Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Twoja szansa!

Poszukujemy grafików i programistów C++/GML oraz scenarzystów/fabulatorów/szkicowników do tworzenia gry komputerowej - strategii z elementami RPG!

Gra jest w fazie projektowania silnika – kończymy wersję alfa 0.2. Mamy wiele grafik i pomysłów, notatek.

W skrócie: gra będzie opisywała wydarzenia na Marsie i Ziemi oraz innych planetach Układu Słonecznego. Gracz otrzyma możliwość handlu, dyplomacji, walki, rozwoju technologii, tworzenia nowych broni itp. Na mapie będzie wiele postaci niezależnych z misjami. Udostępnimy generator map. Pojawi się tryb multiplayer, na początku tryb hot seat później standardowy, internetowy multi. Spodziewam się zainteresowania, ponieważ gra będzie zawierała wiele innowacji typu możliwość przekonania sekty albo cyberprzestępców, czy innych odmieńców do ataku na jakiś obszar. Moim celem jest stworzenie rozrywki dla ludzi wymagających. Gra będzie się rozgrywała w turach.

Płacę za zaangażowanie i pracę. To oznacza, że ilość pieniędzy jakie otrzymasz zależy od tego jak się postarasz. Pieniądze wypłacam po zakończeniu projektu (styczeń-czerwiec 2011)! Dla bardzo niecierpliwych, ale ZDOLNYCH/UTLENTOWANYCH osób mogę wypłacić zaliczkę po stworzeniu wersji demo naszej gry.

Jeśli potrzebujesz jakiegoś zabezpieczenia, możemy napisać umowę lub podam Ci mój adres (zostanie to zweryfikowane). Rozumiem, że mogłeś mieć w życiu różne doświadczenia i stąd ta nieufność.

Interesują mnie osoby bystre, zmotywowane i zdeterminowane do osiągniecia kolejnych celów. Chcę mieć konkretnych ludzi, którzy wykonują moje polecenia i potrafią zaproponować ciekawe alternatywy.

Pisać Gadu Gadu: 4533113 lub e-mail: [email protected]! Jeśli chcesz, możemy porozmawiać przez telefon, czy jakiś komunikator głosowy np. Ventrillo lub Team Speak.

Więcej na www.rockgames.pl! Strona jest rozwijana. Po ukończeniu wersji beta pojawią się dodatkowe materiały.

Pozdrawiamy,

Rock Games

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest moje doświadczenie. Mam szerszą perspektywę i wiem czego można się spodziewać, jakich przeszkód. Moje gry są coraz lepsze.

 

Zachęcam do współpracy. Mam wspaniałego grafika. Jestem z niego bardzo zadowolony. Przydałby się drugi do pomocy, albo nawet trzech.

Napisano

Własny silnik? Why? Lepszy od dostępnych obecnie raczej nie będzie ;) Ale ja nie jestem programistą, więc nie będę się wtrącał... tym bardziej, że chcesz stworzyć coś w miarę ambitnego - tak mi się wydaje.

Napisano

Fajnie że komuś się chce, ale...

2010-1991=19 ====== brak zabezpieczenia finansowego = oferta dla młodych ludzi zainteresowanych zabawą a nie zarabianiem.

Napisano

Sam pomagam trochę przy projekcie jednej gry, ale to co tu przeczytałem jest po prostu straszne... Warunki są okrutne, ja radzę trochę w innym tonie to wszystko napisać.

Napisano

Ostatnio coraz wiecej sie mowi o zlych warunkach pracy w gamedevie na swiecie. Moze ten projekt sluzy celom edukacyjnym? zeby juz na poczatku kazdy hobbysta wiedzial jak to wyglada?

Takie przeslanie odemnie do autora: jesli chcesz zainspirowac kogos do robienia z toba, to musisz miec ciut wiecej ogłady niż troll internetowy. Nikt nie bedzie pracowal za darmo dla aroganckiego nastolatka.

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Nie interesuje mnie praca u Ciebie, nie mam pojęcia o robienu gier komputerowych, więc mnie to ogólnie nie obchodzi. Jednak po przeczytaniu tego ogłoszenia nasunęły mi się spore wątpliwości co do intencji którymi się kierujesz, albo może jestem przewrażliwony.

 

Nie chcemy tego czytać. Interesuje nas kontakt z wyżej wymienionymi osobami.

Licz się z tym że na forum każdy może wyrażać, i wyraża, swoje zdanie, więc zamykanie ust innym spotka się tylko z odwrotną reakcją.

 

Jeśli potrzebujesz jakiegoś zabezpieczenia, możemy napisać umowę lub podam Ci mój adres (zostanie to zweryfikowane). Rozumiem, że mogłeś mieć w życiu różne doświadczenia i stąd ta nieufność.

 

A szczególnie to drugie zdanie nie pozwala jakoś przychylnie myśleć o tobie jako o potencjalnym pracodawcy. Rozkazujący ton twoich wypowiedzi nie wzbudza zaufania tym bardziej.

 

W związku z tym ogłoszeniem przypomniał mi się ciekawy artykuł o stanie game devu w Polsce, o pracy, płacy, pracodawcach. Bądźmy świadomi reguł jakimi kieruje się ten biznes.

 

http://www.konsolowisko.pl/artykul/1262-polskie-bagienko-developerskie-cz-1

Edytowane przez Pawlito
Napisano

@Kosi

 

Nawiązując do tetryka to u gigantów lepiej nie jest, dobrym przykładem może być wsza EA:

http://ealouse.wordpress.com/

 

Fakt, że pewnie prawda leży gdzieś po środku, ale nigdzie różowo nie jest niestety.

 

@rock_studios

 

Tak tylko chciałem wtrącić. Jeżeli robicie własny silnik a macie dopiero alphę to nie ma szans, że zrobienie na nim grę w najbliższym czasie, o ile w ogóle ją zrobicie. Druga sprawa: strategia z elementami rpg to nie robienie loda, bo tu już trzeba konkretnie przysiąść przy gp, mechanice, etc. Dam też dobrą radę - dogadajcie się najpierw z jakimś wydawcą na zrobienie wg ich game conceptu demka technicznego. Jak im się spodoba to macie praktycznie zapewnioną dystrybucję, a więc i kasę. Sugerowałbym też dystrybucję cyfrową, jak dobrze dogadacie budget i royalties to na tym nie stracicie.

 

I jeszcze jedno. Wypadałoby trochę pokory i szacunku dla osób, które mogą być potencjalnymi członkami twojego teamu. Owszem lead powinien być konkretny, rzeczowy, zdecydowany, ale nie chamski, arogancki i obcesowy.

 

Powodzenia życzę!

Sher.

Napisano

shergar tak duzo madrosci plynie w twoich slowach odnosnie game artu (chodzi mi o rozne topici na tym forum) a jestem ciekaw czy dociagnales kiedys jakis projekt do konca? Z tego co pamietam to chyba sam jezdzisz na porazkach.

Napisano

Mógłbyś temporal te porażki jakoś bardziej zdefiniować?

 

Jeżeli wg ciebie same porażki to dwie skończone gry i ewaluacja trzeciej to zdecydowanie masz rację. A jeżeli miałeś na myśli BIT, to projekt ma się dobrze. Szału nie ma z postępami, ale nie stoimy w miejscu, widać już koniec dema, gdd dopięty, mamy sporą bazę sfxów, muzykę, animacje w mocapie, artbooka możesz oblookać na site, 3d też jest sporo, w tym duża baza puzzli do architektury. Osobno ewoluujemy silnik, ale głównie na potrzeby mniejszych gierek, nie ma szans zrobienia na tym czegoś większego - przynajmniej nie w tej chwili. Tutaj dla mnie największym sukcesem jest to, że nie odpuszczamy, tym bardziej, że siedzimy nad tym tylko po pracy i póki co jedyną motywacją jest przyjemność płynąca z takiej pracy.

 

Zdecydowanie wolę pracować nad grami nie pracując branży, mam z tego sporo frajdy i satysfakcji. Żałuję tylko, że nie mam już czasu na robienie modów bo mam duży sentyment do tej sceny.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności