Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

W ramach mobilizacji i podnoszenia skilla postanowiłem założyć wipa. Narazie tylko tyle udało mi się przez weekend zrobić (ahh ta szkoła, 2kl lo;) ale będę starał się systematycznie pokazywać postępy.

 

 

Liczę na waszą krytykę i porady.

Pozdrawiam!

 

render6a.jpg

Edytowane przez Logos

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 21,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mam nadzieje ze wiesz jak to wszystko działa i wyjdzie ładna ciuchcia :)

Napisano
  • Autor

@Brazniew

 

Nie mogę się pozbyć tego buga. Chyba będę musiał ten element jeszcze raz zrobić.

 

Taki malutki update

 

render7.jpg

Napisano

pokaż siatke i wtedy coś wymyślimy, ale najpierw zrob jako planar powierzchnie bo prawdopodobnie dlatego wyskakuje bug :)

Napisano
  • Autor

update:

dodany układ dźwigni i hamulce

usunięty bug przy wycięciu, dzięki cortes ;)

 

 

render8.jpg

Napisano

Nastepny terrorysta z mega detalem.. :D 3mam kciuki

Napisano

Naprawę niesamowite, a to dopiero jedno koło 0_o

Pokaż statystyki :)

 

Keep working, Daniel.

Napisano
kurz tez bedziesz modelowal? ;)

Idę o zakład że już ma rozplanowane atomy :P

 

Sry4off, Daniel.

Napisano

Już pomijając te koło... Kliment ładnie namieszał, czyżby szykował się jakiś wysyp mistrzów detalu ? :-) Kto następny ? W każdym bądź razie trzymam kciuki i będę bacznie obserwował.

Napisano

Od razu lepiej się patrzy :)

Pokaż siatkę!

 

PS. Na czym pracujesz bo ciekaw jestem jak komputer sobie będzie radził pod koniec. ;)

 

Daniel

Napisano
  • Autor

Siatek nie pokazuje bo mnie zabijecie ;). Mój super high endowy sprzęt to pentiumD 805 i 1gb ram ddr2, grafika to jakiś pasywny gf7600gs.

 

Pozdrawiam.

Napisano

hmm... będziesz miał ciężko pod koniec jak jedziesz z takimi detalami, a co do twojej pracy to oby tak dalej trzymam kciuki ! ;)

Napisano
Siatek nie pokazuje bo mnie zabijecie ;). Mój super high endowy sprzęt to pentiumD 805 i 1gb ram ddr2, grafika to jakiś pasywny gf7600gs.

To trzymam kciuki za powodzenie :)

 

K.w., Daniel.

Napisano

Bardzo ciekawy temat. Szczerze życzę powodzenia.

BTW Mając słaby sprzęt powinieneś zawczasu troche pomyślec o optymalizacji. Ostro szelajesz z detalem i w końcu projekt stanie na zawsze, bo ci po prostu komp nie wyrobi.

Napisano

Eee taka ciufcia więcej niż 2 miliony nie będzie miała chyba, najwyżej dokupi albo pożyczy ram-u.

 

Edit// No chyba że będzie cały skład modelował, razem z tymi kamieniami co leżą na torach.

Edytowane przez stach13

Napisano

2 miliony poly przy 1gb RAM = projekt idzie do kosza a conajmniej brak szans na jakikolwiek rozsądny render

Napisano

Jak odpowiednio ustawi system to te 2mln poly może uda mu się zmieścić na tym RAMie. Jednak ekstrapolując obecny detal na całość to bym myślał 3-4 miliony. Są różne metody modelowania ale jak chce się oszczędzać na geometrii to lepsza jest metoda od ogółu do szczegółu. Widzę tam trochę marnotrastwa na tych przewodach. Naprawdę nie byłoby za bardzo widać gdyby były zrobione na ośmiokącie.

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komentarze!

 

 

Model w tej chwili ma 104k poly więc powinienem się w 2mln zmieścić.

 

@pabulo

Nad scenką jeszcze nie myślałem, jestem początkujący i jedynie potrafię zrobić clay render'a.

Napisano

No i ok. Mając fajnie zrobiony efektowny model duzo chętniej ciagnie sie temat dalej. Nic odkrywczego nie powiem ale umiejętności podnosi sie własnie za kazdym razem popychając ich granice do przodu. Zrobisz model potem przecwiczysz na nim mapowanie, materiały itd. Nie zakładaj że zrobisz tylko model. Nawet jeśli tak by sie to miało sończyć to przyjamowanie takiego założenia na samym początku jest wg mnie bez sensu

 

I naprawde uważaj z ilścią poly. Nie wierze że to pisze ale tym razem całkowicie sie zgadzam z dacem. Zacząłeś tak ostro że może być potem sporo problemów. Może jeszcze czas uprościc pewne sprawy i zacząć sie pilnowac póki ma 100k a nie milion i 10 razy więcej do ewentualnego poprawiania

Napisano

terrorysta detalu - spodało mi sie to okreslenie :P

keep going :D

Napisano

Fajniee... same wózki i 460k ? no to cała lokomotywa będzie miała 1kk :D

Napisano

robi wrażenie. (zawstydzony zamyka maxa idzie obierać ziemniaki)

Napisano
  • Autor

update:

- ogólny zarys nadwozia bez "dachu"

- dodałem i poprawiłem kilka elementów podwozia głównie tych mniej widocznych ;)

 

hires:

http://img340.imageshack.us/img340/4962/render13.jpg

 

w tej chwili jest równo 503k poly

 

edit: czy można poprawić jakoś cienie na tych skrzynkach ? tam jest sporo małych śrubek i zawiasy których praktycznie nie widać

Edytowane przez Logos

Napisano

Mógłbyś spróbować z indirect ilumination.

Napisano

mógłbyś*dać światło na dół jakieś i dać exclude na resztę*:)

 

po za tym dodac bounces w indirect ilumination

Napisano

No no, bardzo fajnie to wygląda. Gratuluje pomysłu, a zwłaszcza chęci i poświeconego czasu, który napewno kiedyś zaowocuje :)

Napisano

kliment czemu nowe konto zrobiles?:)

fajnie idzie. Ciekawe ile bedzie poly jak calość skonczysz

Napisano
  • Autor

Witam!

 

Wracam po dłuższej przerwie spowodowanej przesiadką na nowy komputer. Dużo się nie zmieniło od ostatniego update, wymodelowałem kilka elementów przodu. Teraz znacznie wygodniej mi się pracuje i będę częściej zamieszczał apdejty.

 

Pozdrawiam!

 

hires 3.8k na 2.1k

http://img208.imageshack.us/img208/3761/hiresrander15.jpg

Edytowane przez Logos

Napisano

Witam, model bardzo ladny nie da sie ukryc. Sporo sie napracowales i widac tego efekty. Ale sam momdel bedzie tylko malym smutnym modelem i nic tego nie zmieni jesli nie bedzie texow i sceny. Texy,,,, wedlug mnie to wlasnie one pozeraja najwiecej. Oczywiscie mozna zrobic sobie jakies fajne materialy proceduralne dzieki czemu zachowasz fure ramu. Lecz wedlug mni jest ciezko zrobic bardzo dobre proceduralki, malo w nich zycia. W konsekwencji model tez traci. Napewno musisz sie zastanowic co dalej.

 

Tak czy inaczej trzymam kciuki bo fajnie sie zapowiada

Pozdr

Napisano

trzeba przyznać że robi wrażenie

i gratulacje z okazji nabycia nowego pudełka :)

Napisano

Wow. :)

To na froncie ma być krzywe?

 

btw. Nowa maszynka? ;)

Napisano
  • Autor

Tak nowa, długo na nią czekałem;) Co masz na myśli mówiąc krzywe?

Napisano

kiedyś to się czekało na takie hi res, teraz trzaska się to w 2 min :)

nie renderuj dawaj do konca model i textury :)

Napisano

ładnie ładnie, czekam na smaczki i "cos od siebie" :) CZyli mam taka sama nadzieje co Komic :) watch+

Napisano

Wow!!! Super wyglada. Masz jakies dokładne plany, blueprinty etc. ?

Kiedyś długo szukałem i nie znalazłem nic, co mogło by mi pomóc.

Kiedys robiłem japoński ciapong i na oko musiałem modelowac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności