Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Coś jest nie halo z oświetleniem, nie wygląda to jak słoneczne cienie, bardziej jakby nad tym całym projektem stała lampka biurowa. No ale rozumiem, że to pewnie takie próbne, żeby pokazać :) Kable zwisające, szczególnie ten największy przechodzący pod baldachimami chyba by można zagęścić, kanciasty strasznie. A tak po za tym widzę że lubisz w scenki :) i pozytywnie mało ludzi zajmuję się samymi scenami bardziej są robione na odwal pod konkretny model nie na odwrót. Peace

Napisano

Spróbuj może pokombinować z kolorem światła. Tę scenę trudno będzie oświetlić bo chcesz na pewno oddać jakiś mroczny klimat. Poza tym pewnie światło przechodzące przez zwisające materiały itp. Efekt końcowy może być superzasty.

Napisano

to proponowałbym poprobować z GI, FG mentala, od razu innaczej zacznie wyglądać :)

na ściankach brakuje disp/bump mapek

 

jakoś wg tak nieciekawie jest pracuj dalej bo scena ma potencjał

Napisano

Dobra, popróbuje z tym gl i fg : ) Tak, na sciankach jeszcze brakuje bumpów, na ziemi takze. Dodałem troche nowych tekstur, dopracowałem stare, powalczyłem delikatnie ze swiatłem, choc przepalenie powstało i bede jeszcze kombinował.

 

 

obs_09.jpg

Napisano

a w tym programie co robisz nie ma jakiegoś daylight system? bo dalej to sztucznie wygląda. cienie powinny być bardziej niebieskawe, bo w realu to atmosfera(niebo) oświetla na błękitno a slońce na żółto, dlatego tutaj jest takie dziwne wrażenie jakby było oświetlane lampką biurkową bo wszystko jest takie żółte

Napisano

Zastanawiam się, czy akurat ta scena namalowana przy pomocy tabletu będzie równie dobrze wyglądać w 3d mimo rozmaitych zabiegów. Może nie trzeba się tak dokładnie trzymać tamtego obrazka. Ja bym spróbował wzbogacić tę aleję, dodając tam np. jakiś złomowy rower oparty o ścianę czy inne obiekty z wyraźnymi śladami użytkowania, albo nawet jakąś postać (np. starca palącego jakieś zioła). Tam w tlę są chyba dwie, w twojej pracy też się znajdą? Poza tym ta uliczka w oryginale wygląda (chyba miała wyglądać) na całkowicie wymarłą/opuszczona przez domowników, a jednak znalazła się tam nie wiadomo skąd zadbana roślina w ładnej donicy, ciekawe :)

Napisano

@Mortom - kładłem się do pracy : )

@Tazio - dzieki,będzie więcej, brud, kamienie, jakies pierdółki

@x-men - zainspirowałes mnie tmy rowerem, co więcej , będzie ich nawet pare, pokaze na dniach . Hmm, w tym mieszkaniu chyba jednak ktoś mieszka :)

Napisano

z tymi rowerami dałbym sobie spokuje według mnie koncepcyjnie niebędą pasować scena klimatycznie przypomina mi raczej czasy odległe Persja Marakesz tego typu rzeczy ewentualnie współeczesne dzielnice biedoty Iraku lub Egiptu więc jako środek transportu bardziej wielbłąd by pasował:)

co do dupereli wrzuciłbym np zaklinacza węży z tą ich fujarką kosz ratanowy z tańczącym wężem dywan a la persja siedzący koleś i palący fajke wodną jakiś mały straganik z ważywami i sprzedającą je przekupke scena ma ogólnie niesamowity potencjał jak dla mnie ale tylko wtedy jeśli bedzie tam życie przykładowo to co powiedziałem jesli pójdziesz natomast w drugą strone czyli opuszczona alejka wtedy kosze ratanowe jak najbardziej drabina oparta o mur jakis szcur może wtryniający jakieś resztki coś w tym stylu pozdrawiam

Napisano

obs_39.jpeg

 

dalej w produkcji, siadlem do tego dzis bo wielu miesiacach przerwy. Finalnie będę to renderował w maxie na vray'u, teraz szybki sun w mental rayu w maji.

 

 

tu jeszcze wczesniejsza wersja z maxa vray - obs_31.jpeg

Napisano (edytowane)

obs_41_1.jpg

 

dłubię dalej, jeszcze pare rzeczy i zabieram sie za maxowskiego vraya. Na szybko sun z mentala. Co do samych tekstur, to jeszcze jak widac, jesd od cholery roboty, chociazby wypalenie occlusionu, do modelowania to jeszcze tez pare drobnych detali i ogolna rzecz zespalająca klimat tego bajzlu w jedność, ale o tym później : )

Edytowane przez velendil
Napisano

Idzie ekstra może nawet też się pobawię tym konceptem, ale ja też odpuściłbym sobie rowery :/

 

I może wydłużyłbym tunel aby otwór był mniejszy i dałbym w ten otwór jakąś teksturkę na "plejnie" w takim samym stylu, ale teksturę wypasioną taką, hight-res aby nie psuło za bardzo sceny :P

Napisano

Ja bym pomyślał nad innym światłem tak aby nadać scenie nieco inny klimat. Osobiście uważam, że światło tutaj będzie odgrywało pierwszorzędną rolę :)

Napisano

Dzieki Panowie,

 

Z rowerami jeszcze pomysle, chcę nadać klimat uliczki z warsztatem, troche garażowo i z majsterkowicznym zacieciem , zatem będzie tam leżeć więcej materiałów z różnych dziedzin transportu i techniki.

 

Światło będzie całkowicie inne, jak tylko skoncze modelowac i zacznę wgryzać się w vraya.

 

Berger , a jaki masz pomysł na światło ?

 

Chciałbym jeszcze zrobić wesję nocną, ale to dopiero na sam samiuśki koniec.

 

Chciałbym uzyskać tutaj steampunkowy klimat, zobaczymy, jak mi to wyjdzie : D

Napisano

a no tak tak, taka mgiełka najprawdopodobniej bedzie, tylko tu na szybko mam sun z mentala zeby chociaz to jakos wygladało : )

 

A opcja z miełka po deszczu mogła by fajnie wyglądać : )

Napisano

Bardzo fajnie to wygląda :) ale oczywiście teksturowania jeszcze sporo, materiały muszą tutaj nadać realizmu. To co mi się nie podoba to materiał tego baldachimu, jest przezroczysty, a powinien być chyba mniej przezroczysty, a przepuszczać światło (tranlsuency)

Napisano

Moim zdaniem kamera jest za wysoko, baldachim za przezroczysty a u dołu dałbym więcej brązu i rdzy aby nadać wszystkiemu starośći. Textury też troche leżą ale rób po kolei najpierw zrób ściany potem baldachim itp. albo na odwrót jak wolisz, ale staraj się robić do końca (texturować) a nie skakać z jednego obiektu na drugi bo więcej ci to zajmie czasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności