Skocz do zawartości

Pavloksiezyc


pavloksiezyc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich:)

Na wstępie wielka dziękówa dla ~prrrszalony za pomoc:)

 

Teka założona!!:)

A więc do sedna:) pierwsza pracka dosyć dawno wykonana. Jakiś rok od pierwszego bazgrania na starym dobrym Volito2:D Historia jest taka, że moja dziewczyna studiuje Archeo, wiec połączyłem wszystko w jeden obraz:)

Mam nadzieje że za pośrednictwiem teki dostane pożadnego kopa w twarz, szyję, dziąsło na reset mózgu i poprawe błędów i dalszą naukę dp:)

 

egipt.jpg

Edytowane przez pavloksiezyc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hmm, jak patrzę na tło, to wydaje mi się, że nie ma silnego globalnego źródła oświetlenia np. słońca, a jednak twarz jest dość mocno oświetlona z góry, jakby malarz przytargał lampę :) Dodatkowo światło na kapturze sugeruje kolejne źródło gdzieś z lewej strony pracy. Nie do końca odczytuję o co chodzi z prawą dłonią - ona coś trzyma, czy ma mackę zamiast ręki? Plany za panią nie są wyraźnie zróżnicowane tonalnie, przez co czuję, że całe tło zlewa się w jeden plan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha lampę faktycznie przytargałem, po nocy malowane było:) dzięki z a koment pracy:) potwierdzam, tło i szczególnie dłonie strasznie marnie mi wychodzą, ięc często w starszych pracach starałem się ukryć dłonie(teraz z tym walczę). wiele w tej pracy można poprawić. Na tło zbytnio nie miałem pomysłu i przyznam się że naprawdę mało uwagi na nie poświęciłem i pracy, skupiając się na samej postaci:) Macek nie ma(na szczęście) ;) lewa ręka zlała się z tłem(prawa zresztą też);/ chodziło mi o złączone dłonie pod długimi rękawami:) a między "łączeniem" miał tworzyć się krzyż akhn :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://max3d.pl/tutorial.php?id=97 nie wiem czy czytałeś :) ?

 

Twoje malowanie jest strasznie rozdrgane. W ostatnim wszystko świeci błyszczy pali sie i za bardzo nie wiadomo o co chodzi, plus perspektywa nie halo...

 

Przy portretach wydaje mi sie ze samplujesz eyedroper'em kolorki, bo skóra wychodzi strasznie sztucznie(plastkiowo), brak jej zmian saturacji i róznych odcieniów.

 

pozdron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej-ho!

W ramach wstępu powiem, że fajnie widzieć kogoś z tego samego miasta na forum ;}!

 

Jeżeli zaś chodzi o twoje prace, to radzę Ci podobnie jak Coyote, zapoznaj się ze "świętym tutorialem max'a" naprawdę wiele rzeczy wyjaśnia i świetnie pomaga ogarnąć podstawy digitalu.

 

Widać, że chęci i pomysły masz, więc połowa sukcesu już za Tobą. Teraz trzeba tylko ćwiczyć, aż do bólu.

 

Co do ostatniej pracy to trudno stwierdzić o co dokładnie w niej chodzi.

Spróbuj może na początek postudiować jakieś zdjęcia krajobrazów/pejzażyków na pewno Ci to pomoże ;).

 

Pozdrawiam,

SeBeL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej-ho!

W ramach wstępu powiem, że fajnie widzieć kogoś z tego samego miasta na forum ;}!

 

Jeżeli zaś chodzi o twoje prace, to radzę Ci podobnie jak Coyote, zapoznaj się ze "świętym tutorialem max'a" naprawdę wiele rzeczy wyjaśnia i świetnie pomaga ogarnąć podstawy digitalu.

 

Widać, że chęci i pomysły masz, więc połowa sukcesu już za Tobą. Teraz trzeba tylko ćwiczyć, aż do bólu.

 

Co do ostatniej pracy to trudno stwierdzić o co dokładnie w niej chodzi.

Spróbuj może na początek postudiować jakieś zdjęcia krajobrazów/pejzażyków na pewno Ci to pomoże ;).

 

Pozdrawiam,

SeBeL

 

 

 

Na wzajem na wstępie do wstępu ziom hehe:) dzięki za wskazówki:) po radzie Coyote z "świętym tutorialem max'a", ćwicze i ćwicze i jeszcze raz ćwicze. Ale chyba musze przejść na tryb nocny bo w ciągu dnia niestety coraz mniej czasu na malowanie zostaje;/ szczerze to ost rysunek jest z czapy, malowany jakies 30 min maks tylko żeby bruschami sie pobawić. wrzuciłem bo przyjemnie mi się go bazgrało hehe.

 

Dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

widzę że masz chęć na "duże" ilustracje, ale czasami zacząć od małych rzeczy;) jakieś kulki, klocki itp. z natury tak dla lepszego łapania bryły. masa anatomii, poczytaj książki mądre, poćwicz poszczególne elementy.

pozdro

 

Dzięki:) wiem braki w podstawach sam dostrzegam;/ katuje Loomis'a ostatnio:D zapędy są są na duże ilustracje:)wszystkie uwagi biore do serca:) czas pokaże czy nauka, checi i ciężka praca pokażą progres:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje ostatnie wypociny:) w sumie zabawa brushami i nauka więc nic szczególnego:) miało byc troche Pani troche cyborga, robota, kosmiczna zbroja.

Wyszło to poniżej:P

 

robogirldig.jpg

 

uwagi, jakieś pomocne wskazówki mile widziane:) zjebki również(twórcze:P) jak coś nie tak;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest płasko i anatomia zbyt mocno przerysowana. Krzaczory na pierwszym planie też raczej niepotrzebne.

Portret z poprzedniego posta całkiem fajny, chociaż też ciut płaski i z oczami coś nie bangla.

 

 

Dzieki:) każda opinia podpowiada nad czym trzeba pracować:) Krzaczory to się przyznam z tyłka wzięte bo już gir mi się mazać nie chciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to mam takie mieszane uczucia. W #16 widać, że jak chcesz to potrafisz, a tu po prostu Ci się nie chciało. Zastanów się jak rozgraniczyć plany (tutaj pomocna będzie teczka nicponim'a). Masz do dyspozycji "Walkę z walorem" Omena. No i nie powiesz mi, że chociaż miałeś jakieś zdjęcie liści. Nie zrażaj się, ja tego sam nie ogarniam. Dla Ciebie mam 3 linki (pierwsze lepsze google) i propozycję. Z 10 takich czarno-białych wariacji na podstawie tych fotek i potem jakiś kolor. Same liście, gałęzie itd. Przyjrzyj się co się dzieje kiedy coś jest dalej, a co jak jest bliżej. Wpadnij do nicponia i zobacz jakie zabiegi stosuje w ostatnich pracach. Pozdrawiam!

 

liść 1

liść 2

liść 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc:) i opinie:) na pewno nie mam zamiaru się zrażać hehe i ćwiczyć i ćwiczyć. Zapomniałem całkiem o "Omenowym" dobru w postaci tutków z walorem. i dziś szybkie ćwiczenie 1 h z kolorem:) z foty niestety bo lipę mam z lokacją kompa ostatnio i z natur było by ciężko;/

 

jablkowalorbw.jpg

jablkowalor.jpg

Edytowane przez pavloksiezyc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio malowane:) takie małe prywatne zamówienie. Więcej przy tym ćwiczeń z pędzlami niż realistycznego malowania ale takie miało być:) jak są jakieś uwagi to z miłą chęcią je odczytam:) wiem, ze dużooo pracy przede mną jeszcze...

 

dlamonikidig.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga, koń wcale nie wygląda jak koń, ciężko w ogóle go dojrzeć. A dziewczyna - czuję, że z fotki odcina się od plamy która wygląda jak koń po dokładnej analizie tła.

 

Właśnie tak miało wyglądać jak plama która przypomina konia, nie musi nim być foremna:)

 

 

No ja myślałem, że koń to po prostu jakaś plama w tle..Jest strasznie płaski. Dziewczynka fajnie, chociaż przydałoby się więcej swobody ;)

 

Ta plama ma przypominać konia bo ta dziewczynka lubi te zwierzęta i jeździectwo wiec coś przykombinowałem w tle konio podobnego;) W sumie odpowiedź jak powyżej wyszła:) wszak mogłem trochę kolorem się pobawić żeby jeszcze zamaskować lekko tą konio podobną plamę;)

 

ps. Dzięki za komenty, ogólnie walczę z tendencją spłaszczania obrazów;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem możesz spokojnie malować ze zdjęć z jednym zastrzeżeniem. Na szkicu pozaznaczaj sobie skąd pada światło, gdzie powinien być cień, a co powinno być oświetlone. Krótko- zaplanuj sobie robotę (wstępnie nawet na prostych bryłach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tylko zeby zaznaczyc skad pada swiatlo i jak sie uklada na danej bryle trzeba najpierw to sobie wyobrazic w przestrzeni. katowanie martwych natur, studia dloni, portretow itp. to podstawa. ja bym wogole proponowal zebys ustawil sobie jakies przedmioty czy w przypadku stworow poprosil ziomka o pozowanie. potem sobie przerobisz to w statek czy tam tygrysa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie maluj ze zdjec i z glowy bo masz problemy z uchwyceniem przestrzeni / bryly.

maluj z natury.

 

Moim zdaniem możesz spokojnie malować ze zdjęć z jednym zastrzeżeniem. Na szkicu pozaznaczaj sobie skąd pada światło, gdzie powinien być cień, a co powinno być oświetlone. Krótko- zaplanuj sobie robotę (wstępnie nawet na prostych bryłach).

 

tak, tylko zeby zaznaczyc skad pada swiatlo i jak sie uklada na danej bryle trzeba najpierw to sobie wyobrazic w przestrzeni. katowanie martwych natur, studia dloni, portretow itp. to podstawa. ja bym wogole proponowal zebys ustawil sobie jakies przedmioty czy w przypadku stworow poprosil ziomka o pozowanie. potem sobie przerobisz to w statek czy tam tygrysa:)

 

 

Dzięki Panowie,

za dobrą radą i korzystając z wolnego dnia od tyrki (ostatniego:( )

martwa dla ćwiczeń, wiem, że mam spore problemy z przestrzenią i złapaniem bryły. Każda rada jest dobra:) A Wycior masz racje nic tak nie pomaga jak z natury katowanie obrazów.

 

dzisiejsze ćwiczenie

 

martwa1s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update bo dawno tu nie zaglądałem:) ćwiczenia i ćwiczenia ciągle:)

Pojazd Steam concept:)

steam1g.jpg

 

Ave maryśka taka luźna wariacja:] ale w progresie póki co.

maryjanew.jpg

 

To akurat portret na zamówienie, coś mu facjate zbytnio rozjaśniłem;/ przez co znikła faktura skóry;/ nie jestem z niego zbytnio zadowolony;/

chopczyksmall.jpg

 

Pozdro wszystkim oglądającym.

Uwagi mile widziane jak zwykle:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie pasuje tylko ten złoty na metalowych elementach, który bardziej chyba kojarzy się ze szlachetnym wojownikiem niż z paskudnym ogrem :) Moja propozycja to coś takiego:

 

 

Dzięki;) właśnie coś w kolorach mi nie pasowało i faktycznie złoty robił z ogra belmonda wzółtych gaciach;/ miedź też mi trochę nie pasi ale poprawię to:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się przede wszystkim koncept i to jak zaprojektowana jest maszyna, ciekawie się prezentuje.

 

Pozowliłem sobie wykonać over :D

 

Odnośnie samej techniki: jak mi ostatnio wytknięto: dużo 'dziubdziania', mało konkretów - spróbuj bardziej blokować wartość waloru w obrębie bryły.

 

I odniosę się teraz do tutoriala Omena, z którego ostatnio korzystałem i też uswiadomił mi jedną ważną rzecz: "Walor bazowy nie jest na stale przypisany do danego obiektu, jest on zmienny i zależy od otoczenia w jakim się znajduje. Dlatego dobór walorów w scenie nie jest wcale taki trudny, wystarczy go tak dobierać by poszczególne elementy były jaśniejsze, lub ciemniejsze od siebie. Aby to ująć w zgrabną formułkę można powiedzieć, że WALOR NIE MA WARTOŚCI UNIWERSALNYCH, A TYLKO RELATYWNE czyli coś jest ciemne tylko dlatego, że obok jest coś jasnego. Warto sobie zapamiętać to hasło, bo stosuje się ono do niemal każdego aspektu malowania, od kompozycji do teorii koloru." W kontekście Twojej pracy - zróżnicowałeś skalę waloru, jednak tylko wgłąb obrazka. Nie czuć wysokości maszyny, która swoją drogą jest olbrzymia w stosunku do pokazanaych postaci ludzi - powodem jest najprawdopodobniej taki sama skala waloru na nodze na pierwszym planie i na samym 'kadłubie" - nie jest zróżnicowana, przez co całosć spłaszcza się dość mocno. Ciężko mi to wszystko przekazać, dlatego rzuć okiem na obrazek. Jednak pamiętaj, że to tylko moje wnioski, które wcale nie muszą być zgodne z prawdami mistrzów, których po prostu jeszcze nie znam. Wydaje mi się, że po prostu tego w Twojej pracy zabrakło :)

 

over2-1.jpg

 

Jeżeli pieprzę głupoty, poprawiać mnie! :D

 

.

Edytowane przez WojtekFus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się przede wszystkim koncept i to jak zaprojektowana jest maszyna, ciekawie się prezentuje.

 

Pozowliłem sobie wykonać over :D

 

Odnośnie samej techniki: jak mi ostatnio wytknięto: dużo 'dziubdziania', mało konkretów - spróbuj bardziej blokować wartość waloru w obrębie bryły.

 

I odniosę się teraz do tutoriala Omena, z którego ostatnio korzystałem i też uswiadomił mi jedną ważną rzecz: "Walor bazowy nie jest na stale przypisany do danego obiektu, jest on zmienny i zależy od otoczenia w jakim się znajduje. Dlatego dobór walorów w scenie nie jest wcale taki trudny, wystarczy go tak dobierać by poszczególne elementy były jaśniejsze, lub ciemniejsze od siebie. Aby to ująć w zgrabną formułkę można powiedzieć, że WALOR NIE MA WARTOŚCI UNIWERSALNYCH, A TYLKO RELATYWNE czyli coś jest ciemne tylko dlatego, że obok jest coś jasnego. Warto sobie zapamiętać to hasło, bo stosuje się ono do niemal każdego aspektu malowania, od kompozycji do teorii koloru." W kontekście Twojej pracy - zróżnicowałeś skalę waloru, jednak tylko wgłąb obrazka. Nie czuć wysokości maszyny, która swoją drogą jest olbrzymia w stosunku do pokazanaych postaci ludzi - powodem jest najprawdopodobniej taki sama skala waloru na nodze na pierwszym planie i na samym 'kadłubie" - nie jest zróżnicowana, przez co całosć spłaszcza się dość mocno. Ciężko mi to wszystko przekazać, dlatego rzuć okiem na obrazek. Jednak pamiętaj, że to tylko moje wnioski, które wcale nie muszą być zgodne z prawdami mistrzów, których po prostu jeszcze nie znam. Wydaje mi się, że po prostu tego w Twojej pracy zabrakło :)

 

 

Jeżeli pieprzę głupoty, poprawiać mnie! :D

 

.

 

 

Danke za over:) i podpowiedź:) , zacząłem analizować bardziej skale waloru. Poza tym mam tendencję do przedziubywania prac, a więc często pierwszy pomysł na pracę niknie gdzieś w etapie tworzenia. Często przez to wychodzi kaszana;/

 

poprawka:)

robopojazdsmall.jpg

 

poza tym mały update:)

 

skwarka w kolorze blond:)

portblondix.jpg

 

i dzisiejszy speed:)

klops.jpg

 

projekt tattoo,

sercetattoos.jpg

 

i siostra

gosiek1.jpg

Edytowane przez pavloksiezyc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności