Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

od niedawna mam dostep do tutoriali na gnome workshop i postanowilm ostro wziasc sie za zb. wrzucam screna .prosze o wskazowki odnoscie proporcji, moze cos na temat zmarczek materialu

przepuszczam ze potem bede mial problem z xnormalem i bede mial kila pytan ,pozdro

 

war01u.jpg

Edytowane przez Plugawiciel

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dziwnie jakoś wygląda, wymiętolony strasznie ;p.

Spuchnięty kark, szerokie bary ale małe rączki.

Wydaje mi się że nie masz jakiejś konkretnej refki którą mógłbyś śledzić ;]

Napisano
  • Autor

warior.jpg

dzieki za rady , pomniejszylem buciory i dodalem trohe masy na renkach + troche podlubalem przy glowie

chyba dlonie teraz wydaj sie za delikatne ;/ ?

Napisano

Coś nie gra z proporcjami. Klata za duża w porównaniu do nóg. Z puktu widzenia anatomi buty były za duże, ale z punktu obowiązujących trendów były ok. Często teraz daje się mięśniakom takie masywne buciory. Jeżeli chcesz sprawić wrażenie ogólnej masywności to zwiększ dłonie.

 

Fałdki troche gęste. Musisz pamiętać jaki rodzaj materiału kleisz. Spodnie(szczególnie wojskowe) są z bardziej sztywnego materiału, który się tak mocno nie fałdkuje (a przynajmniej nei wszędzie).

Napisano
  • Autor

witam

okazalo sie ze muj paroletni juz PC slabo radzi sobie z 8mil w ZB,

w poniedzialek ma domnie przyjsc dodatkowy ram ,mam nadzieje ze pomoze.

prosil bym o pomoc w jednej kwesji , mianowicie:

 

znam 2 sposoby wypalania normali

1.baza w maxie

>skulp w zb

>retopologia

>UV w maxie

>detal w ZB

>wypalenie normala w ZB

do tej pory robilem to w ten sposob

 

2.baza w maxie

>skulp ,detal (ZB)

>retopologia (ZB)

>uv w maxie

>normal w xNormal

 

drugi sposub wydaje mi sie wygodniejszy ,ale mam jeden problem .

Po retopologi w ZB ,siatka low poly zapisana do OBJ jest przesunieta wzgledem obiektu high poly ,co uniemozliwia mi wypalenie normala w xNormal. co robic ?

Napisano

2.baza w maxie

>skulp ,detal (ZB)

>retopologia (ZB)

>uv w maxie

>normal w xNormal

 

Zrób sobie z highpoly jakąś wersję zaznaczającą Ci bryłę na przykład zejdź do bardzo niskiego subdivision. Otwórz to w magie i zgraj z modelem z retopo. Kiedy zgrasz wywal niepotrzebny model i wyeksportuj na nowo. ;] Gotowe ;]

Napisano

uv moze byc w uv master w zb, tylko musisz sie pobawic poligroupami, w maxie dobrze nie rozlozysz....

 

musial bys spodnie smoothem przeleciec, za ostre za faldy...

Napisano

sorry za taki szczegół, ale pindolka to on ma sztywnego hehe xD .głowę bym powiększył i odrobinę zmniejszył buty. To są chyba główne elementy które się rzucają.

Napisano
  • Autor

wojak69.jpg

dodalem troche masy na rekach ,zwerzylem obrecz barkowa i wygladzilem faldy na spodniach ,tkaniny jeszcze nie ida mi za dobrze :/

narazie chcem sie skupic na wypaleniu ladnych normali , wiec przy modelu nie bede juz dlubal

 

Sliterin -

Zrób sobie z highpoly jakąś wersję zaznaczającą Ci bryłę na przykład zejdź do bardzo niskiego subdivision. Otwórz to w magie i zgraj z modelem z retopo. Kiedy zgrasz wywal niepotrzebny model i wyeksportuj na nowo. ;] Gotowe
myslalem o tym , ale zastanawiam sie czy istnieje jakas bardziej automatyczna metoda,tak czy siak chyba zrobie jak napisales , dzieki

 

plasti - czemu w maxie dobrze nei rozloze ?

 

Creator - ciulik zostaje ! facet poprostu ma jaja !:p

 

F/X - dzieki za podpowiedz, przydala sie

Napisano

faldy wygladaja duzo lepiej, ale imho miejscami sa lekko za srogie, wygladaja nieco komiksowo niz realnie

 

po prostu max sie nie nadaje do uv'kowania, wiesz takie jest moje zdanie, jesli Tobie latwiej w maxie to nie widze problemu

Napisano

Dziwnie wygląda obręcz barkowa. Czy pod spodem jest ciało? Możesz pokazać?

Poza tym wydaje mi się że postać jest zbyt prosta.

 

Jeżeli mogę ci coś poradzić to myślę że więcej masy w nogach dobrze by mu zrobiło. IMO tyłek jest zbyt plaski a rączki zbyt małe. Myślę że powinieneś nieco wygiąć ciało - golenie do tyłu, uda i brzuch do przodu, ręce nieco bardziej uforemnić.

 

O twarzy nie będę pisał bo to temat rzeka po prostu:) Pozdro!

Napisano
  • Autor

lucek - tak jak pisalem ,na tym modelu che sie nauczyc wypalac normale w xNormal, wiec nieche za durzo czasu poswiecac na rzezbe , niektore z tych zeczy ktore wymieniles moge poprawic po origownia. obiecuje ze w nastepnym modelu bardziej przylorze sie do anatomi

 

tymczasem sa juz nogi i buty low poly z normalami 1900tri (scren z viveportu maxa)

wojaklp01.jpg

Napisano

wyglada naprawdę fajnie. nie wiedziałem ze wojacy też nosza pajączka, musi utrudniać skradanie się ;)

Napisano

wiem ze juz za pozno, ale ludzka dlon jest lekko wygieta w luk, u ciebie jest plaska

Napisano
  • Autor

no i poszła głowa,strasznie niechce mi sie go teraz texturowac bo mam pomysl na nastepny model ,ale skoncze

całosc: 6090 tri . pozdro

all01.jpgglowaqi.jpg

Napisano
  • Autor

cos male zaiteresowanie tematem , az taki zly model ? :)

skonczylem 6090tri texa 2048 diff , normal , spec

wojak01.jpg

textureall.jpg

Napisano

Fajnie jest - poza tym że skóra wygląda jakby oblana olejem - to nie jest panienka w bikini wiesz;p - zmienił bym jeszcze tylko kolor rękawic - zlewa się ze kolorem skóry strasznie - ale to też może być wina olejku:) Reszta texturek wg, mnie elegans.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności