nonejm Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Wizualizacja osiedla, co tu duzo pisac. Oswietlenie to vray sun+sky na standardowych ustawieniach + hdri jako reflection. Z feedbacka sie bede cieszyl:)
Camel Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Liście nie mają połysku, transmisji światła przez powierzchnię, z resztą zieleń podobnie, materiały zieleni też trochę odbijają rozmyte światło. Na drzewach zabrakło bumpa ;) Poza tym wizualizacja ogólnie jest spoko.
tob01 Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 wszędzie to samo w oknach troche się rzuca, na minus
pabulo Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Ta praca jest skończona mniej wiecej w 50% chociaz nie mam siły teraz uzasadniać swojej opinii
nonejm Napisano 4 Październik 2010 Autor Napisano 4 Październik 2010 moze do wip'a przeniose, tylko chce wiedziec co pozmieniac. pabulo jakbys pewnego dnia odzyskal sily to sie nie wachaj :]
Zajcev Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 trawę rozmieściłeś nierównomiernie - jeśli miały być placki ziemi widoczne to z kolei trawa lewituje
Neb Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Pabulo ma rację, to początek drogi do finalnego efektu. Myślę, że poprawa samych tylko shaderów poprawiłaby bardzo rendery. Nie ma praktycznie nigdzie refleksów, fresnela, dlatego całość jest płaska. Kompozycja ok, trawę można przy takim rozłożeniu bardziej zmiksować odpowiednim doborem odcieni ale shadery do gruntownej przebudowy.
jahred6 Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Hej, ja odczuwam że miało to być takie lekko "Morphe'owate" ze taki byl zamysł. Jeśli chodzi o prezentacje architekury, na tle rośliności, albo w roślinności, to trzeba pokazać to tak by było super ładnie i wyjątkowo. Tutaj to jest jakiś mix traw i pare krzaków, nie jest to na pewno wyjątkowa sceneria :) Zastanów się jak to pokazać by zrównoważyć architekture i roślinność, bo docelowo arch jest głównym przedmiotem. Pozdro.
nonejm Napisano 8 Październik 2010 Autor Napisano 8 Październik 2010 oka thx za pomoc;] niedlugo update wrzuce w wip'ie juz
nonejm Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 cos czuje ze ciezko bedzie bo nie moge jakos przeskoczyc problemu z shaderami, jak narazie drzewka zmienilem, dodalem dof i inna hdrke do refleksow ale dalej podobnie to wyglada. niedlugo wrzuce nowa trawe
Macias4 Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Pewnie to złudzenie optyczne przez cienie ale rzuca mi się w oczy dziwne odchylenie od pionu tej krawędzi na wprost. Tak jakby była odchylona w prawo. Po niebieskim samochodzie z prawej widać że ulica idzie do góry. Czy takie było zamierzenie? Może pootwieraj jakieś okna, poustawiaj ludzi na balkonach - daj życia temu osiedlu. Co do roślinności - nie wiem czy poprzednio nie było lepiej. Ale fight, fight, fight da się coś z tego wycisnąć;)
Tores Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 Obciąłbym kadr bo za dużo się tu dzieje niepotrzebnego. Odbicia w szybach nie takie jak być powinny. Zawsze możesz do mapy odbić dać coś niebieskiego a nie ten sam sky. Powrzucaj zasłony do okien. Daj szybom bumpa 1-1.5, a już będzie inaczej. Możesz otworzyć jakieś okno i wzmocnić odbicie do białego jeżeli za dużo odbija brzydkiej elewacji. Ja bym to widział tak:
nonejm Napisano 24 Październik 2010 Autor Napisano 24 Październik 2010 thx za uwagi ;] zmienilem ratio na 16/9 , oswietlenie na direct + vray dome + lepsza hdr'ke na oswietlenie. dodalem zaslony, pootwieralem niektore okna ale nie widac z takiej odleglosci za bardzo tego.. caly czas sie bawie shaderami i tutoriale czytam wiec moze cos z tego bedzie kiedys. do krzakow i trawy narazie nie mam sily :p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się