Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Destrukcja to bardzo intensywna forma kreacji jak to powiedział Donie Darko :-)

 

 

PS. Gdyby się znalazły pieniądze na więcej ramu i lepszy procek można by było w HD się pobawić ogniem, wtrackować to w obraz z kamery i byłaby w końcu jakaś akcja w polskim filmie :-)

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 4,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Rozumiem, że to Fume i RayFire? Fajnie aczkolwiek scenkę z autem mogłeś wyrenderować "po ludzku":)

Napisano

W sumie przy scenie z autem nie chodzi o render tylko o fizykę. Nie widziałem sensu w poświęcaniu dodatkowych godzin na dobry render jako, że to tylko taki teścik był.

 

Pozdro

Napisano

Fajnie tylko ta palma przy budynku nawet nie drgnęła w trakcie wybuchu :)

Napisano

To ujęcie z palmą ma już ze dwa lata i w zasadzie dałem je tylko dlatego, że jest slow motion. Realizm jest w nim mierny. Gdybym je robił teraz to na pewno palma by zatańczyła przy wybuchu:-)

 

Pozdro

Napisano

Destruction Reel - zatem taki render nie tylko wystarcza, ale spełnia swoją rolę (nie odwraca uwagi od symulacji)

Ogólnie świetna robota.

Pozdrawiam.

Napisano

fajne. podobac sie. czy era afterburna sie skonczyla? od kilku lat wszedzie slysze fume. Czy to raczej osobne zastosowania?

Napisano

Wiekszość wybuchów jest zbyt wolna w początkowej fazie rozpraszania energii...i zbyt ciemna...

Napisano

podoba się.

 

A tak z innej beczki czy mógłbym poprosić o wykonawcę i tytuł piosenki - strasznie mi się podoba :)

Napisano

tytułu piosenki nie znam ale śpiewa Eric Clapton i chyba Sting (soundtrack z Zabójczej broni 3)

 

 

pozdro

Napisano

It's probably me z płyty At the Movies, wersja niezpitchowana i normalnej prędkości:):

Napisano

średnie, szału nie ma.

Ogień płaski i bez detalu. Chociaż w tle całkiem dobrze wyglądał. Wybuchy jeszcze ujdą ale znowu nie ma tam detalu. Chce człowiek obejrzeć dokładniej to kamera skacze, marny zabieg. Samochód przez kartony jest ok, gdybyś dodał tam jeszcze więcej detalu, gdzieś tak z 10 mln cząstek. No i dlaczego samochód cały ? :) No i końcówka z Krakato'a mogłeś sobie odpuścić. Ale jak na począteki to ok.

 

PS. przez te wizualne przeszkadzajki obsolutnie nie da się tego oglądać.

Napisano

Kamera skacze tylko wtedy gdy chciałem ukryć jakieś większe niedoskonałości. Gdyby rendery były idealne to napewno bym nie szalał z kamerą i nie mrugał twitchem tak bardzo . Przeszło mi przez myśl żeby rozwalić też auto w ujęciu skoku ale doszedłem do wniosku, że szkoda na to czasu (przynajmniej 1 dzień by na to poszedł) i wolałem nauczyć się czegoś nowego. Co do reszty się zgadzam. Powinno być więcej detali ale niestety sprzęt nie zawsze na to pozwala.

 

Pozdro

Napisano

Dzięki Bonifatz. Te wybuchy to była nauka dlatego nie ma w nich za dużo polotu. Następne będą miały większy wpływ na otoczenie.

 

Pozdro

Napisano
średnie, szału nie ma.

Ogień płaski i bez detalu. Chociaż w tle całkiem dobrze wyglądał. Wybuchy jeszcze ujdą ale znowu nie ma tam detalu. Chce człowiek obejrzeć dokładniej to kamera skacze, marny zabieg. Samochód przez kartony jest ok, gdybyś dodał tam jeszcze więcej detalu, gdzieś tak z 10 mln cząstek. No i dlaczego samochód cały ? :)

 

czepianie sie na siłe...

 

 

No i końcówka z Krakato'a mogłeś sobie odpuścić.

 

a dlaczego??? bo fajnie mu wszszło? typowe polskie dopierdzielanie się... gdy inny coś fajnego stworzy... i zeby sie z tego zbyt nie cieszył trzeba wyszydzić?! A tak naprawde Bardzo fajnie to zrobił i wygląda PRO mimo ze nowy na forum.. paranoja

 

 

PS. przez te wizualne przeszkadzajki obsolutnie nie da się tego oglądać.

 

dopierdzielania się na siłe ciąg dalszy...

 

 

 

 

PS: Dobra robota wookey.. Tylko lepszy sprzęt i możesz rozwinąć skrzydła....

Napisano
średnie, szału nie ma.

Ogień płaski i bez detalu. Chociaż w tle całkiem dobrze wyglądał. Wybuchy jeszcze ujdą ale znowu nie ma tam detalu. Chce człowiek obejrzeć dokładniej to kamera skacze, marny zabieg. Samochód przez kartony jest ok, gdybyś dodał tam jeszcze więcej detalu, gdzieś tak z 10 mln cząstek. No i dlaczego samochód cały ? :)

 

czepianie sie na siłe...

 

 

No i końcówka z Krakato'a mogłeś sobie odpuścić.

 

a dlaczego??? bo fajnie mu wszszło? typowe polskie dopierdzielanie się... gdy inny coś fajnego stworzy... i zeby sie z tego zbyt nie cieszył trzeba wyszydzić?! A tak naprawde Bardzo fajnie to zrobił i wygląda PRO mimo ze nowy na forum.. paranoja

 

 

PS. przez te wizualne przeszkadzajki obsolutnie nie da się tego oglądać.

 

dopierdzielania się na siłe ciąg dalszy...

 

 

 

 

PS: Dobra robota wookey.. Tylko lepszy sprzęt i możesz rozwinąć skrzydła....

Napisano

Dzięki maxymilianmax :-) Następny reel będzie miał rozwałkę na większą skalę.

Sprzęt jednak wciąż taki sam :-(

Pozdro

Napisano

a ja mam takie pytanie, które mnie nurtuje już od dłuższego czasu... czy, żeby "wybuchnąć" jakiś obiekt, trzeba go ręcznie pociąć? czy są do tego jakieś gotowe narzędzia?

Napisano

Torm, żeby "wybuchnąć" jakiś obiekt masz kilka możliwości, możesz go podzielić na fragmenty modyfikatorem (volumebreaker - podobno używali go przy filmie 2012), możesz użyć pluginu ray fire albo reactora wbudowanego w maxa. Najlepiej jednak ogarniać wybuchy w połączeniu rayfire`a z particle flow tool box`em 2, który to wykorzystuje silnik phyx i daje bardzo dobre efekty, które widzisz praktycznie w real timie w vieporcie (oczywiście w zależności od kompleksowości destrukcji).

Pozdro

Napisano

wookey wielkie dzięki :) do tej pory używałem właśnie wbudowanego w maxa reactora... ale albo nie potrafiłem go używać... albo służy tylko do rozbiajania na poszczególne poligony, co wygląda bardzo sztucznie.

Napisano

tak jak pisze wookey - rayfire + particle flow toolbox - i jest moc :) IMO - raczej zapomnij o reactorze

Napisano

świetna robota :-) wiadomo że to testy - ale z czujem to jest zrobione, widać że masz fajną zabawę przy tym.

Napisano

Dzięki Videoyogi. Zaiste zabawę mam z tym przednią choć muszę przyznać, że czasami mam ochotę zrobić rozwałkę kompa:-/

Pozdro

Napisano

strzałka :-) oglada sie superasnie. mam wielka prosbe, moglbys przyblizyc proces tworzenia ostatniej sceny? :-) tej z piaskiem? :)

Napisano
strzałka :-) oglada sie superasnie. mam wielka prosbe, moglbys przyblizyc proces tworzenia ostatniej sceny? :-) tej z piaskiem? :)

 

Siemano. Robiłem to przy pomocy fumefx i krakatoa. Najpierw trzeba zrobić symulację dymu w fumie i dodać chanel velocity. Ustawić velocity multiplier na 0. Później trzeba w particle flow toolsie stworzyć fume fx birth i fume fxfolow i zapisać cząsteczki przy pomocy krakatoa.

Napisano

fajne , jedyne co zawsze mi w takich symulacjach brakuje to brak swoistej choreografi wybuchu... a moze bredze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności