Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kurcze bardzo fajny model ale ale scenka juz gorsza. Popracowałbym nad materialami i renderem bo nie wykorzystuja potencjału modelu.

Napisano

Fajowe :) Świetny model babki i całkiem niezły render - oddaje klimat. Tylko całość mi psuje mina niemca ;) I chyba ma głowę nieproporcjonalnie małą

pozdro

Napisano

moim zdaniem jest za dużo blura, model jest świetny, ale bez tego blura lepiej by wyszło

edit: jak głowa za mała? toż z wiekszą głową własnie bylo by nieproporcjonalnie..

Napisano

moze blur za duzy dawalem go na z depth'ie,

ale jakos taki mi wlasnie bardziej pasuje bo bardziej koncentruje uwage na postaci kobiety a to ona jest ze tak powiem kluczem tej pracki :)

ale dziekuje dziekuje:)

Shi: robilem co moglem :D jestem dosc nowy w mentalu :)

Napisano
A mógłbyś napisać jaki masz setup światła? Dzieki ;)

sa 3 Photometric ,1 mocne imitujace slonce

i 2 w srodku na doswietlenie, no i 1 spot z volume lightem.

potem moge ci wrzucic screna, niemam teraz sceny pod reka :)

Napisano
Czy pani na gotowej scence wystaje sutek ? ;> bo w modelu poniżej nie widzę go, może Ci się textura rozjechała tam, czy źle widzę?

stanik 2 warstwowy gdzie 1 przeswituje,

a w zbrushu nie widac bo niema materialu..

Napisano

o ilemodel robi bardzo duże wrażenie o tyle wyrenderowana scena mnie nie juz nie zachwyca

Właściwie to nawet nie bardzo umiem to uzasadnić. Niby ok a jakies takie nie wiadomo jakie :) Wszystko sie rozmyło dosłownie i metaforycznie

Z konkretów to faszysta wyjątkowo marnie wypadł

Napisano (edytowane)

nom faszyste chyba juz troche odpuscilem faktycznie :),

wyraz twarzy ma troche glupi no ale probowalem przekazac przez nia jakas agonie ze zdziwieniem.

Ona nosi maske bo taka wymyslilem zeby bylo ciekawiej i klimatyczniej.