Jump to content
F/X

[WIP] Postac 3d: Cien DW V

Recommended Posts

Dzięki za rady. No kształtu kaptura już nie zmienię, spróbuje coś zawalczyć na texturce. Zmieniłem kilka rzeczy:

 

32212473.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

skrzydła zrobił bym jednak w skali szarości imo lepiej by to wyglądało, ewentualnei lekko kolor.

 

Ale wrażenie robi bardzo fajne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No kształtu kaptura już nie zmienię

 

Nie to żebym się upierał, żebyś zmienił kształt kaptura bo jest całkiem spoko, choć można chociażby przez przesunięcie środkowego czołowego vertexu do przodu/góry, żeby zobaczyć jak wygląda i lekki fix mapowania.

 

Ale mam wrażenie, że obawiasz się poprawiać model low po przepaleniu normalek czy też malowaniu, a to nic zdrożnego:) Fakt, jest to trochę problematyczne, bo często trzeba walczyć z seamami czy mapowaniem.

Podchodzisz do tematu bardzo liniowo, model skończony i finito, teraz mapowanie później malowanie. To z jednej strony bardzo dobrze, bo solidnie poprowadzone kolejne etapy owocują dobrym efektem, ale czasem te uciążliwe poprawki mogą naprawdę dużo dać, więc warto przetrenować nieliniowy pipeline, to nie takie straszne jakby się wydawało.

 

Istnieje możliwość zmiany mapowania tak naprawdę w każdej chwili (czy to ręcznie, czy przepalajac istniejące mapy na nowe mapowanie), a robota w gamearcie czasami wymaga takich operacji.

 

Robiłem kiedyś model lowpoly z samym diffusem i trzeba było zrobić poprawki twarzy, szukałem więc kształtu równocześnie malując tex, zmieniając geo i przesuwając uvki.

 

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma teksturke na kalcie przepalona, przydaloby sie tam wiecej kolorow a gdzie niegdzie mniejsze cienie bo niektore cienie przy miesniahc wygladaja bardizej jak brud niz jak cienie.

fajnie wygladalyby bardizej zaznaczone paznokcie

 

hmm moze troche bardziej uksztaltowalbym rece z przodu bo w zasadzie w ogole nie widac przejscia miedzy miesniami

 

poza tym bajer ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

F/X koncepcyjnie model jest naprawde bardzo dorby, smialo bym powiedzial ze najlepszy z tych ktore widzialem na tym froum startujacych w DW. Technika to kwestia czasu i ciezkiej pracy wiec mysle ze poradzisz sobie bez problemu :-)

 

powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za rady :D

 

Poprawki. Skrzydłami jeszcze się nie zajmowałem

 

Up:

 

15879969.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matys: Dzieki za kopa motywacyjnego :D

 

UP tym raze render. Flaty w następnym upie:

 

72741006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest spoczko, coraz fajniej, ale będziesz jeszcze picował drania, nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

F/X myślałem, że jesteś naprawdę, ale ty jesteś tlyko legendą! :D

Zaczyna coraz bardziej w kierunku "mega spoko" iść :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie kompletny wypas! Olbrzymi + za umiejętność stworzenia tak pięknego i mrocznego klimatu (szczególnie metalowe elementy, potionek i niebieskie akcenty gdzieniegdzie) ;d

Dawno nie widziałem równie obiecującej pracy.

 

Gratuluje jeszcze raz i oczekuje finiszu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za miłe słowa :D

 

UP: Głównie piedestał. Zostało jeszcze ciałko na plecach i ogólne szlifowanie. Prawdopodobnie przedostatni up:

 

16610372.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i piknie złapałeś klimacik:) Podoba mi się bardzo ogólny feel modelu:)

 

Detali i pojedyńczych elementów można się czepiać jednak.

Nie podoba mi się cegiełka na brzuchu, wygląda sztucznie, oraz rozciągnięte przekrzywione logo psuje jakość ogólną.

Przydałoby się leciutko zaznaczyć szwy na kapturze, bo teraz to takie czarne linie,

Nie podoba mi się też, że starłeś skrzydła w widoku od boku, rozumiem, że to przez wielkość, ale fajnie by było zobaczyć go raczej w całej okazałości.

 

I nie podobają mi się te wisiorki na skrzydłach nadal, imo zupełnie zbędne, nie są niczym specjalnie dodającym uroku, psują dynamikę. Ośmieliłbym się nawet na stwierdzenie, że są zupełnie z du..y:p

Prędzej kolce czy szpony kończące skrzydła byłyby bardziej na miejscu.

 

Jest jeszcze trochę czasu, przedłużyli termin do 8-smego, na Twoim miejscu picowałbym skrzydła i szmatki, żeby wyglądały na mniej losowo napacykowane.

 

EDIT:

Aha, jeszcze przedramię, w stosunku do bicepsu i ramienia jest bardzo wątłe.

Jeszcze jedno aha:) Tatuaże mógłbyś zrobić bardziej okazałe, może wychodzące spod kaptura, bo teraz wyglądają tak, jakbyś uznał, że jest miejsce na klacie i jest jasna przestrzeń to sobie je tam pacnąłeś. Można nimi fajnie zagrać, dograć sporo dynamiki w modelu jeśli je fajnie wyprowadzisz i zasugerujsze odpowiednie kierunki.

 

pozdrówki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to powiedzmy finish. Jeszcze przez następne 2 dni będe picował prezentacje i jakieś tam drobne rzeczy w modeliku. Ktoś wie czy na głównym obrazku musi być też teksturka i siatka?

 

Final (EDI: lekka zmiana):

 

73414206.jpg

 

 

 

I nieoficjalny construction:

16constr.th.jpg

Edited by F/X

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i gites! Życzę powodzenia!

 

Nie zapomnij wysłać entry do specjalnego wątku na GA ;) masz czas zdaje się do jutra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. No to jeszcze raz finish, bo trzeba dać siate i texty na jednym obrazku:

 

Turnaround

 

 

82512106.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy