Napisano 13 Wrzesień 201014 l witam od niedawna mam dostep do tutoriali na gnome workshop i postanowilm ostro wziasc sie za zb. wrzucam screna .prosze o wskazowki odnoscie proporcji, moze cos na temat zmarczek materialu przepuszczam ze potem bede mial problem z xnormalem i bede mial kila pytan ,pozdro Edytowane 1 Październik 201014 l przez Plugawiciel
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Dziwnie jakoś wygląda, wymiętolony strasznie ;p. Spuchnięty kark, szerokie bary ale małe rączki. Wydaje mi się że nie masz jakiejś konkretnej refki którą mógłbyś śledzić ;]
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Autor dzieki za rady , pomniejszylem buciory i dodalem trohe masy na renkach + troche podlubalem przy glowie chyba dlonie teraz wydaj sie za delikatne ;/ ?
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Otwarta dłoń mniej więcej zakrywa twarz - na długość jest ok ale zbyt wąska chyba.
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Coś nie gra z proporcjami. Klata za duża w porównaniu do nóg. Z puktu widzenia anatomi buty były za duże, ale z punktu obowiązujących trendów były ok. Często teraz daje się mięśniakom takie masywne buciory. Jeżeli chcesz sprawić wrażenie ogólnej masywności to zwiększ dłonie. Fałdki troche gęste. Musisz pamiętać jaki rodzaj materiału kleisz. Spodnie(szczególnie wojskowe) są z bardziej sztywnego materiału, który się tak mocno nie fałdkuje (a przynajmniej nei wszędzie).
Napisano 25 Wrzesień 201014 l Autor witam okazalo sie ze muj paroletni juz PC slabo radzi sobie z 8mil w ZB, w poniedzialek ma domnie przyjsc dodatkowy ram ,mam nadzieje ze pomoze. prosil bym o pomoc w jednej kwesji , mianowicie: znam 2 sposoby wypalania normali 1.baza w maxie >skulp w zb >retopologia >UV w maxie >detal w ZB >wypalenie normala w ZB do tej pory robilem to w ten sposob 2.baza w maxie >skulp ,detal (ZB) >retopologia (ZB) >uv w maxie >normal w xNormal drugi sposub wydaje mi sie wygodniejszy ,ale mam jeden problem . Po retopologi w ZB ,siatka low poly zapisana do OBJ jest przesunieta wzgledem obiektu high poly ,co uniemozliwia mi wypalenie normala w xNormal. co robic ?
Napisano 25 Wrzesień 201014 l 2.baza w maxie >skulp ,detal (ZB) >retopologia (ZB) >uv w maxie >normal w xNormal Zrób sobie z highpoly jakąś wersję zaznaczającą Ci bryłę na przykład zejdź do bardzo niskiego subdivision. Otwórz to w magie i zgraj z modelem z retopo. Kiedy zgrasz wywal niepotrzebny model i wyeksportuj na nowo. ;] Gotowe ;]
Napisano 25 Wrzesień 201014 l uv moze byc w uv master w zb, tylko musisz sie pobawic poligroupami, w maxie dobrze nie rozlozysz.... musial bys spodnie smoothem przeleciec, za ostre za faldy...
Napisano 26 Wrzesień 201014 l sorry za taki szczegół, ale pindolka to on ma sztywnego hehe xD .głowę bym powiększył i odrobinę zmniejszył buty. To są chyba główne elementy które się rzucają.
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Autor dodalem troche masy na rekach ,zwerzylem obrecz barkowa i wygladzilem faldy na spodniach ,tkaniny jeszcze nie ida mi za dobrze :/ narazie chcem sie skupic na wypaleniu ladnych normali , wiec przy modelu nie bede juz dlubal Sliterin - Zrób sobie z highpoly jakąś wersję zaznaczającą Ci bryłę na przykład zejdź do bardzo niskiego subdivision. Otwórz to w magie i zgraj z modelem z retopo. Kiedy zgrasz wywal niepotrzebny model i wyeksportuj na nowo. ;] Gotowe myslalem o tym , ale zastanawiam sie czy istnieje jakas bardziej automatyczna metoda,tak czy siak chyba zrobie jak napisales , dzieki plasti - czemu w maxie dobrze nei rozloze ? Creator - ciulik zostaje ! facet poprostu ma jaja !:p F/X - dzieki za podpowiedz, przydala sie
Napisano 26 Wrzesień 201014 l faldy wygladaja duzo lepiej, ale imho miejscami sa lekko za srogie, wygladaja nieco komiksowo niz realnie po prostu max sie nie nadaje do uv'kowania, wiesz takie jest moje zdanie, jesli Tobie latwiej w maxie to nie widze problemu
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Dziwnie wygląda obręcz barkowa. Czy pod spodem jest ciało? Możesz pokazać? Poza tym wydaje mi się że postać jest zbyt prosta. Jeżeli mogę ci coś poradzić to myślę że więcej masy w nogach dobrze by mu zrobiło. IMO tyłek jest zbyt plaski a rączki zbyt małe. Myślę że powinieneś nieco wygiąć ciało - golenie do tyłu, uda i brzuch do przodu, ręce nieco bardziej uforemnić. O twarzy nie będę pisał bo to temat rzeka po prostu:) Pozdro!
Napisano 26 Wrzesień 201014 l Autor lucek - tak jak pisalem ,na tym modelu che sie nauczyc wypalac normale w xNormal, wiec nieche za durzo czasu poswiecac na rzezbe , niektore z tych zeczy ktore wymieniles moge poprawic po origownia. obiecuje ze w nastepnym modelu bardziej przylorze sie do anatomi tymczasem sa juz nogi i buty low poly z normalami 1900tri (scren z viveportu maxa)
Napisano 27 Wrzesień 201014 l wyglada naprawdę fajnie. nie wiedziałem ze wojacy też nosza pajączka, musi utrudniać skradanie się ;)
Napisano 28 Wrzesień 201014 l wiem ze juz za pozno, ale ludzka dlon jest lekko wygieta w luk, u ciebie jest plaska
Napisano 29 Wrzesień 201014 l Autor no i poszła głowa,strasznie niechce mi sie go teraz texturowac bo mam pomysl na nastepny model ,ale skoncze całosc: 6090 tri . pozdro
Napisano 1 Październik 201014 l Autor cos male zaiteresowanie tematem , az taki zly model ? :) skonczylem 6090tri texa 2048 diff , normal , spec
Napisano 1 Październik 201014 l Fajnie jest - poza tym że skóra wygląda jakby oblana olejem - to nie jest panienka w bikini wiesz;p - zmienił bym jeszcze tylko kolor rękawic - zlewa się ze kolorem skóry strasznie - ale to też może być wina olejku:) Reszta texturek wg, mnie elegans.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto