Napisano 5 Październik 201014 l Witam, kolejna scenka nad która pracuję tym razem bazuje na conceptarcie pana Gary'ego Tonge . Pozdrawiam ! Edytowane 26 Czerwiec 201113 l przez velendil
Napisano 5 Październik 201014 l Coś jest nie halo z oświetleniem, nie wygląda to jak słoneczne cienie, bardziej jakby nad tym całym projektem stała lampka biurowa. No ale rozumiem, że to pewnie takie próbne, żeby pokazać :) Kable zwisające, szczególnie ten największy przechodzący pod baldachimami chyba by można zagęścić, kanciasty strasznie. A tak po za tym widzę że lubisz w scenki :) i pozytywnie mało ludzi zajmuję się samymi scenami bardziej są robione na odwal pod konkretny model nie na odwrót. Peace
Napisano 5 Październik 201014 l Autor No własnie tez mi cos tu nie gra dokonca z tym światłem, nei wiem do konca co.. Ale bede kombinował, dzieki : )
Napisano 5 Październik 201014 l Autor mentalRay... kurcze ta scena ma tak niewiele trójkątów ze myslalem nad wsadzeniem tego do UDK...
Napisano 5 Październik 201014 l hmm wiesz co myśle, że to również może być kwestia materiałów bo takie proste oświetlone nawet dobrym światłem mogą wyjść nierealnie
Napisano 11 Październik 201014 l Spróbuj może pokombinować z kolorem światła. Tę scenę trudno będzie oświetlić bo chcesz na pewno oddać jakiś mroczny klimat. Poza tym pewnie światło przechodzące przez zwisające materiały itp. Efekt końcowy może być superzasty.
Napisano 11 Październik 201014 l Autor chce uzyskac scene podobną jak na koncepcie -> http://antifan-real.deviantart.com/gallery/#/d272xo0 Edytowane 11 Październik 201014 l przez velendil update
Napisano 11 Październik 201014 l drugie jest lepsze moim zdaniem :) czy aby na pewno te baldachimy mają być przeźroczyste jak firanka?
Napisano 11 Październik 201014 l Zwiększ GI i daj więcej światła jak chcesz uzyskać taki efekt jak z konceptu.
Napisano 11 Październik 201014 l Autor Nie uzywam GI, swiece spotlightami. Ze oswietleniem jeszcze pokombinuje no i w post dodam snopy światła
Napisano 12 Październik 201014 l to proponowałbym poprobować z GI, FG mentala, od razu innaczej zacznie wyglądać :) na ściankach brakuje disp/bump mapek jakoś wg tak nieciekawie jest pracuj dalej bo scena ma potencjał
Napisano 12 Październik 201014 l Autor Dobra, popróbuje z tym gl i fg : ) Tak, na sciankach jeszcze brakuje bumpów, na ziemi takze. Dodałem troche nowych tekstur, dopracowałem stare, powalczyłem delikatnie ze swiatłem, choc przepalenie powstało i bede jeszcze kombinował.
Napisano 12 Październik 201014 l a w tym programie co robisz nie ma jakiegoś daylight system? bo dalej to sztucznie wygląda. cienie powinny być bardziej niebieskawe, bo w realu to atmosfera(niebo) oświetla na błękitno a slońce na żółto, dlatego tutaj jest takie dziwne wrażenie jakby było oświetlane lampką biurkową bo wszystko jest takie żółte
Napisano 26 Październik 201014 l Autor troche sobie dalej kombinuje i gram światłem... Pobawiłęm sie również postprodukcją w afterze..
Napisano 26 Październik 201014 l Materiał baldachimów wygląda IMO lepiej :) na kompozycji się nie znam
Napisano 27 Październik 201014 l DOFa bym wywalił... robi wrażenie, że to jest makieta, a nie większy obiekt. I jesze coś... jeśli trzymasz sie ścisle referencji pana Gary'ego Tonge to zauważ, że u niego kamera jest nieco wyżej. Pozdr.
Napisano 28 Październik 201014 l Dużo lepiej, ale rzuca się oczy, że na pierwszym planie coś nie grają proporcje. To pewnie wina DOFa.
Napisano 29 Październik 201014 l Autor Dzieki panowie, bede kombinował, na dniach tudzież jutro tudzież pojutrze wiecej detali dodam, dzieki, pozdrawiam! Quentin, co dokkładnie ? Dzieki z góry !
Napisano 29 Październik 201014 l UWAGA!! Offtop UWAGA!! velendil - Dzisiaj, 05:34 - kładłeś sie spać? czy wstawałeś do pracy? :) Pozdr.
Napisano 29 Październik 201014 l Jak dla mnie wszystko jest za czyste, chodzi mi o textury. Nie wiem czy to na tym etapie, tak przypominam.
Napisano 30 Październik 201014 l Zastanawiam się, czy akurat ta scena namalowana przy pomocy tabletu będzie równie dobrze wyglądać w 3d mimo rozmaitych zabiegów. Może nie trzeba się tak dokładnie trzymać tamtego obrazka. Ja bym spróbował wzbogacić tę aleję, dodając tam np. jakiś złomowy rower oparty o ścianę czy inne obiekty z wyraźnymi śladami użytkowania, albo nawet jakąś postać (np. starca palącego jakieś zioła). Tam w tlę są chyba dwie, w twojej pracy też się znajdą? Poza tym ta uliczka w oryginale wygląda (chyba miała wyglądać) na całkowicie wymarłą/opuszczona przez domowników, a jednak znalazła się tam nie wiadomo skąd zadbana roślina w ładnej donicy, ciekawe :)
Napisano 3 Listopad 201014 l Autor @Mortom - kładłem się do pracy : ) @Tazio - dzieki,będzie więcej, brud, kamienie, jakies pierdółki @x-men - zainspirowałes mnie tmy rowerem, co więcej , będzie ich nawet pare, pokaze na dniach . Hmm, w tym mieszkaniu chyba jednak ktoś mieszka :)
Napisano 5 Listopad 201014 l z tymi rowerami dałbym sobie spokuje według mnie koncepcyjnie niebędą pasować scena klimatycznie przypomina mi raczej czasy odległe Persja Marakesz tego typu rzeczy ewentualnie współeczesne dzielnice biedoty Iraku lub Egiptu więc jako środek transportu bardziej wielbłąd by pasował:) co do dupereli wrzuciłbym np zaklinacza węży z tą ich fujarką kosz ratanowy z tańczącym wężem dywan a la persja siedzący koleś i palący fajke wodną jakiś mały straganik z ważywami i sprzedającą je przekupke scena ma ogólnie niesamowity potencjał jak dla mnie ale tylko wtedy jeśli bedzie tam życie przykładowo to co powiedziałem jesli pójdziesz natomast w drugą strone czyli opuszczona alejka wtedy kosze ratanowe jak najbardziej drabina oparta o mur jakis szcur może wtryniający jakieś resztki coś w tym stylu pozdrawiam
Napisano 24 Czerwiec 201113 l Autor dalej w produkcji, siadlem do tego dzis bo wielu miesiacach przerwy. Finalnie będę to renderował w maxie na vray'u, teraz szybki sun w mental rayu w maji. tu jeszcze wczesniejsza wersja z maxa vray -
Napisano 26 Czerwiec 201113 l Autor dłubię dalej, jeszcze pare rzeczy i zabieram sie za maxowskiego vraya. Na szybko sun z mentala. Co do samych tekstur, to jeszcze jak widac, jesd od cholery roboty, chociazby wypalenie occlusionu, do modelowania to jeszcze tez pare drobnych detali i ogolna rzecz zespalająca klimat tego bajzlu w jedność, ale o tym później : ) Edytowane 26 Czerwiec 201113 l przez velendil
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Idzie ekstra może nawet też się pobawię tym konceptem, ale ja też odpuściłbym sobie rowery :/ I może wydłużyłbym tunel aby otwór był mniejszy i dałbym w ten otwór jakąś teksturkę na "plejnie" w takim samym stylu, ale teksturę wypasioną taką, hight-res aby nie psuło za bardzo sceny :P
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Ja bym pomyślał nad innym światłem tak aby nadać scenie nieco inny klimat. Osobiście uważam, że światło tutaj będzie odgrywało pierwszorzędną rolę :)
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Autor Dzieki Panowie, Z rowerami jeszcze pomysle, chcę nadać klimat uliczki z warsztatem, troche garażowo i z majsterkowicznym zacieciem , zatem będzie tam leżeć więcej materiałów z różnych dziedzin transportu i techniki. Światło będzie całkowicie inne, jak tylko skoncze modelowac i zacznę wgryzać się w vraya. Berger , a jaki masz pomysł na światło ? Chciałbym jeszcze zrobić wesję nocną, ale to dopiero na sam samiuśki koniec. Chciałbym uzyskać tutaj steampunkowy klimat, zobaczymy, jak mi to wyjdzie : D
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Ja bym coś próbował w kierunku tego co było w poście #26(fog) oraz z oświetleniem nocnym z lekką mgiełką po deszczu w oddali.
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Autor a no tak tak, taka mgiełka najprawdopodobniej bedzie, tylko tu na szybko mam sun z mentala zeby chociaz to jakos wygladało : ) A opcja z miełka po deszczu mogła by fajnie wyglądać : )
Napisano 10 Wrzesień 201113 l Autor Ostatnia prosta... Znaczy moze nie taka ostatnia, ale wiekszosc za mną : )
Napisano 10 Wrzesień 201113 l Bardzo fajnie to wygląda :) ale oczywiście teksturowania jeszcze sporo, materiały muszą tutaj nadać realizmu. To co mi się nie podoba to materiał tego baldachimu, jest przezroczysty, a powinien być chyba mniej przezroczysty, a przepuszczać światło (tranlsuency)
Napisano 10 Wrzesień 201113 l Moim zdaniem kamera jest za wysoko, baldachim za przezroczysty a u dołu dałbym więcej brązu i rdzy aby nadać wszystkiemu starośći. Textury też troche leżą ale rób po kolei najpierw zrób ściany potem baldachim itp. albo na odwrót jak wolisz, ale staraj się robić do końca (texturować) a nie skakać z jednego obiektu na drugi bo więcej ci to zajmie czasu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto