Napisano 10 Wrzesień 200420 l sikham ma racie troche tutaj krzywo chodzby z boku na swiatlach kolo nadkola ooo troche tego jest:D:D lakier jak maxim mowil do wymiany
Napisano 11 Wrzesień 200420 l witam dawno mnie w tym topiku nie bylo :) no i widze ze samochod juz w wyzszym stadium modelowania :) wyglada jak narazie dobrze bedzie troszke klepania no i zabawa z materialami jak zwykle.
Napisano 18 Wrzesień 200420 l Autor sorry że nie robię update-ów ale jakoś nie mam czasu a jak mam to męczę się nad tylnimi lampami chyba wiecie o co chodzi. Jeżeli uporam się już z tym to kontynuję mam zamiar skończyć go w 2 tyg. narazie
Napisano 19 Wrzesień 200420 l model bardzo dobry, najlepsze sa te wszystkie szczegooly, blaszki, rowki, dziurki itp. :) moze kiedys do tego dojde :) zapraszam do mojego wipa: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9309 pozdrawiam!
Napisano 19 Wrzesień 200420 l Ja również się zgadzam z tym, aby lakier nakłądać w fazie pracy, wtedy masz wizję tego przybliżoną jak to będzie na końcu wyglądało i ewentualnie można poprawić. Zrób takiego rendera, wydaje mi się że lepiej będzie wszytko widać.
Napisano 21 Wrzesień 200420 l Autor Robie taki mały updejcik Zrobiłem w końcu tylne lampy wraz z żarówkami, ogólnie mogę powiedzieć, że mi się komp już prawie wogóle nie wyrabia: -Duron1400@Athlon2600+(2100MHZ) -512 MB pamięci w dualu -płyta na nforce EPOX-a Jeżeli zdołam jeszcze tą scenę pomęczyć to dojdą koła, ale nie gwarantuję, że opony będą miały rowki, szukam bardziej wyszukanego pomysłu, a żeby nie obciązą kompa i w miare zrobić końcowy render.Obecnie brazil wskazuje na ok 550 000 poly. Ostatni render renderował się w Vray-u 2:39:10 h jest to wg mnie bardzo długo, dlatego nie wiem kiedy będzie następny render, główną przyczyną jest brak czasu i dugie renderingi. Jak coś nowego to zamieszczam narazie:D I czekam na komenty...
Napisano 22 Wrzesień 200420 l :O Oszalales :D Model piekny, czekam na dalsze renderki i powodzenia :)
Napisano 22 Wrzesień 200420 l No musze przyznać że ładnie bryka się prezentuje. Na tylniej szybie tylko uszczelka odchodzi troszke.
Napisano 22 Wrzesień 200420 l chłopaki sorry że d zawracam, ale jak dodać linka, to znaczy zeby tekst był hiper-linkiem ( w podpisie ) a tak poza tym, to renówka super
Napisano 24 Wrzesień 200420 l Autor Dzięki za komentarze to jest naprawdę bardzo mobilizujące, teraz robię render z przodu ale miałem problem z ustawieniem procka p[onieważ od 2 dni mam bartona 2500+@2365MHZ ok 3600+ albo więcej, a co się z tym wiąże że jest podkręcony max się wysypywał albo resety. Narazie idzie jeszcze powinnem dziś zamieścić render. Doszło tylko podwozie low-poly. Muhaho ja też jestem z Poznania.
Napisano 24 Wrzesień 200420 l Autor To jest ten render z przodu. I czy ktoś wi jak sprawdzić ile jest głosów na pracke tam gdzie daje się te gwiazdki ? Byłbym bardzo wdzięczny :)
Napisano 24 Wrzesień 200420 l wyjdz z twojego wipa na zakladke wip, i obok watku masz gwiazdku, najedz na nie mysza i zaczekaj, chwilowo masz 8 glosow :d
Napisano 24 Wrzesień 200420 l Autor I jeszcze takie coś żeby krawędzie były wystarczająco widoczne narazie i biorę się za koła.A potem w końcu jakiś lakier muślę żeby zrobić go brudnego ale to narazie zamiary. Czekam na komenty co do jego kontynuacii.
Napisano 25 Wrzesień 200420 l Autor NIe no co ty. te są tylko po to żeby jakoś to całościowo wyglądało, bez nich nie umiem zrobić dobrego samochodu, teraz jest moment właśnie na nie ale jakoś nie mogę się za nie zabrać, myślę jak najlepiej zrobić bieżnik może macie jakieś tutki ale żeby koło z felą miało ok 15000 poly, byłbym wdzięczny. :)
Napisano 25 Wrzesień 200420 l jak chcesz łądną opone to ona sama bedzie miała 15k poly ;) jedyny sposób to zrobić opone bumpem a jeszcze lapiej displacem
Napisano 25 Wrzesień 200420 l Bump to dobry pomysł i dobry efekt bedzie, przynajmniej jakbyś chciał zrobi ze by mieć orientację wyglądzie.Kiedy lakier...eh. Gratuluję, też mam bartona 2500+ i jego mozna kręcić do 4100+...chwilowo niekrecilem choćmam odpowiednie chlodzenie.
Napisano 25 Wrzesień 200420 l bump to pomysł taki sobie ;) displacem vrayowym takie oponki wychodzą http://www.abbys.hu/Tutorial-Boxmodeling/Chapter13/snap005
Napisano 25 Wrzesień 200420 l cZyli nie najgorzej, chodzi mi oto, ze zeby zobaczyć mniej więcej jak to będzie jako całokształt wyglądało to mu wystarczy, a jak skończy reszte toi zrobi lepsze opony. Z resztą jak będa na tym materiały to cień i reszta zrobią swoje.
Napisano 25 Wrzesień 200420 l Autor Dzięki nareszcie coś się dzieje słuszne uwagi i pomoc fachowców w tej sprawie. :) To mi się podoba. Wg. mnie ten pomysł z Vrey-owym displecement jest bardzo dobry i wydaje mnie się wystarczający przecież nie będę robił renderów bierznika tylko ogólnie samochodu. Sikham jak znasz tego tutka albo jak to zrobić to podziel się tą tajemnicą :D Przdało by mnie się to bardzo bo kiedyś próbowałem ale nie wyszedł. Lakier hmm... dobry pomysł :) najpierw koła bo n lakie mam czas, zrobie oryginalne fele od tej renówki oponka prawdopodobnie bump, displecment, albo model jeszcze nie wiem. Czekam na odp. i propozycje co do kontynuacii i techniki robienia kół i bierznika... Narazie
Napisano 25 Wrzesień 200420 l http://www.3dkingdom.org. Tam weż w menu tutorials i wszystko jasne, i masz tuty do lakieru i do opon.
Napisano 28 Wrzesień 200420 l Autor Witam ! Dziś zamieszczam gotowe oponki do renówki. W końcu znalazłem sposób na zrobienie ich. Cała jedna oponka ma 13100 poly.Nie wiem jak inaczej ją zrobić, ale jak fela będzie miała ok 7000-8000 poly to wtedy będę zdowolony narazie kończe i póżniej biorę się za felgę oczywiście jedyna oryginalna od tego modelu. Aha czy może ktoś z was wie jak zrobić napis firmy na boku opony, bo ładniej by wyglądało :) .Thx i czekam na ewentualną pomoc >...
Napisano 28 Wrzesień 200420 l dalem ci bdb bo widze ze pomeczyles autko mocno , a to sie liczy , a przy okazji wykonanie wysmienite :) bardzo mi sie podoba oponka :) chociaz rowki w niektorych miejscach sie dziwnie zaginaja czyzby bugi ?
Napisano 29 Wrzesień 200420 l Wszystko pięknie, ładnie ale te opony to mi się nie podobają. Bieżnik wyglądaj jak mocno zużyty (zbyt okrąły) Materiał opony wygląda jak gąbka i miejscami się zabardzo świeci.
Napisano 29 Wrzesień 200420 l napis na boku opony, tylko ze tutaj tez mozesz zrobic bumpem albo displacem http://www.onnovanbraam.com/index.php?m=tutorials&g=completetire
Napisano 29 Wrzesień 200420 l Autor Zużyca opony nie będziesz widział na normalnym renderze. Chyba również samochód Będze prawdopodobnie po przejściach jakby to wyglądało stary samochód i nowe opony ale mogę spóbować zrobić je jak nowe ale nie obiecuje. ona się tak nie świeci tylko jest dużo świateł.
Napisano 29 Wrzesień 200420 l opone da sie zrobić z 1000 (używając map, modelingiem da sie z około 8 tys) poly a twoje mają 13000 z takiej ilości to włoski mozna nawet wymodelować ;) przy tak prostum bieżniku :)
Napisano 30 Wrzesień 200420 l Autor haha nie chodzi już o to, ten bierznik n oponce to mapa jakby się ktoś pytał ale chodzi o to żeby opona nie była kanciasta i miała ładny ten paseczek (żeby nie był kwadratowy), oponka robiona w zaledwie 20 min bo kombinowałem a rendering ok 5-6 min, ale co tam mi osbiście przypadły do gustu. Przecież 13000 poly to nie masakra może siateczka i byście widzieli kształty, ale jak mam zmienić to musze znaleść nową metodę tworzenia hoć wydaje mnie się że na renderach nie będzie tego widać. to opona z lekko inną mapą i lekkimi dziureczkami... narazie
Napisano 4 Październik 200420 l Autor I oto nareszcie po około 5 dniach pojawiło się całe koło wraz z materiałami. Sama felga zajeła mi tyle czasu, powstały ok. 4 różne wersje, lecz jak tworzyłem poprzednie to występowało w nich mnustwo bugów i zniekształceń naszczęście znalazłem inną technikę felga została stworzona metodą poly w 3dsmax 6, z materałami standardowymi i po części vray-a i HDRI nie zamieszczałem renderu z zaawansowanym światłem ponieważ czas renderingu wydłużył by się o ok. 25-30 razy. To by było na tyle życze miłych komentarzy i mam nadzieję że skończę ten model :D >>>...Pozdrowienia ...
Napisano 5 Październik 200420 l no niezłe kułeczka tylko te fele jakieś dziwne :| (te dziury takie podłuzne) ale jeśli takie są w orginale to spoko :) jeszcze by się przydały wentylki i odważniki :] ........ no i śruby of course :D
Napisano 6 Październik 200420 l Autor Tak oto prezentuje się samochód z oryginalnymi felami oczywiście całość jest bez materiałów, to będzie najtrudniejdze(szczególnie lampy żeby miały takie małe kwadraciki lub trójkąciki). Może postawie go w garażu lub na parkingu albo gdzie indziej. Wszystkie sugestie jak zrobić dany effect bardzo mile widziane( chodzi o osoby znające się na tym). Zegnam... I will have 6000 opens on my topic :) :D :)
Napisano 7 Październik 200420 l siemka cine-FX , zagladam tu od pewnego czasu mozna powiedziec od poczatku , przygladam sie jak dziergasz to autko i musze przeyznac ze w chwili obecnej wyglada jak autko z krwi i kosci :) wyglada bardoz dobrze . Poki co czekma na wnetrze :P
Napisano 7 Październik 200420 l ladnie...jesli sa jakies bledy to jak nalozysz materialy i tak ich nie bedzie widac, mam pytanie natury technicznej.. ile wazy ten model?? 300.000 zakladam :) dobre mam oko ?? pozdro i dawaj dalej
Napisano 7 Październik 200420 l cine-FX napisał: I will be have 6000 posts on my topic :) :D :) Hehe. Po pierwsze bez tego "be", a po drugie to nie postow, ale odslon ;). Wracajac do modelu. Podoba mi sie bardzo - czekam na finalne rendery :D. Pozdro
Napisano 13 Październik 200420 l Autor Dzięki za komentarze, narazie nie ma żadnego update bo 3dmax 6 się wysypuje jak ustawiam jako render Vray-a, polega to na tym że jak przerabia "BS building tree" to wtedy max zgłasza błąd i sam się zamyka ale to tylko przy v-rayu. Przeinstalowałem go ale to nic nie pomogło, czy macie może dobre tutki o HDRI z brazilem lub Final render ?. Jeżeli tak to pomuszcie rozwiązać mój problem. Obecnie bawię się materiałem opon, lakieru, listew i felg jak będą jakieś postępy to zamieszczę. nara
Napisano 14 Październik 200420 l Autor Dokładna nazwa tego błędu "Building SD Tree (static raycast accelerator)" . Nie wiem o co chodzi pomuszcie proszę bo chcę zrobić rendera Vray-em.
Napisano 14 Październik 200420 l Autor 512 MB ale jak wyłączyłem z map displacement to wtedy idze ,ale ja potrzebuję tej mapy bo bump nie daje efektu, może ktoś wie o co chodzi i potrafi pomóc. Zamieszczam takie tam mapy na materiały. Mówcie które można zmienić albo popracować nad nimi, render ma HDRI ale lakier muszę trochę zmienić bo HDRI nie widać. Aha, i czy da się zrobić ładny hdri w brazilu ?
Napisano 16 Październik 200420 l te "kropki" :] na lakierze to taki metallic czy może np. niskie próbkowanie cieni?? felgi mam nadzieje że jeszcze nie ruszane bo wyglądają okropnie :P ale ogólnie nie dużo widać bo oświetlenie kiepskie dałeś :/ daj skylight + directional i ogólnie jaśniejsze. modeling skończony?? jakoś mi brakuje uszczelek przy oknach no i wnętrza :) choćby extreme low poly :] tak żeby przez prawie czarne czyby było widać kontury siedzeń reszty.
Napisano 17 Październik 200420 l Autor Te kropki są zrobione specjalnie jak już poweidziałeś to jest metalic, nie mogę dać ze skylight bo stwierdza błąd i 3ds max pomija jeden proces próbkowania i jak zrobi końcowy 4 z 4 to robi się wszystko czarne na renderze, modeling prawdopodobnie skończony chyba, że antenka :) Tak pozatym starałem się dobrać materiały jak najlepiej ale nie wiem czy effect jest zadowalający. Może pomożecie mi z materiałami i wyborem rendera oraz jego ustawieniami, nie jestem dobry w te klocki ?
Napisano 17 Październik 200420 l Jak dla mnie to wygląda tak, że zrobiłeś dobry model, jednak kiepsko go oteksturowałeś przez co większość pracy idzie na marne :(. I to właściwie wszystko idzie na marne przez to :(.
Napisano 17 Październik 200420 l moze by tak zacząć od rendera z cieniami i żeby sie samochód na nim mieścił ;)
Napisano 17 Październik 200420 l Popieram apel sikhama :> Dodam od siebie ze jeszcze przydałoby się podłoże. ;]
Napisano 17 Październik 200420 l jak to skylight nie działa ?? czym renderujesz?? skylight musi być!! ja tam zazwyczaj renderuje scanlinem i wszystko działa :P
Napisano 17 Październik 200420 l Autor Ja renderuje Brazilem,Vray-em, jak ładnie wychodzi to mentalem. Poprzedni render nie miał światła i był robiony V-ray-em przez 1:43 min. Teraz render robiony brazilem ze skylight,z włączonymi cieniami scena nie zrobiona do końca bo za długo się renderuje obecnie to co jest zrobione to praca bartona 2310mhz, 512 ramu w dual, i pamięci wirtualnej 4096MB. Ten sprzencik robił to ok 4,5 h nie wiem czemu tak długo ale może to wina lkieru i ustawień rendera. Lakier taki zostanie ale nadam jeszcze HDRI ale nie potrafię zrobić tego w brazilu. pomóżcie Tylko lakier i opona ma texturę reszta to zwykła mapa.
Napisano 17 Październik 200420 l w enviroment wstaw mape hdri i zmien jej mapowanie na sferyczne (przeciagnij slot z mapa do material editora i daj instance) jak chcesz oswietlenie z mapy hdri to w luma server daj use env. settings za dlugo to trwalo moim zdaniem.. cos masz zle ustawione, moze view rate i GI sampiling pozmieniaj, i poodznaczaj niepotrzebne swiatla w ustawieniach GI brazila, point itd pozdro
Napisano 18 Październik 200420 l Autor Jeszcze jeden renderek z identyczmy ustawieniem kamery. Chodzi mi oto żeby jak najlepiej zoptymalizować render narazie się to udaje render zrobiony w 4:31 min to już coś. :D teraz powiedzcie czy lepiej zrobić HDRI czy może same planenad sceną albo inne odbicia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto