kaa Napisano 29 Maj 2004 Napisano 29 Maj 2004 cześć. to co widać poniżej to jedna z moich pierwszych w miarę ukończonych i prac... pierwszy samolot robiony wg planów i pierwszy \"poważny\" projekt w maxie. samolot to heinkel 100, na którym w 1939 roku ustanowiono rekord prędkości. miał wejść do produkcji, ale z różnych względów skończyło się na 10 egzemplarzach. po więcej zapraszam na stronkę: http://www.kaa303.republika.pl/
Fr3d3k Napisano 29 Maj 2004 Napisano 29 Maj 2004 ogolnie ladnie... przydałoby sie popracowac nad oswietleniem i texturkami jeszcze... imo na drugim renderze to chowajace sie podwozie smiesznie wyglada =]
kaa Napisano 30 Maj 2004 Autor Napisano 30 Maj 2004 co w takim razie zrobić by nie wyglądały jak plastikowe? tu kilka starszych renderow: wcześniejszy model, słabszy skin, ale chyba ciekawsza scenka...
Kris_R Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Bardzo ładnie odwzorowałeś detale całego modelu... Szkoda że nie ukazałes go w sposób ukazujący w pełni jego potęgę i piękno... Ale to pewno kwestia doświadczenia i dużej wprawy... wszystko przed Tobą jeszcze
Falcrum Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Przecie to gra Ił-2 Szturmowik...:P No wlaśnie...model nadaje się do gry, jednak jeśli patrzeć na to jak na \"grafikę\" jeszcze tochę brakuje... Modele są zbyt czyste, przez co wyglądają jak modele papieowe...:| Właściwie nie jest źle, bo i ładne rowki teksturką załatwileś, no i model sam jest dobry, ale wszystko psują te tekstuki (rozmazana i czyste...) Praca tak na 3+/6 Pozdr
kaa Napisano 3 Czerwiec 2004 Autor Napisano 3 Czerwiec 2004 mmm... marne renderki... marne teksturki... a może jakoś konstruktywniej:co konkretnie powinienem zrobić? jakich funkcji 3dsmax\'a użyć? wskażcie mi jakiś kierunek :D
Master Kiełbaster Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 Wyrenderuj z GI i mapą HDRI i pobrudź teksturki.
Pionier Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 Problemow z oddaniem bryly widze ze za bardzo nie masz. Zeby bylo bardziej realistycznie musisz pracowac nad detalami, zarowno w modelu jak i na texturach.
adek Napisano 3 Czerwiec 2004 Napisano 3 Czerwiec 2004 Hmm... rendery faktycznie slabej jakosci ,a modele nie sa najgorsze. Mnie zastanawia ustawienie kamery na pierwszym obrazie ... hmmm... co najmniej dziwne :)
kaa Napisano 3 Czerwiec 2004 Autor Napisano 3 Czerwiec 2004 tak w ogóle, to chciałem zwrócić uwagę, że temat brzmi \"pojazd 3d (...)\" a nie \"scena 3d (...)\". i to wcale nie przypadek. wszystkie rendery pochodzą sprzed mniej więcej pół roku... dawno się tym modelem nie bawiłem.
Nightmare51 Napisano 8 Czerwiec 2004 Napisano 8 Czerwiec 2004 Samoloty ładne , jednak wyglądają jakbyś wrzucił do kompa plastikowe modele . :/ a na ostatnim renderku to cos z kułkami nie tak takie ścięte :D ale ogólnie nawet fajna praca.
Rekomendowane odpowiedzi