blomd Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 (edytowane) Witam. Zakładam temat, żeby mieć motywację do dalszej pracy, jakiej ostatnio jeśli chodzi o ten model na prawdę brakuje... Samochodzik bardziej nietypowy. Nie należy do najładniejszych bryk sportowych, ale nie o to tutaj chodziło... chciałem sobie poćwiczyć robienie bardziej nietypowych kształtów. W planie po skończonym modelowaniu mam rendery studyjne i outdoor (jakiś tor wyścigowy), ale jeszcze trochę przy nim zostało do zrobienia..... Soft: 3ds Edytowane 11 Wrzesień 2014 przez blomd
Modzal Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 nie jestem pewny czy to ma tak byc ale sa jakieś garby na dachu a poza tym kozak ^^
NV Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 (edytowane) Jeeee moje ukochane autko. Kiedys je robiłem ale przez brak umiejetnosci totalnie zbeszcześciłem ten wóz. Teraz widzę ma godnego modelera :) Tak trzymaj ! Modzal: Garby sa i maja byc, nawiazuja do ksztaltu glowy żmiji. Edytowane 7 Listopad 2010 przez NV
Smoku Napisano 7 Listopad 2010 Napisano 7 Listopad 2010 Ulala piknie będzie :) Samochód faktycznie nie najprostsze kształty ale wybrnąłeś. Ahoj
bbandi Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Ładny model zioo.. Fakt jeśli to na ms3 to będzie tyle poly.
Camel Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 pięknie, świetnie, wiesz co ja na ten temat powiedziałem :p
blomd Napisano 8 Listopad 2010 Autor Napisano 8 Listopad 2010 Dzięki wszystkim za komentarze. Poprawiłem jeszcze 3 screeny, które się nie chciały wyświetlać. Brazniew: niektóre miejsca wymagały trochę więcej poly, dla tego jest ich aż tyle.
vision3d Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 swietnie Ci idzie, widac ze doskonale juz czujesz modelowanie, czekam na final!:)
Stachu Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 super modelik też mi sie podoba, powodzenia!
Berger Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 To co to za potwór trzyma tą scenę :D? Mój staruszek ma problemy 600k czasem.
JohnZi Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 no fajniutko idzie:) nie korzystasz moze z cada udostepnionego przez Chryslera? Bo ksztalty super okraglutkie. Sam chcialem sobie wymodelowac kiedys ta furke na podstawie cada:) PS. teraz dopiero skumalem ze masz jednak printy:P
blomd Napisano 8 Listopad 2010 Autor Napisano 8 Listopad 2010 vision, stachu - dzięki ;) Brazniew: i7 920 niekręcony, 6gb ram ;P JohnZi - hehe, dzięki :) nie korzystałem z cada, nawet o nim nie wiedziałem... kształty są okrąglutkie dzięki dobrze znanej Ci metodzie mid-poly ;D
cortes Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 z tego ujęcia tyle udało mi sie znaleźć 1. krawędź idzie na wprost a nie zaokrągla się 2. tam powinno być bardziej do środka 3. krawędź*powinna być miękka 4. bardziej miękko a jeżeli ostro 5. niezaznaczone viper SRT10 ma 3 żebra a nie 5 1 2
blomd Napisano 10 Listopad 2010 Autor Napisano 10 Listopad 2010 Hehe, cortes - dzięki ;), ALE wersja vipera, którą modeluję to nieco starszy rocznik z innymi wlotami powietrza na masce, które bardziej się mi podobają. Jeśli chodzi o drugi punkt, to wydaje mi się, że tam jest wszystko w porządku. Z innej perspektywy to miejsce wygląda całkiem inaczej. Do 3 i 4 postaram się dostosować, choć teraz będzie ciężko ;) Powoli szykuję już updejta choć ostatnio cierpię na brak czasu
cortes Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 jednak sadze ze 2 moglbyś troche podciągnąć - sam modelowałem wersje z 2008 roku :)
blomd Napisano 21 Listopad 2010 Autor Napisano 21 Listopad 2010 No, to mały up. Zostało jeszcze do zrobienia najgorsze cholerstwo jakim jest lusterko wsteczne :/, no i prowizoryczne wnętrze. I taki teścik materiału felgi
NV Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Ten render wgniata w fotel ! Co to jest HDRI jakieś ?? Zdradź chociaż czym świecisz :D
Gość fishinthewater Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 odbil ci sie flash od aparatu... Tak serio to konkrecik jak na test.
Berger Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Wow, świetny render :D Jeszcze tylko wytnij bagażnik z tyłu :P
cortes Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 (edytowane) no to mamy dwa godne vipery na forum :) EDIT : sidewall jest do tyłu popraw :P Edytowane 21 Listopad 2010 przez cortes
GrześDuro Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Gdyby nie wyzej juz wspomniany sidewall i mały zacisk to pomyslal bym ze zartujesz ze to render;) Czad!:D
Podstavsky Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 Na mój gust to masz blomd duże możliwości i bardzo ładnie Ci wychodzą rendery, ale z materiałem opony to mógłbyś jeszcze trochę powalczyć :) Jest bardzo dobrze, ale może być lepiej! Render wygląda tak poza tym fotorealistycznie! Bardzo ładnie! Bardzo!
vision3d Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 swietny tescik! ladna hdrk'a (o ile to hdrka:) ), normalnie byloby jak foto gdyby nie slaby material opony. Wyglada troche za plasko ten bump, sprobuj moze displacement? specular tez jakby za duzy, nie czuc ze to guma. pozdro
blomd Napisano 21 Listopad 2010 Autor Napisano 21 Listopad 2010 Dzięki wszystkim za opinie. NV - świecone hdr'ką własnej roboty -.- Podstavsky- na pewno jeszcze powalczę ;) vision - też mam to wrażenie że nie czuć od tego gumą... materiał opony nigdy nie chciał mi wyjść :/, a jeśli chodzi o sidewall, to muszę chyba faktycznie wrzucić go do displacementu vraya, bo trochę niewyraźny wychodzi =).
cortes Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 chcemy zakrętkę w kole bo brakuje i powietrze by uciekło :P
Camel Napisano 22 Listopad 2010 Napisano 22 Listopad 2010 wgniata, bardzo nieźle, wiedziałem że dasz radę! Tylko parę poprawek zasugerowanych wyżej i będzie git. Mam nadzieję że więcej tego będzie ;)
blomd Napisano 29 Listopad 2010 Autor Napisano 29 Listopad 2010 Dalszy ciąg nauki renderowania i texturowania ;)
Podstavsky Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 Fajnie wygląda model, ale już lakier wygląda dziwnie. Jakoś tak mdło i nienaturalnie. Chyba również przesadziłeś z zabawami w PS'ie bo widać przekłamania kolorystyczne i przebarwienia. Robiłeś coś z oponami? Ładnie się otoczenie odbija w felgach i właśnie gumach :) 1
Berger Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 Hehe, Twoje rendery wozów wymiatają :) Powiesz coś o studiu?
Lukii Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Render wymiata tak jak i model, mógłbyś pokazać studio i powiedzieć coś o oświetleniu?
Camel Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Wiesz co Ci wczoraj mówiłem. Warto wspomniec, że lakier jest bardzo ładny, mi troche przypomina styl jednego z mistrzów prezentacji modelowanych przez siebie autek :)
KoMic Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 (edytowane) ostatni w porównaniu do przedostatniego jest ledwie slaby: ], serjo serjo. tamten test jak dla mnie i pewnie dla 99,9 populacji naszego globu to jak zdjecie. cos niesamowitego Edytowane 20 Grudzień 2010 przez KoMic 1
blomd Napisano 1 Grudzień 2010 Autor Napisano 1 Grudzień 2010 Podstavsky - w psie podciągnąłem tylko niebieski kolor. Te przekłamania kolorów na szybkach od reflektorów występują również w realu ( http://dodgevipersrt10.net/wp-content/uploads/2010/08/2010-dodge-viper-srt-10-on-road.jpg ), może nie w studiu i nie z taką intensywnością, ale troszkę wyrenderowało inaczej niż bym chciał. To był dopiero taki mały pierwszy test jak to wyjdzie. Lakier wydaje Ci się mdły może dla tego, że jest za mały gloss... spróbuję coś z tym pokombinować. Gumy w kołach były wymieniane ;) Berger, Indian, Dunuś - Dzięki :D KoMic-wow, dzięki, chyba muszę jeszcze renderowanie studyjne doszlifować ;)
Kr3tz Napisano 1 Grudzień 2010 Napisano 1 Grudzień 2010 ostatni w poruwnaniu do przedostatniego jest ledwie slaby: ], serjo serjo. tamten test jak dla mnie i pewnie dla 99,9 populacji naszego globu to jak zdjecie. cos niesamowitego Tru tru! Jednak studio będzie lepsze, jeśli skorygujesz to co Podstavsky wymienił. Chociaż- moim zdaniem- felga też jest jednak do dopracowania.
blomd Napisano 5 Grudzień 2010 Autor Napisano 5 Grudzień 2010 No to kolejny teścik. Kompresja trochę zjadła...: Kr3tz - felga w sensie że model, czy chodziło Ci o materiał niedopracowany? Aha, i jeszcze miałem powiedzieć coś o studio :) Więc tak - świecone 3ma vraylight planami po lewej i po prawej, jeden w kolorze lekko żółtym, drugi lekko niebieskim, z multiplerem ustawionym na 3,5 i wyłączonymi affect reflections. Z góry świeci jeden vraylight plejn, ale taki który ma dawać tylko cienie i delikatnie oświetlać, czyli taki który ma ustawiony multipler na 1,5, wyłączone affect reflections, affect specular w kolorze białym. Refleksy dają plejny z vray light mtl. Jako color mapping użyłem Exponential, aby mieć kontrolę nad jasnymi i ciemnymi częściami renderu. Irriadance map: High, hsph. 60, interp. 30, light cache: subdivs 1600
maciek.m Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Bardzo mi sie podoba :) Ta perspektywa na kolo ma cos w sobie.
Camel Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 (edytowane) Profesjonalnie. Czekam na kolejny render. Edytowane 5 Grudzień 2010 przez Camel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się