Skocz do zawartości

Twoja szansa! Tworzenie gry komputerowej.


rock_studios

Rekomendowane odpowiedzi

Twoja szansa!

Poszukujemy grafików i programistów C++/GML oraz scenarzystów/fabulatorów/szkicowników do tworzenia gry komputerowej - strategii z elementami RPG!

Gra jest w fazie projektowania silnika – kończymy wersję alfa 0.2. Mamy wiele grafik i pomysłów, notatek.

W skrócie: gra będzie opisywała wydarzenia na Marsie i Ziemi oraz innych planetach Układu Słonecznego. Gracz otrzyma możliwość handlu, dyplomacji, walki, rozwoju technologii, tworzenia nowych broni itp. Na mapie będzie wiele postaci niezależnych z misjami. Udostępnimy generator map. Pojawi się tryb multiplayer, na początku tryb hot seat później standardowy, internetowy multi. Spodziewam się zainteresowania, ponieważ gra będzie zawierała wiele innowacji typu możliwość przekonania sekty albo cyberprzestępców, czy innych odmieńców do ataku na jakiś obszar. Moim celem jest stworzenie rozrywki dla ludzi wymagających. Gra będzie się rozgrywała w turach.

Płacę za zaangażowanie i pracę. To oznacza, że ilość pieniędzy jakie otrzymasz zależy od tego jak się postarasz. Pieniądze wypłacam po zakończeniu projektu (styczeń-czerwiec 2011)! Dla bardzo niecierpliwych, ale ZDOLNYCH/UTLENTOWANYCH osób mogę wypłacić zaliczkę po stworzeniu wersji demo naszej gry.

Jeśli potrzebujesz jakiegoś zabezpieczenia, możemy napisać umowę lub podam Ci mój adres (zostanie to zweryfikowane). Rozumiem, że mogłeś mieć w życiu różne doświadczenia i stąd ta nieufność.

Interesują mnie osoby bystre, zmotywowane i zdeterminowane do osiągniecia kolejnych celów. Chcę mieć konkretnych ludzi, którzy wykonują moje polecenia i potrafią zaproponować ciekawe alternatywy.

Pisać Gadu Gadu: 4533113 lub e-mail: [email protected]! Jeśli chcesz, możemy porozmawiać przez telefon, czy jakiś komunikator głosowy np. Ventrillo lub Team Speak.

Więcej na www.rockgames.pl! Strona jest rozwijana. Po ukończeniu wersji beta pojawią się dodatkowe materiały.

Pozdrawiamy,

Rock Games

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ostatnio coraz wiecej sie mowi o zlych warunkach pracy w gamedevie na swiecie. Moze ten projekt sluzy celom edukacyjnym? zeby juz na poczatku kazdy hobbysta wiedzial jak to wyglada?

Takie przeslanie odemnie do autora: jesli chcesz zainspirowac kogos do robienia z toba, to musisz miec ciut wiecej ogłady niż troll internetowy. Nikt nie bedzie pracowal za darmo dla aroganckiego nastolatka.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie interesuje mnie praca u Ciebie, nie mam pojęcia o robienu gier komputerowych, więc mnie to ogólnie nie obchodzi. Jednak po przeczytaniu tego ogłoszenia nasunęły mi się spore wątpliwości co do intencji którymi się kierujesz, albo może jestem przewrażliwony.

 

Nie chcemy tego czytać. Interesuje nas kontakt z wyżej wymienionymi osobami.

Licz się z tym że na forum każdy może wyrażać, i wyraża, swoje zdanie, więc zamykanie ust innym spotka się tylko z odwrotną reakcją.

 

Jeśli potrzebujesz jakiegoś zabezpieczenia, możemy napisać umowę lub podam Ci mój adres (zostanie to zweryfikowane). Rozumiem, że mogłeś mieć w życiu różne doświadczenia i stąd ta nieufność.

 

A szczególnie to drugie zdanie nie pozwala jakoś przychylnie myśleć o tobie jako o potencjalnym pracodawcy. Rozkazujący ton twoich wypowiedzi nie wzbudza zaufania tym bardziej.

 

W związku z tym ogłoszeniem przypomniał mi się ciekawy artykuł o stanie game devu w Polsce, o pracy, płacy, pracodawcach. Bądźmy świadomi reguł jakimi kieruje się ten biznes.

 

http://www.konsolowisko.pl/artykul/1262-polskie-bagienko-developerskie-cz-1

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kosi

 

Nawiązując do tetryka to u gigantów lepiej nie jest, dobrym przykładem może być wsza EA:

http://ealouse.wordpress.com/

 

Fakt, że pewnie prawda leży gdzieś po środku, ale nigdzie różowo nie jest niestety.

 

@rock_studios

 

Tak tylko chciałem wtrącić. Jeżeli robicie własny silnik a macie dopiero alphę to nie ma szans, że zrobienie na nim grę w najbliższym czasie, o ile w ogóle ją zrobicie. Druga sprawa: strategia z elementami rpg to nie robienie loda, bo tu już trzeba konkretnie przysiąść przy gp, mechanice, etc. Dam też dobrą radę - dogadajcie się najpierw z jakimś wydawcą na zrobienie wg ich game conceptu demka technicznego. Jak im się spodoba to macie praktycznie zapewnioną dystrybucję, a więc i kasę. Sugerowałbym też dystrybucję cyfrową, jak dobrze dogadacie budget i royalties to na tym nie stracicie.

 

I jeszcze jedno. Wypadałoby trochę pokory i szacunku dla osób, które mogą być potencjalnymi członkami twojego teamu. Owszem lead powinien być konkretny, rzeczowy, zdecydowany, ale nie chamski, arogancki i obcesowy.

 

Powodzenia życzę!

Sher.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś temporal te porażki jakoś bardziej zdefiniować?

 

Jeżeli wg ciebie same porażki to dwie skończone gry i ewaluacja trzeciej to zdecydowanie masz rację. A jeżeli miałeś na myśli BIT, to projekt ma się dobrze. Szału nie ma z postępami, ale nie stoimy w miejscu, widać już koniec dema, gdd dopięty, mamy sporą bazę sfxów, muzykę, animacje w mocapie, artbooka możesz oblookać na site, 3d też jest sporo, w tym duża baza puzzli do architektury. Osobno ewoluujemy silnik, ale głównie na potrzeby mniejszych gierek, nie ma szans zrobienia na tym czegoś większego - przynajmniej nie w tej chwili. Tutaj dla mnie największym sukcesem jest to, że nie odpuszczamy, tym bardziej, że siedzimy nad tym tylko po pracy i póki co jedyną motywacją jest przyjemność płynąca z takiej pracy.

 

Zdecydowanie wolę pracować nad grami nie pracując branży, mam z tego sporo frajdy i satysfakcji. Żałuję tylko, że nie mam już czasu na robienie modów bo mam duży sentyment do tej sceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności