Logos Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam! W ramach mobilizacji i podnoszenia skilla postanowiłem założyć wipa. Narazie tylko tyle udało mi się przez weekend zrobić (ahh ta szkoła, 2kl lo;) ale będę starał się systematycznie pokazywać postępy. Liczę na waszą krytykę i porady. Pozdrawiam! Edytowane 3 Kwiecień 2011 przez Logos 1
cortes Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 mam nadzieje ze wiesz jak to wszystko działa i wyjdzie ładna ciuchcia :)
bbandi Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Resor chyba powinien być bardziej w łuk ugięty...
Logos Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Napisano 14 Wrzesień 2010 @Brazniew Nie mogę się pozbyć tego buga. Chyba będę musiał ten element jeszcze raz zrobić. Taki malutki update
cortes Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 pokaż siatke i wtedy coś wymyślimy, ale najpierw zrob jako planar powierzchnie bo prawdopodobnie dlatego wyskakuje bug :)
Logos Napisano 16 Wrzesień 2010 Autor Napisano 16 Wrzesień 2010 update: dodany układ dźwigni i hamulce usunięty bug przy wycięciu, dzięki cortes ;)
Pony Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 Nastepny terrorysta z mega detalem.. :D 3mam kciuki
pirx Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 Naprawę niesamowite, a to dopiero jedno koło 0_o Pokaż statystyki :) Keep working, Daniel.
pirx Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 kurz tez bedziesz modelowal? ;) Idę o zakład że już ma rozplanowane atomy :P Sry4off, Daniel.
Berger Napisano 17 Wrzesień 2010 Napisano 17 Wrzesień 2010 Mimo wszystko porównując koło do śrubek, ma ono za mało poly :)
Logos Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Napisano 24 Wrzesień 2010 Hejka Niewielki update z powodu braku czasu.
cortes Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 poprzednicy maja racje czekamy na wiecej poly nd kołach !!
gnacik Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Już pomijając te koło... Kliment ładnie namieszał, czyżby szykował się jakiś wysyp mistrzów detalu ? :-) Kto następny ? W każdym bądź razie trzymam kciuki i będę bacznie obserwował.
Logos Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Napisano 24 Wrzesień 2010 Poprawiłem koła ;) większa rozdziałka http://img710.imageshack.us/img710/1917/render8x.jpg
pirx Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 Od razu lepiej się patrzy :) Pokaż siatkę! PS. Na czym pracujesz bo ciekaw jestem jak komputer sobie będzie radził pod koniec. ;) Daniel
Logos Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Napisano 24 Wrzesień 2010 Siatek nie pokazuje bo mnie zabijecie ;). Mój super high endowy sprzęt to pentiumD 805 i 1gb ram ddr2, grafika to jakiś pasywny gf7600gs. Pozdrawiam.
Lemo14 Napisano 24 Wrzesień 2010 Napisano 24 Wrzesień 2010 hmm... będziesz miał ciężko pod koniec jak jedziesz z takimi detalami, a co do twojej pracy to oby tak dalej trzymam kciuki ! ;)
pirx Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Siatek nie pokazuje bo mnie zabijecie ;). Mój super high endowy sprzęt to pentiumD 805 i 1gb ram ddr2, grafika to jakiś pasywny gf7600gs. To trzymam kciuki za powodzenie :) K.w., Daniel.
adek Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Powodzenie. Od razu mi się skojarzył ten wątek: http://www.wykop.pl/ramka/93879/modelu-lokomotywy-w-3d-studio/
pirx Napisano 25 Wrzesień 2010 Napisano 25 Wrzesień 2010 Powodzenie. Od razu mi się skojarzył ten wątek: http://www.wykop.pl/ramka/93879/modelu-lokomotywy-w-3d-studio/ No ale co, mam nie trzymać? :)
pabulo Napisano 26 Wrzesień 2010 Napisano 26 Wrzesień 2010 Bardzo ciekawy temat. Szczerze życzę powodzenia. BTW Mając słaby sprzęt powinieneś zawczasu troche pomyślec o optymalizacji. Ostro szelajesz z detalem i w końcu projekt stanie na zawsze, bo ci po prostu komp nie wyrobi.
stach13 Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 (edytowane) Eee taka ciufcia więcej niż 2 miliony nie będzie miała chyba, najwyżej dokupi albo pożyczy ram-u. Edit// No chyba że będzie cały skład modelował, razem z tymi kamieniami co leżą na torach. Edytowane 27 Wrzesień 2010 przez stach13
pabulo Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 2 miliony poly przy 1gb RAM = projekt idzie do kosza a conajmniej brak szans na jakikolwiek rozsądny render
dac77 Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Jak odpowiednio ustawi system to te 2mln poly może uda mu się zmieścić na tym RAMie. Jednak ekstrapolując obecny detal na całość to bym myślał 3-4 miliony. Są różne metody modelowania ale jak chce się oszczędzać na geometrii to lepsza jest metoda od ogółu do szczegółu. Widzę tam trochę marnotrastwa na tych przewodach. Naprawdę nie byłoby za bardzo widać gdyby były zrobione na ośmiokącie.
Logos Napisano 4 Październik 2010 Autor Napisano 4 Październik 2010 Dzięki wszystkim za komentarze! Model w tej chwili ma 104k poly więc powinienem się w 2mln zmieścić. @pabulo Nad scenką jeszcze nie myślałem, jestem początkujący i jedynie potrafię zrobić clay render'a.
pabulo Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 No i ok. Mając fajnie zrobiony efektowny model duzo chętniej ciagnie sie temat dalej. Nic odkrywczego nie powiem ale umiejętności podnosi sie własnie za kazdym razem popychając ich granice do przodu. Zrobisz model potem przecwiczysz na nim mapowanie, materiały itd. Nie zakładaj że zrobisz tylko model. Nawet jeśli tak by sie to miało sończyć to przyjamowanie takiego założenia na samym początku jest wg mnie bez sensu I naprawde uważaj z ilścią poly. Nie wierze że to pisze ale tym razem całkowicie sie zgadzam z dacem. Zacząłeś tak ostro że może być potem sporo problemów. Może jeszcze czas uprościc pewne sprawy i zacząć sie pilnowac póki ma 100k a nie milion i 10 razy więcej do ewentualnego poprawiania
Logos Napisano 6 Październik 2010 Autor Napisano 6 Październik 2010 Update: Małymi kroczkami, model pojedyńczego wózka praktycznie skończony, box jest tylko pomocniczy i nie ma wymiarów nadwozia lokomotywy. 460k poly hi res http://img828.imageshack.us/img828/605/render12.jpg
cortes Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 terrorysta detalu - spodało mi sie to okreslenie :P keep going :D
Eddy__ Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Fajniee... same wózki i 460k ? no to cała lokomotywa będzie miała 1kk :D
pirx Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 robi wrażenie. (zawstydzony zamyka maxa idzie obierać ziemniaki)
Logos Napisano 11 Październik 2010 Autor Napisano 11 Październik 2010 (edytowane) update: - ogólny zarys nadwozia bez "dachu" - dodałem i poprawiłem kilka elementów podwozia głównie tych mniej widocznych ;) hires: http://img340.imageshack.us/img340/4962/render13.jpg w tej chwili jest równo 503k poly edit: czy można poprawić jakoś cienie na tych skrzynkach ? tam jest sporo małych śrubek i zawiasy których praktycznie nie widać Edytowane 11 Październik 2010 przez Logos
pirx Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 Mógłbyś spróbować z indirect ilumination.
cortes Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 mógłbyś*dać światło na dół jakieś i dać exclude na resztę*:) po za tym dodac bounces w indirect ilumination
SSparrow Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 No no, bardzo fajnie to wygląda. Gratuluje pomysłu, a zwłaszcza chęci i poświeconego czasu, który napewno kiedyś zaowocuje :)
Gość kakaku Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 kliment czemu nowe konto zrobiles?:) fajnie idzie. Ciekawe ile bedzie poly jak calość skonczysz
Logos Napisano 31 Październik 2010 Autor Napisano 31 Październik 2010 (edytowane) Witam! Wracam po dłuższej przerwie spowodowanej przesiadką na nowy komputer. Dużo się nie zmieniło od ostatniego update, wymodelowałem kilka elementów przodu. Teraz znacznie wygodniej mi się pracuje i będę częściej zamieszczał apdejty. Pozdrawiam! hires 3.8k na 2.1k http://img208.imageshack.us/img208/3761/hiresrander15.jpg Edytowane 31 Październik 2010 przez Logos
KoMic Napisano 1 Listopad 2010 Napisano 1 Listopad 2010 Witam, model bardzo ladny nie da sie ukryc. Sporo sie napracowales i widac tego efekty. Ale sam momdel bedzie tylko malym smutnym modelem i nic tego nie zmieni jesli nie bedzie texow i sceny. Texy,,,, wedlug mnie to wlasnie one pozeraja najwiecej. Oczywiscie mozna zrobic sobie jakies fajne materialy proceduralne dzieki czemu zachowasz fure ramu. Lecz wedlug mni jest ciezko zrobic bardzo dobre proceduralki, malo w nich zycia. W konsekwencji model tez traci. Napewno musisz sie zastanowic co dalej. Tak czy inaczej trzymam kciuki bo fajnie sie zapowiada Pozdr
pabulo Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 trzeba przyznać że robi wrażenie i gratulacje z okazji nabycia nowego pudełka :)
Logos Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 Cześć Wstawiam update. Teraz to już chyba każdy kojarzy tą lokomotywę;) zoom: http://img98.imageshack.us/img98/7287/render18.jpg całość: http://img249.imageshack.us/img249/6719/render16.jpg siatka: http://img18.imageshack.us/img18/3812/siatkar.jpg
pirx Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 Wow. :) To na froncie ma być krzywe? btw. Nowa maszynka? ;)
Logos Napisano 22 Listopad 2010 Autor Napisano 22 Listopad 2010 Tak nowa, długo na nią czekałem;) Co masz na myśli mówiąc krzywe?
cortes Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 kiedyś to się czekało na takie hi res, teraz trzaska się to w 2 min :) nie renderuj dawaj do konca model i textury :)
velendil Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 ładnie ładnie, czekam na smaczki i "cos od siebie" :) CZyli mam taka sama nadzieje co Komic :) watch+
Jonasz_Real Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 Wow!!! Super wyglada. Masz jakies dokładne plany, blueprinty etc. ? Kiedyś długo szukałem i nie znalazłem nic, co mogło by mi pomóc. Kiedys robiłem japoński ciapong i na oko musiałem modelowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się