Gość Chrupek3D Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 zastanawiam się, bo... mam 4GB ramu i Gforce 8800gts. Tak sobie myślę, że do Bruszaka lepsza będzie pamięć... a mam do wydania tylko 400zł Nie ma chyba sensu inwestować w GT240, bo to taka 8800GTS :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 mysle ze kasy starczy w sam raz by obgadać problem z kumplami :) lepiej odloz az będzie na lepszą kartę moze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 zbrush i tak nie wezmie wiecej jak 4gb bo nie ma wersji 64bit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 Tak sobie mysle - i nie jest to osobisty przytyk bron Boze - ze moze lepiej popracowac nad skillem niz dokupywac ramu. Te 4GB na prawde wystarcza na zrobienie super pracek. Jesli bardzo chcesz to oczywiscie mozesz dokupic pamieci - zawsze to "overall" dzialanie systemu jest lepsze, ale szczerze watpie zeby nagle jakosc prac podskoczyla. Co do karty graficznej to osobiscie odnosze wrazenie ze troche to wszystko stoi w miejscu - niby pojawiaja sie nowe karty ale jakos nie widze zeby dawaly na prawde poteznego kopa. Doszedles juz do momentu w ktorym ci brakowalo pamieci albo karta byla za slaba? Jesli tak to wiesz co kupic, jesli nie to po co w ogole kupowac? Chyba ze dla lepszego samopoczucia ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 głównie chcę współpracować z Mayką... więc tak sobie myślę, że pamięć będzie dobra do trzymania obu w pamięci... i może jeszcze Photoshop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 No to inna sprawa - sam Zbrush nie potrzebuje ton pamieci ale juz Maya mysle ze spokojnie lyknie ze smakiem kazda ilosc. Photoshop tez nie pogardzi jesli bedziesz jakies rzeczy w wysokich rozdzialkach robil. Teraz powtarzam plotke jedynie ale chodza sluchy ze pamieci maja staniec jakos znaczaco - choc byloby to dziwne - na koniec roku..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 nie potrzebowałbym Mayki, gdybym umiał zrobić bezszwową normalkę w Bruszaku ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 Bezszwową czyli jaką? chodzi ci o taką tile'ującą się czy jakieś artefakty ci wychodzą w okollicach seamów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 kiedy zbliżam obiekt w miejscu cięcia UV widać, że coś się źle nakłada... odwracanie zielonych kanałów i takie tam, nie zdają egzaminu. Po wyexportowaniu do Chrome edytora widać szwy (miejsca cięcia UV) jak ruskie czołgi... jedynie Maya nie robi mi takiej kiszki i wszystko wychodzi pięknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 Ja zasuwam na 8600GTS oraz 8GB ram i jest git, nie narzekam. Do 10-15mln daje rade. Moze nawet 20 pociagnie na sile, ale to juz zwiechy przy niektorych operacjach. Karta chyba nic nie da, nie wiem jak gpu ma się do zbrusha. Zakup dodatkowej pamieci nie zaszkodzi, ale tak jak kengi napisal zbrush jest tylko 32-bit. Przemęcz się na tym co masz, dasz radę spokojnie, lepiej optymalizuj basemeshe, a kaskę odłóż w celu dokonania większego upgradu sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 26 Październik 2010 Share Napisano 26 Październik 2010 Karta chyba w ogóle nie ma się do zbrusha. Levus: Jesteś dość doświadczonym userem, wypowiedz się na temat tych normalmapek bo miałem kiedyś podobne doświadczenia z normalkami jak chrupek i chętnie posłucham jak to się w gamearcie robi. Nie wypala się w ogóle normalek w zbrushu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szczery. Napisano 5 Listopad 2010 Share Napisano 5 Listopad 2010 Znam ludzi zajmujących się profesjonalnie modelami pod gierki co wypalają w zbrushu. Znam też takich co tylko w maxie bo tam jak ustawisz dobrze cage'a przy projekcji to otrzymasz czyściutkie normalki bez widocznych seemów. Spróbuj wypalić normale dla dłoni w zbrushu dla modelu low a zobaczysz co się dzieje z normalką np na seemach palców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 5 Listopad 2010 Share Napisano 5 Listopad 2010 Wiem próbowałem już kiedyś i wyszło nienajlepiej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się