie mogę się pozbyć tego buga. Chyba będę musiał ten element jeszcze raz zrobić. Taki malutki update
Napisano 14 Wrzesień 201014 l pokaż siatke i wtedy coś wymyślimy, ale najpierw zrob jako planar powierzchnie bo prawdopodobnie dlatego wyskakuje bug :)
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Autor update: dodany układ dźwigni i hamulce usunięty bug przy wycięciu, dzięki cortes ;)
Napisano 17 Wrzesień 201014 l Naprawę niesamowite, a to dopiero jedno koło 0_o Pokaż statystyki :) Keep working, Daniel.
Napisano 17 Wrzesień 201014 l kurz tez bedziesz modelowal? ;) Idę o zakład że już ma rozplanowane atomy :P Sry4off, Daniel.
Napisano 24 Wrzesień 201014 l Już pomijając te koło... Kliment ładnie namieszał, czyżby szykował się jakiś wysyp mistrzów detalu ? :-) Kto następny ? W każdym bądź razie trzymam kciuki i będę bacznie obserwował.
Napisano 24 Wrzesień 201014 l Autor Poprawiłem koła ;) większa rozdziałka http://img710.imageshack.us/img710/1917/render8x.jpg
Napisano 24 Wrzesień 201014 l Od razu lepiej się patrzy :) Pokaż siatkę! PS. Na czym pracujesz bo ciekaw jestem jak komputer sobie będzie radził pod koniec. ;) Daniel
Napisano 24 Wrzesień 201014 l Autor Siatek nie pokazuje bo mnie zabijecie ;). Mój super high endowy sprzęt to pentiumD 805 i 1gb ram ddr2, grafika to jakiś pasywny gf7600gs. Pozdrawiam.
Napisano 24 Wrzesień 201014 l hmm... będziesz miał ciężko pod koniec jak jedziesz z takimi detalami, a co do twojej pracy to oby tak dalej trzymam kciuki ! ;)
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Siatek nie pokazuje bo mnie zabijecie ;). Mój super high endowy sprzęt to pentiumD 805 i 1gb ram ddr2, grafika to jakiś pasywny gf7600gs. To trzymam kciuki za powodzenie :) K.w., Daniel.
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Powodzenie. Od razu mi się skojarzył ten wątek: http://www.wykop.pl/ramka/93879/modelu-lokomotywy-w-3d-studio/
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Powodzenie. Od razu mi się skojarzył ten wątek: http://www.wykop.pl/ramka/93879/modelu-lokomotywy-w-3d-studio/ No ale co, mam nie trzymać? :)
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Bardzo ciekawy temat. Szczerze życzę powodzenia. BTW Mając słaby sprzęt powinieneś zawczasu troche pomyślec o optymalizacji. Ostro szelajesz z detalem i w końcu projekt stanie na zawsze, bo ci po prostu komp nie wyrobi.
Napisano 27 Wrzesień 201014 l Eee taka ciufcia więcej niż 2 miliony nie będzie miała chyba, najwyżej dokupi albo pożyczy ram-u. Edit// No chyba że będzie cały skład modelował, razem z tymi kamieniami co leżą na torach. Edytowane 27 Wrzesień 201014 l przez stach13
Napisano 4 Październik 201014 l 2 miliony poly przy 1gb RAM = projekt idzie do kosza a conajmniej brak szans na jakikolwiek rozsądny render
Napisano 4 Październik 201014 l Jak odpowiednio ustawi system to te 2mln poly może uda mu się zmieścić na tym RAMie. Jednak ekstrapolując obecny detal na całość to bym myślał 3-4 miliony. Są różne metody modelowania ale jak chce się oszczędzać na geometrii to lepsza jest metoda od ogółu do szczegółu. Widzę tam trochę marnotrastwa na tych przewodach. Naprawdę nie byłoby za bardzo widać gdyby były zrobione na ośmiokącie.
Napisano 4 Październik 201014 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze! Model w tej chwili ma 104k poly więc powinienem się w 2mln zmieścić. @pabulo Nad scenką jeszcze nie myślałem, jestem początkujący i jedynie potrafię zrobić clay render'a.
Napisano 4 Październik 201014 l No i ok. Mając fajnie zrobiony efektowny model duzo chętniej ciagnie sie temat dalej. Nic odkrywczego nie powiem ale umiejętności podnosi sie własnie za kazdym razem popychając ich granice do przodu. Zrobisz model potem przecwiczysz na nim mapowanie, materiały itd. Nie zakładaj że zrobisz tylko model. Nawet jeśli tak by sie to miało sończyć to przyjamowanie takiego założenia na samym początku jest wg mnie bez sensu I naprawde uważaj z ilścią poly. Nie wierze że to pisze ale tym razem całkowicie sie zgadzam z dacem. Zacząłeś tak ostro że może być potem sporo problemów. Może jeszcze czas uprościc pewne sprawy i zacząć sie pilnowac póki ma 100k a nie milion i 10 razy więcej do ewentualnego poprawiania
Napisano 6 Październik 201014 l Autor Update: Małymi kroczkami, model pojedyńczego wózka praktycznie skończony, box jest tylko pomocniczy i nie ma wymiarów nadwozia lokomotywy. 460k poly hi res http://img828.imageshack.us/img828/605/render12.jpg
Napisano 7 Październik 201014 l Fajniee... same wózki i 460k ? no to cała lokomotywa będzie miała 1kk :D
Napisano 11 Październik 201014 l Autor update: - ogólny zarys nadwozia bez "dachu" - dodałem i poprawiłem kilka elementów podwozia głównie tych mniej widocznych ;) hires: http://img340.imageshack.us/img340/4962/render13.jpg w tej chwili jest równo 503k poly edit: czy można poprawić jakoś cienie na tych skrzynkach ? tam jest sporo małych śrubek i zawiasy których praktycznie nie widać Edytowane 11 Październik 201014 l przez Logos
Napisano 11 Październik 201014 l mógłbyś*dać światło na dół jakieś i dać exclude na resztę*:) po za tym dodac bounces w indirect ilumination
Napisano 12 Październik 201014 l No no, bardzo fajnie to wygląda. Gratuluje pomysłu, a zwłaszcza chęci i poświeconego czasu, który napewno kiedyś zaowocuje :)
Napisano 12 Październik 201014 l kliment czemu nowe konto zrobiles?:) fajnie idzie. Ciekawe ile bedzie poly jak calość skonczysz
Napisano 31 Październik 201014 l Autor Witam! Wracam po dłuższej przerwie spowodowanej przesiadką na nowy komputer. Dużo się nie zmieniło od ostatniego update, wymodelowałem kilka elementów przodu. Teraz znacznie wygodniej mi się pracuje i będę częściej zamieszczał apdejty. Pozdrawiam! hires 3.8k na 2.1k http://img208.imageshack.us/img208/3761/hiresrander15.jpg Edytowane 31 Październik 201014 l przez Logos
Napisano 1 Listopad 201014 l Witam, model bardzo ladny nie da sie ukryc. Sporo sie napracowales i widac tego efekty. Ale sam momdel bedzie tylko malym smutnym modelem i nic tego nie zmieni jesli nie bedzie texow i sceny. Texy,,,, wedlug mnie to wlasnie one pozeraja najwiecej. Oczywiscie mozna zrobic sobie jakies fajne materialy proceduralne dzieki czemu zachowasz fure ramu. Lecz wedlug mni jest ciezko zrobic bardzo dobre proceduralki, malo w nich zycia. W konsekwencji model tez traci. Napewno musisz sie zastanowic co dalej. Tak czy inaczej trzymam kciuki bo fajnie sie zapowiada Pozdr
Napisano 10 Listopad 201014 l trzeba przyznać że robi wrażenie i gratulacje z okazji nabycia nowego pudełka :)
Napisano 22 Listopad 201014 l Autor Cześć Wstawiam update. Teraz to już chyba każdy kojarzy tą lokomotywę;) zoom: http://img98.imageshack.us/img98/7287/render18.jpg całość: http://img249.imageshack.us/img249/6719/render16.jpg siatka: http://img18.imageshack.us/img18/3812/siatkar.jpg
Napisano 22 Listopad 201014 l Autor Tak nowa, długo na nią czekałem;) Co masz na myśli mówiąc krzywe?
Napisano 22 Listopad 201014 l kiedyś to się czekało na takie hi res, teraz trzaska się to w 2 min :) nie renderuj dawaj do konca model i textury :)
Napisano 23 Listopad 201014 l ładnie ładnie, czekam na smaczki i "cos od siebie" :) CZyli mam taka sama nadzieje co Komic :) watch+
Napisano 24 Listopad 201014 l Wow!!! Super wyglada. Masz jakies dokładne plany, blueprinty etc. ? Kiedyś długo szukałem i nie znalazłem nic, co mogło by mi pomóc. Kiedys robiłem japoński ciapong i na oko musiałem modelowac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto