Gość wookey Napisano 1 Listopad 2010 Share Napisano 1 Listopad 2010 Destrukcja to bardzo intensywna forma kreacji jak to powiedział Donie Darko :-) PS. Gdyby się znalazły pieniądze na więcej ramu i lepszy procek można by było w HD się pobawić ogniem, wtrackować to w obraz z kamery i byłaby w końcu jakaś akcja w polskim filmie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 1 Listopad 2010 Share Napisano 1 Listopad 2010 ładne toto :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 1 Listopad 2010 Share Napisano 1 Listopad 2010 Rozumiem, że to Fume i RayFire? Fajnie aczkolwiek scenkę z autem mogłeś wyrenderować "po ludzku":) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 2 Listopad 2010 Share Napisano 2 Listopad 2010 W sumie przy scenie z autem nie chodzi o render tylko o fizykę. Nie widziałem sensu w poświęcaniu dodatkowych godzin na dobry render jako, że to tylko taki teścik był. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 2 Listopad 2010 Share Napisano 2 Listopad 2010 Skoro nazwałeś to reel to sens takowy był moim zdaniem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeet Napisano 2 Listopad 2010 Share Napisano 2 Listopad 2010 Fajnie tylko ta palma przy budynku nawet nie drgnęła w trakcie wybuchu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 3 Listopad 2010 Share Napisano 3 Listopad 2010 To ujęcie z palmą ma już ze dwa lata i w zasadzie dałem je tylko dlatego, że jest slow motion. Realizm jest w nim mierny. Gdybym je robił teraz to na pewno palma by zatańczyła przy wybuchu:-) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokramyszka666 Napisano 3 Listopad 2010 Share Napisano 3 Listopad 2010 Destruction Reel - zatem taki render nie tylko wystarcza, ale spełnia swoją rolę (nie odwraca uwagi od symulacji) Ogólnie świetna robota. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kusanagi Napisano 3 Listopad 2010 Share Napisano 3 Listopad 2010 niezle - naprawde niezle !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 3 Listopad 2010 Share Napisano 3 Listopad 2010 fajne. podobac sie. czy era afterburna sie skonczyla? od kilku lat wszedzie slysze fume. Czy to raczej osobne zastosowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 4 Listopad 2010 Share Napisano 4 Listopad 2010 Wiekszość wybuchów jest zbyt wolna w początkowej fazie rozpraszania energii...i zbyt ciemna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubi Napisano 4 Listopad 2010 Share Napisano 4 Listopad 2010 podoba się. A tak z innej beczki czy mógłbym poprosić o wykonawcę i tytuł piosenki - strasznie mi się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 4 Listopad 2010 Share Napisano 4 Listopad 2010 tytułu piosenki nie znam ale śpiewa Eric Clapton i chyba Sting (soundtrack z Zabójczej broni 3) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 4 Listopad 2010 Share Napisano 4 Listopad 2010 It's probably me z płyty At the Movies, wersja niezpitchowana i normalnej prędkości:): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_Guzowski Napisano 6 Listopad 2010 Share Napisano 6 Listopad 2010 średnie, szału nie ma. Ogień płaski i bez detalu. Chociaż w tle całkiem dobrze wyglądał. Wybuchy jeszcze ujdą ale znowu nie ma tam detalu. Chce człowiek obejrzeć dokładniej to kamera skacze, marny zabieg. Samochód przez kartony jest ok, gdybyś dodał tam jeszcze więcej detalu, gdzieś tak z 10 mln cząstek. No i dlaczego samochód cały ? :) No i końcówka z Krakato'a mogłeś sobie odpuścić. Ale jak na począteki to ok. PS. przez te wizualne przeszkadzajki obsolutnie nie da się tego oglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 6 Listopad 2010 Share Napisano 6 Listopad 2010 Kamera skacze tylko wtedy gdy chciałem ukryć jakieś większe niedoskonałości. Gdyby rendery były idealne to napewno bym nie szalał z kamerą i nie mrugał twitchem tak bardzo . Przeszło mi przez myśl żeby rozwalić też auto w ujęciu skoku ale doszedłem do wniosku, że szkoda na to czasu (przynajmniej 1 dzień by na to poszedł) i wolałem nauczyć się czegoś nowego. Co do reszty się zgadzam. Powinno być więcej detali ale niestety sprzęt nie zawsze na to pozwala. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 6 Listopad 2010 Share Napisano 6 Listopad 2010 Dobra robota wookey! Szkoda że palma się nie rusza od podmuchu :D Tak czy siak ****! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 7 Listopad 2010 Share Napisano 7 Listopad 2010 Dzięki Bonifatz. Te wybuchy to była nauka dlatego nie ma w nich za dużo polotu. Następne będą miały większy wpływ na otoczenie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxymilianMax Napisano 14 Listopad 2010 Share Napisano 14 Listopad 2010 średnie, szału nie ma. Ogień płaski i bez detalu. Chociaż w tle całkiem dobrze wyglądał. Wybuchy jeszcze ujdą ale znowu nie ma tam detalu. Chce człowiek obejrzeć dokładniej to kamera skacze, marny zabieg. Samochód przez kartony jest ok, gdybyś dodał tam jeszcze więcej detalu, gdzieś tak z 10 mln cząstek. No i dlaczego samochód cały ? :) czepianie sie na siłe... No i końcówka z Krakato'a mogłeś sobie odpuścić. a dlaczego??? bo fajnie mu wszszło? typowe polskie dopierdzielanie się... gdy inny coś fajnego stworzy... i zeby sie z tego zbyt nie cieszył trzeba wyszydzić?! A tak naprawde Bardzo fajnie to zrobił i wygląda PRO mimo ze nowy na forum.. paranoja PS. przez te wizualne przeszkadzajki obsolutnie nie da się tego oglądać. dopierdzielania się na siłe ciąg dalszy... PS: Dobra robota wookey.. Tylko lepszy sprzęt i możesz rozwinąć skrzydła.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaxymilianMax Napisano 14 Listopad 2010 Share Napisano 14 Listopad 2010 średnie, szału nie ma. Ogień płaski i bez detalu. Chociaż w tle całkiem dobrze wyglądał. Wybuchy jeszcze ujdą ale znowu nie ma tam detalu. Chce człowiek obejrzeć dokładniej to kamera skacze, marny zabieg. Samochód przez kartony jest ok, gdybyś dodał tam jeszcze więcej detalu, gdzieś tak z 10 mln cząstek. No i dlaczego samochód cały ? :) czepianie sie na siłe... No i końcówka z Krakato'a mogłeś sobie odpuścić. a dlaczego??? bo fajnie mu wszszło? typowe polskie dopierdzielanie się... gdy inny coś fajnego stworzy... i zeby sie z tego zbyt nie cieszył trzeba wyszydzić?! A tak naprawde Bardzo fajnie to zrobił i wygląda PRO mimo ze nowy na forum.. paranoja PS. przez te wizualne przeszkadzajki obsolutnie nie da się tego oglądać. dopierdzielania się na siłe ciąg dalszy... PS: Dobra robota wookey.. Tylko lepszy sprzęt i możesz rozwinąć skrzydła.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 15 Listopad 2010 Share Napisano 15 Listopad 2010 Dzięki maxymilianmax :-) Następny reel będzie miał rozwałkę na większą skalę. Sprzęt jednak wciąż taki sam :-( Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torm Napisano 6 Grudzień 2010 Share Napisano 6 Grudzień 2010 a ja mam takie pytanie, które mnie nurtuje już od dłuższego czasu... czy, żeby "wybuchnąć" jakiś obiekt, trzeba go ręcznie pociąć? czy są do tego jakieś gotowe narzędzia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 7 Grudzień 2010 Share Napisano 7 Grudzień 2010 Torm, żeby "wybuchnąć" jakiś obiekt masz kilka możliwości, możesz go podzielić na fragmenty modyfikatorem (volumebreaker - podobno używali go przy filmie 2012), możesz użyć pluginu ray fire albo reactora wbudowanego w maxa. Najlepiej jednak ogarniać wybuchy w połączeniu rayfire`a z particle flow tool box`em 2, który to wykorzystuje silnik phyx i daje bardzo dobre efekty, które widzisz praktycznie w real timie w vieporcie (oczywiście w zależności od kompleksowości destrukcji). Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
torm Napisano 13 Grudzień 2010 Share Napisano 13 Grudzień 2010 wookey wielkie dzięki :) do tej pory używałem właśnie wbudowanego w maxa reactora... ale albo nie potrafiłem go używać... albo służy tylko do rozbiajania na poszczególne poligony, co wygląda bardzo sztucznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 13 Grudzień 2010 Share Napisano 13 Grudzień 2010 tak jak pisze wookey - rayfire + particle flow toolbox - i jest moc :) IMO - raczej zapomnij o reactorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Videoyogi Napisano 3 Styczeń 2011 Share Napisano 3 Styczeń 2011 świetna robota :-) wiadomo że to testy - ale z czujem to jest zrobione, widać że masz fajną zabawę przy tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 4 Styczeń 2011 Share Napisano 4 Styczeń 2011 Dzięki Videoyogi. Zaiste zabawę mam z tym przednią choć muszę przyznać, że czasami mam ochotę zrobić rozwałkę kompa:-/ Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sammael_at Napisano 31 Maj 2011 Share Napisano 31 Maj 2011 strzałka :-) oglada sie superasnie. mam wielka prosbe, moglbys przyblizyc proces tworzenia ostatniej sceny? :-) tej z piaskiem? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość wookey Napisano 1 Czerwiec 2011 Share Napisano 1 Czerwiec 2011 strzałka :-) oglada sie superasnie. mam wielka prosbe, moglbys przyblizyc proces tworzenia ostatniej sceny? :-) tej z piaskiem? :) Siemano. Robiłem to przy pomocy fumefx i krakatoa. Najpierw trzeba zrobić symulację dymu w fumie i dodać chanel velocity. Ustawić velocity multiplier na 0. Później trzeba w particle flow toolsie stworzyć fume fx birth i fume fxfolow i zapisać cząsteczki przy pomocy krakatoa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROPA Napisano 10 Czerwiec 2011 Share Napisano 10 Czerwiec 2011 fajne , jedyne co zawsze mi w takich symulacjach brakuje to brak swoistej choreografi wybuchu... a moze bredze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się