Plugawiciel Napisano 13 Wrzesień 2010 Share Napisano 13 Wrzesień 2010 (edytowane) witam od niedawna mam dostep do tutoriali na gnome workshop i postanowilm ostro wziasc sie za zb. wrzucam screna .prosze o wskazowki odnoscie proporcji, moze cos na temat zmarczek materialu przepuszczam ze potem bede mial problem z xnormalem i bede mial kila pytan ,pozdro Edytowane 1 Październik 2010 przez Plugawiciel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 13 Wrzesień 2010 Share Napisano 13 Wrzesień 2010 stopy za wielkie (buty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 14 Wrzesień 2010 Share Napisano 14 Wrzesień 2010 Dziwnie jakoś wygląda, wymiętolony strasznie ;p. Spuchnięty kark, szerokie bary ale małe rączki. Wydaje mi się że nie masz jakiejś konkretnej refki którą mógłbyś śledzić ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2010 dzieki za rady , pomniejszylem buciory i dodalem trohe masy na renkach + troche podlubalem przy glowie chyba dlonie teraz wydaj sie za delikatne ;/ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 14 Wrzesień 2010 Share Napisano 14 Wrzesień 2010 Otwarta dłoń mniej więcej zakrywa twarz - na długość jest ok ale zbyt wąska chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 15 Wrzesień 2010 Share Napisano 15 Wrzesień 2010 Coś nie gra z proporcjami. Klata za duża w porównaniu do nóg. Z puktu widzenia anatomi buty były za duże, ale z punktu obowiązujących trendów były ok. Często teraz daje się mięśniakom takie masywne buciory. Jeżeli chcesz sprawić wrażenie ogólnej masywności to zwiększ dłonie. Fałdki troche gęste. Musisz pamiętać jaki rodzaj materiału kleisz. Spodnie(szczególnie wojskowe) są z bardziej sztywnego materiału, który się tak mocno nie fałdkuje (a przynajmniej nei wszędzie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 25 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2010 witam okazalo sie ze muj paroletni juz PC slabo radzi sobie z 8mil w ZB, w poniedzialek ma domnie przyjsc dodatkowy ram ,mam nadzieje ze pomoze. prosil bym o pomoc w jednej kwesji , mianowicie: znam 2 sposoby wypalania normali 1.baza w maxie >skulp w zb >retopologia >UV w maxie >detal w ZB >wypalenie normala w ZB do tej pory robilem to w ten sposob 2.baza w maxie >skulp ,detal (ZB) >retopologia (ZB) >uv w maxie >normal w xNormal drugi sposub wydaje mi sie wygodniejszy ,ale mam jeden problem . Po retopologi w ZB ,siatka low poly zapisana do OBJ jest przesunieta wzgledem obiektu high poly ,co uniemozliwia mi wypalenie normala w xNormal. co robic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sliterin Napisano 25 Wrzesień 2010 Share Napisano 25 Wrzesień 2010 2.baza w maxie >skulp ,detal (ZB) >retopologia (ZB) >uv w maxie >normal w xNormal Zrób sobie z highpoly jakąś wersję zaznaczającą Ci bryłę na przykład zejdź do bardzo niskiego subdivision. Otwórz to w magie i zgraj z modelem z retopo. Kiedy zgrasz wywal niepotrzebny model i wyeksportuj na nowo. ;] Gotowe ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 25 Wrzesień 2010 Share Napisano 25 Wrzesień 2010 uv moze byc w uv master w zb, tylko musisz sie pobawic poligroupami, w maxie dobrze nie rozlozysz.... musial bys spodnie smoothem przeleciec, za ostre za faldy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 26 Wrzesień 2010 Share Napisano 26 Wrzesień 2010 sorry za taki szczegół, ale pindolka to on ma sztywnego hehe xD .głowę bym powiększył i odrobinę zmniejszył buty. To są chyba główne elementy które się rzucają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 26 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2010 dodalem troche masy na rekach ,zwerzylem obrecz barkowa i wygladzilem faldy na spodniach ,tkaniny jeszcze nie ida mi za dobrze :/ narazie chcem sie skupic na wypaleniu ladnych normali , wiec przy modelu nie bede juz dlubal Sliterin - Zrób sobie z highpoly jakąś wersję zaznaczającą Ci bryłę na przykład zejdź do bardzo niskiego subdivision. Otwórz to w magie i zgraj z modelem z retopo. Kiedy zgrasz wywal niepotrzebny model i wyeksportuj na nowo. ;] Gotowe myslalem o tym , ale zastanawiam sie czy istnieje jakas bardziej automatyczna metoda,tak czy siak chyba zrobie jak napisales , dzieki plasti - czemu w maxie dobrze nei rozloze ? Creator - ciulik zostaje ! facet poprostu ma jaja !:p F/X - dzieki za podpowiedz, przydala sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 26 Wrzesień 2010 Share Napisano 26 Wrzesień 2010 faldy wygladaja duzo lepiej, ale imho miejscami sa lekko za srogie, wygladaja nieco komiksowo niz realnie po prostu max sie nie nadaje do uv'kowania, wiesz takie jest moje zdanie, jesli Tobie latwiej w maxie to nie widze problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 26 Wrzesień 2010 Share Napisano 26 Wrzesień 2010 Dziwnie wygląda obręcz barkowa. Czy pod spodem jest ciało? Możesz pokazać? Poza tym wydaje mi się że postać jest zbyt prosta. Jeżeli mogę ci coś poradzić to myślę że więcej masy w nogach dobrze by mu zrobiło. IMO tyłek jest zbyt plaski a rączki zbyt małe. Myślę że powinieneś nieco wygiąć ciało - golenie do tyłu, uda i brzuch do przodu, ręce nieco bardziej uforemnić. O twarzy nie będę pisał bo to temat rzeka po prostu:) Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 26 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2010 lucek - tak jak pisalem ,na tym modelu che sie nauczyc wypalac normale w xNormal, wiec nieche za durzo czasu poswiecac na rzezbe , niektore z tych zeczy ktore wymieniles moge poprawic po origownia. obiecuje ze w nastepnym modelu bardziej przylorze sie do anatomi tymczasem sa juz nogi i buty low poly z normalami 1900tri (scren z viveportu maxa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 27 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2010 jakos idze , jesze tylko glowa 4934tri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 27 Wrzesień 2010 Share Napisano 27 Wrzesień 2010 wyglada naprawdę fajnie. nie wiedziałem ze wojacy też nosza pajączka, musi utrudniać skradanie się ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Wrzesień 2010 Share Napisano 28 Wrzesień 2010 wiem ze juz za pozno, ale ludzka dlon jest lekko wygieta w luk, u ciebie jest plaska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 29 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2010 no i poszła głowa,strasznie niechce mi sie go teraz texturowac bo mam pomysl na nastepny model ,ale skoncze całosc: 6090 tri . pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 30 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 30 Wrzesień 2010 lece z textura 2048x2048 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 1 Październik 2010 Autor Share Napisano 1 Październik 2010 cos male zaiteresowanie tematem , az taki zly model ? :) skonczylem 6090tri texa 2048 diff , normal , spec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 1 Październik 2010 Share Napisano 1 Październik 2010 Fajnie jest - poza tym że skóra wygląda jakby oblana olejem - to nie jest panienka w bikini wiesz;p - zmienił bym jeszcze tylko kolor rękawic - zlewa się ze kolorem skóry strasznie - ale to też może być wina olejku:) Reszta texturek wg, mnie elegans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 1 Październik 2010 Share Napisano 1 Październik 2010 Skóre popraw i bedzie spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się