Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wizualizacja osiedla, co tu duzo pisac. Oswietlenie to vray sun+sky na standardowych ustawieniach + hdri jako reflection. Z feedbacka sie bede cieszyl:)

 

bud1h.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Liście nie mają połysku, transmisji światła przez powierzchnię, z resztą zieleń podobnie, materiały zieleni też trochę odbijają rozmyte światło.

Na drzewach zabrakło bumpa ;)

Poza tym wizualizacja ogólnie jest spoko.

Napisano

Pabulo ma rację, to początek drogi do finalnego efektu. Myślę, że poprawa samych tylko shaderów poprawiłaby bardzo rendery. Nie ma praktycznie nigdzie refleksów, fresnela, dlatego całość jest płaska. Kompozycja ok, trawę można przy takim rozłożeniu bardziej zmiksować odpowiednim doborem odcieni ale shadery do gruntownej przebudowy.

Napisano

Hej, ja odczuwam że miało to być takie lekko "Morphe'owate" ze taki byl zamysł. Jeśli chodzi o prezentacje architekury, na tle rośliności, albo w roślinności, to trzeba pokazać to tak by było super ładnie i wyjątkowo. Tutaj to jest jakiś mix traw i pare krzaków, nie jest to na pewno wyjątkowa sceneria :) Zastanów się jak to pokazać by zrównoważyć architekture i roślinność, bo docelowo arch jest głównym przedmiotem. Pozdro.

Napisano

cos czuje ze ciezko bedzie bo nie moge jakos przeskoczyc problemu z shaderami, jak narazie drzewka zmienilem, dodalem dof i inna hdrke do refleksow ale dalej podobnie to wyglada. niedlugo wrzuce nowa trawe

bud2g.jpg

Napisano

Pewnie to złudzenie optyczne przez cienie ale rzuca mi się w oczy dziwne odchylenie od pionu tej krawędzi na wprost. Tak jakby była odchylona w prawo.

Po niebieskim samochodzie z prawej widać że ulica idzie do góry. Czy takie było zamierzenie?

Może pootwieraj jakieś okna, poustawiaj ludzi na balkonach - daj życia temu osiedlu. Co do roślinności - nie wiem czy poprzednio nie było lepiej. Ale fight, fight, fight da się coś z tego wycisnąć;)

Napisano

Obciąłbym kadr bo za dużo się tu dzieje niepotrzebnego. Odbicia w szybach nie takie jak być powinny. Zawsze możesz do mapy odbić dać coś niebieskiego a nie ten sam sky. Powrzucaj zasłony do okien. Daj szybom bumpa 1-1.5, a już będzie inaczej. Możesz otworzyć jakieś okno i wzmocnić odbicie do białego jeżeli za dużo odbija brzydkiej elewacji.

 

Ja bym to widział tak:

 

bud2gtf.jpg

Napisano

thx za uwagi ;] zmienilem ratio na 16/9 , oswietlenie na direct + vray dome + lepsza hdr'ke na oswietlenie. dodalem zaslony, pootwieralem niektore okna ale nie widac z takiej odleglosci za bardzo tego.. caly czas sie bawie shaderami i tutoriale czytam wiec moze cos z tego bedzie kiedys. do krzakow i trawy narazie nie mam sily :p

 

bud4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności