Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Zakładam temat, żeby mieć motywację do dalszej pracy, jakiej ostatnio jeśli chodzi o ten model na prawdę brakuje... Samochodzik bardziej nietypowy. Nie należy do najładniejszych bryk sportowych, ale nie o to tutaj chodziło... chciałem sobie poćwiczyć robienie bardziej nietypowych kształtów.

W planie po skończonym modelowaniu mam rendery studyjne i outdoor (jakiś tor wyścigowy), ale jeszcze trochę przy nim zostało do zrobienia.....

 

Soft: 3ds

 

KT9714h.jpgPE9CFeH.jpgMxae6BU.jpgWjUDsQn.jpgOpoVwpz.jpgZ30Ajr8.jpg

Edytowane przez blomd
  • Odpowiedzi 44
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Jeeee moje ukochane autko. Kiedys je robiłem ale przez brak umiejetnosci totalnie zbeszcześciłem ten wóz. Teraz widzę ma godnego modelera :) Tak trzymaj !

 

Modzal: Garby sa i maja byc, nawiazuja do ksztaltu glowy żmiji.

Edytowane przez NV
Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze.

Poprawiłem jeszcze 3 screeny, które się nie chciały wyświetlać.

Brazniew: niektóre miejsca wymagały trochę więcej poly, dla tego jest ich aż tyle.

Napisano

no fajniutko idzie:) nie korzystasz moze z cada udostepnionego przez Chryslera? Bo ksztalty super okraglutkie. Sam chcialem sobie wymodelowac kiedys ta furke na podstawie cada:)

 

PS. teraz dopiero skumalem ze masz jednak printy:P

Napisano

vision, stachu - dzięki ;)

Brazniew: i7 920 niekręcony, 6gb ram ;P

JohnZi - hehe, dzięki :) nie korzystałem z cada, nawet o nim nie wiedziałem... kształty są okrąglutkie dzięki dobrze znanej Ci metodzie mid-poly ;D

Napisano

92918476.jpg

 

z tego ujęcia tyle udało mi sie znaleźć

 

1. krawędź idzie na wprost a nie zaokrągla się

2. tam powinno być bardziej do środka

3. krawędź*powinna być miękka

4. bardziej miękko a jeżeli ostro

 

5. niezaznaczone viper SRT10 ma 3 żebra a nie 5

 

1

2

Napisano

Hehe, cortes - dzięki ;), ALE wersja vipera, którą modeluję to nieco starszy rocznik z innymi wlotami powietrza na masce, które bardziej się mi podobają. Jeśli chodzi o drugi punkt, to wydaje mi się, że tam jest wszystko w porządku. Z innej perspektywy to miejsce wygląda całkiem inaczej. Do 3 i 4 postaram się dostosować, choć teraz będzie ciężko ;)

Powoli szykuję już updejta choć ostatnio cierpię na brak czasu

Napisano

No, to mały up. Zostało jeszcze do zrobienia najgorsze cholerstwo jakim jest lusterko wsteczne :/, no i prowizoryczne wnętrze.

18239204.jpg

38555211.jpg

 

I taki teścik materiału felgi

9blq.jpg

Gość fishinthewater
Napisano

odbil ci sie flash od aparatu...

Tak serio to konkrecik jak na test.

Napisano

Na mój gust to masz blomd duże możliwości i bardzo ładnie Ci wychodzą rendery, ale z materiałem opony to mógłbyś jeszcze trochę powalczyć :) Jest bardzo dobrze, ale może być lepiej! Render wygląda tak poza tym fotorealistycznie! Bardzo ładnie! Bardzo!

Napisano

swietny tescik! ladna hdrk'a (o ile to hdrka:) ), normalnie byloby jak foto gdyby nie slaby material opony. Wyglada troche za plasko ten bump, sprobuj moze displacement? specular tez jakby za duzy, nie czuc ze to guma. pozdro

Napisano

Dzięki wszystkim za opinie.

NV - świecone hdr'ką własnej roboty -.-

Podstavsky- na pewno jeszcze powalczę ;)

vision - też mam to wrażenie że nie czuć od tego gumą... materiał opony nigdy nie chciał mi wyjść :/, a jeśli chodzi o sidewall, to muszę chyba faktycznie wrzucić go do displacementu vraya, bo trochę niewyraźny wychodzi =).

Napisano

wgniata, bardzo nieźle, wiedziałem że dasz radę! Tylko parę poprawek zasugerowanych wyżej i będzie git. Mam nadzieję że więcej tego będzie ;)

Napisano

Fajnie wygląda model, ale już lakier wygląda dziwnie. Jakoś tak mdło i nienaturalnie.

Chyba również przesadziłeś z zabawami w PS'ie bo widać przekłamania kolorystyczne i przebarwienia.

Robiłeś coś z oponami? Ładnie się otoczenie odbija w felgach i właśnie gumach :)

  • Like 1
Napisano

Wiesz co Ci wczoraj mówiłem. Warto wspomniec, że lakier jest bardzo ładny, mi troche przypomina styl jednego z mistrzów prezentacji modelowanych przez siebie autek :)

Napisano (edytowane)

ostatni w porównaniu do przedostatniego jest ledwie slaby: ], serjo serjo. tamten test jak dla mnie i pewnie dla 99,9 populacji naszego globu to jak zdjecie. cos niesamowitego

Edytowane przez KoMic
  • Like 1
Napisano

Podstavsky - w psie podciągnąłem tylko niebieski kolor. Te przekłamania kolorów na szybkach od reflektorów występują również w realu

( http://dodgevipersrt10.net/wp-content/uploads/2010/08/2010-dodge-viper-srt-10-on-road.jpg ), może nie w studiu i nie z taką intensywnością, ale troszkę wyrenderowało inaczej niż bym chciał. To był dopiero taki mały pierwszy test jak to wyjdzie. Lakier wydaje Ci się mdły może dla tego, że jest za mały gloss... spróbuję coś z tym pokombinować. Gumy w kołach były wymieniane ;)

Berger, Indian, Dunuś - Dzięki :D

KoMic-wow, dzięki, chyba muszę jeszcze renderowanie studyjne doszlifować ;)

Napisano
ostatni w poruwnaniu do przedostatniego jest ledwie slaby: ], serjo serjo. tamten test jak dla mnie i pewnie dla 99,9 populacji naszego globu to jak zdjecie. cos niesamowitego

Tru tru! Jednak studio będzie lepsze, jeśli skorygujesz to co Podstavsky wymienił. Chociaż- moim zdaniem- felga też jest jednak do dopracowania.

Napisano

No to kolejny teścik. Kompresja trochę zjadła...:

studio3a1lr.jpg

 

Kr3tz - felga w sensie że model, czy chodziło Ci o materiał niedopracowany?

 

Aha, i jeszcze miałem powiedzieć coś o studio :) Więc tak - świecone 3ma vraylight planami po lewej i po prawej, jeden w kolorze lekko żółtym, drugi lekko niebieskim, z multiplerem ustawionym na 3,5 i wyłączonymi affect reflections. Z góry świeci jeden vraylight plejn, ale taki który ma dawać tylko cienie i delikatnie oświetlać, czyli taki który ma ustawiony multipler na 1,5, wyłączone affect reflections, affect specular w kolorze białym. Refleksy dają plejny z vray light mtl. Jako color mapping użyłem Exponential, aby mieć kontrolę nad jasnymi i ciemnymi częściami renderu. Irriadance map: High, hsph. 60, interp. 30, light cache: subdivs 1600

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności