viater Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 (edytowane) Endurance Crisis \ Kryzys Wytrzymałości Ludzkość podzielona jest na tych co nie cierpią biegać i na tych co cierpią bez biegania. W mojej pracy przedstawiłem swój debiut maratoński.Starałem się przedstawić dramat rozgrywający się na trasie, na około 37 kilometrze. Powykręcany z bólu gostek, powłóczący nogami, wyprzedzany przez wiele starszego od siebie, snuje się ulicą z jedną myślą byle doczłapać do mety. In my work I want to show my first start in Marathon. Real run start's at 37 km and there is crisis. At the picture: Distorded guy who run in pain with only through to reach the goal, and older man will left him behind. Main "Hero" is crowling with only one mind: "to be on the finishing line". Is very personal work. My inspiration is from experience. Enjoy the picture! hardware: Pentium4, 2.6 GHz, 2GB RAM, Radeon 9600 Shafire (128MB), digital camera Canon 300 D. software: Light Wave 3d 9.6, Zbrush 3.5, Photoshop. textures: 3dtoltal.com (free), own production low res: (press F11 - full screen) Uploaded with ImageShack.us Zdaję sobie sprawę, że format ilustracji jest dość niewygodny do oglądania na panoramicznych ekranach. W ostatecznej rozdzielczości trudno dostrzec kompozycję bez skrolowania. Format sprawdza się w wydruku. Dlatego wrzucam dla wszystkich zainteresowanych pomniejszony obrazek z maratonu. Zaznaczam jednak, że jest on uboższy o detal wypracowany, dotyczący głównego bohatera. hi res: Uploaded with ImageShack.us http://img145.imageshack.us/i/endurancecrisis.jpg/ [ATTACH]78850[/ATTACH] PS: Mój internet wyświetla straszną kompresję na obrazach. Jeśli jest coś nie tak to mogę wysłać ilustrację w dowolnym rozszerzeniu moderatorom na pocztę@. Edytowane 22 Marzec 2011 przez viater
cucsoniuss Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 Zrób przeźroczysty mur i wielkie gumy trzymające biegacza nie pozwalające ruszyć się z miejsca...ja przynajmniej tak odczułem 31 km :)
adrian2608 Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Kibicuję, również uwielbiam biegać :) Odnośnie tych starszych, można dodać jakiegoś dziadygę na wózku. Pozdro!
mookie Napisano 5 Styczeń 2011 Napisano 5 Styczeń 2011 Fajoski pomysł, wyobraźnia sama się uruchamia po przeczytaniu opisu! Powodzenia!
viater Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 Dzięki wszystkim za słowa otuchy. Jednak wśród tej rzeszy biegaczy na starcie maratonu są i graficy. Cieszy mnie to że jakieś życie się jeszcze tli po za cyber przestrzenią :-). Dziadyga na wózku super mi pasuje. Może coś wystrugam. Na razie szybki koślawy koncept: główny bohater i plan sytuacyjny mojej sceny. Bardzo bym chciał pobiec kiedyś pod palmami więc dokładam palmy. [ATTACH]76829[/ATTACH] [ATTACH]76830[/ATTACH]
viater Napisano 6 Styczeń 2011 Autor Napisano 6 Styczeń 2011 ... No i zacząłem od modelowania tułowia biegacza. Jak już będę miał całego to będzie bazą do reszty postaci. [ATTACH]76831[/ATTACH] Ogrom pracy modelarskiej? lub nie ... Może zrobię ciasny kadr z dużym DOFem? A może szerszą panoramę HD wide screen, a perspektywę uzyskam za pomocą fog(a), a może jedno i drugie. W każym bądź razie najpierw zrobię klocki, a potem będziemy się nimi bawić
Ania Napisano 6 Styczeń 2011 Napisano 6 Styczeń 2011 Pokaż ciało z mirrorem bo tak to trudno ocenić. Fajny szkic, ale żeby krew z brodawek?
viater Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Aniu, prawie zawsze tak mam. "Krwawe suty" :-). Wszyscy myślą że to boli ,a to pikuś w porównaniu z całą resztą. Dodaje dramaturgii co? Zrobiony mirror torsu: [ATTACH]76855[/ATTACH] [ATTACH]76856[/ATTACH] Trochę go uklaciłem jeszcze, bo w tamtym czasie byłem właśnie taki :cool:
viater Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Dorobiłem biodra..... Wdarło mi się parę trójkątów, ale jeszcze nad tym popracuję. Przedłużyłem też trochę najszerszy grzbietu, bo trochę za wysoko się kończył. Jednak nie chcę przesadzić z poszerzaniem bo chcę uzyskać efekt barszo smukłej sylwetki na górze, uzbrojonej w potężne giry [ATTACH]76861[/ATTACH] Ps: jakby mi ktoś jeszcze napisał jak się wkłąda obrazki tak żeby nie były załącznikami, bo mi tracą na jakości..... To byłbym wdzięczny.
viater Napisano 7 Styczeń 2011 Autor Napisano 7 Styczeń 2011 Jako, że dominuje u mnie prawa półkula i wszystko zaczynam od końca to po wymodelowaniu kończyn dołożyłem kilka atrap i wyrezałem kadr który będę dopracowywał. Oczywiście nikt nie biega w Tipose, ale nie mogłem się doczekać. [ATTACH]76878[/ATTACH]
viater Napisano 8 Styczeń 2011 Autor Napisano 8 Styczeń 2011 Kolejna odsłona to powrót do postaci biegacza. Wziąłem się za głowę.... Na pewno jeszcze będę ją dragował i dodam parę rołów, ale coś w ten klimat będzie szło. Jeszcze te trójkąty nieszczęsne muszę utylizować. [ATTACH]76894[/ATTACH]
viater Napisano 8 Styczeń 2011 Autor Napisano 8 Styczeń 2011 skończyłem głowę i buty sportowe... [ATTACH]76907[/ATTACH]
szczuro Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 (edytowane) Ps: jakby mi ktoś jeszcze napisał jak się wkłąda obrazki tak żeby nie były załącznikami, bo mi tracą na jakości..... To byłbym wdzięczny. z regulaminu 6. ...Oczywiście jeśli nie można utworzyć pliku bez widocznych zniekształceń wprowadzonych przez algorytm kompresji wtedy korzystajcie z metody Link. Umieszczajcie prace na jednym z serwisów oferujących darmowy hosting zdjęć takich jak np.: http://www.imageshack.us http://www.fotosik.pl lub swoich własnych serverów. ogólnie tworząc wiadomość klikasz na ikonke obrazka i podajesz link do wcześniej wystawionego pliku w sieci. to zamknie ten link w tagach i wyswietli jako obrazek Edytowane 8 Styczeń 2011 przez szczuro 1
KoMic Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 nie rozumiem co ma to wspolnego z cytatem? skoro viater chce umieszczac bezposrednio na max3d to niech sobie tu umieszcza, nie ma to zadnego wplywu na jakosc i czytelnosc watku
szczuro Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 (edytowane) KoMic: mój błąd, kliknąłem zły cytat :) już poprawilem Edytowane 8 Styczeń 2011 przez szczuro
max_1989 Napisano 8 Styczeń 2011 Napisano 8 Styczeń 2011 Co do ostatniego obrazka, stylizacja postaci ok, przyczepiłbym się tylko do dwóch miejsc, poniżej zaznaczam o co mi chodzi: Uploaded with ImageShack.us Najlepiej zerknąć na zdjęcią mięsniaków gdzie dokładnie widać, że te mięśnie nie do końca, tak się układają jak u Ciebie.
viater Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 Szczuro i KoMic, dzięki za podpowiedziejszyn fsprawie obrazków. max_1989 - Wiem o co chodzi: m czworogłowy to dwie bulwy nad kolanem a nie jedna. Jednak chciałem to uzyskać normalmapą po zezbruszowaniu pana. Za dużo nie poprawię ale spróbuję. Co do pasa to specjalnie zostawiłe poziomy row, będzie mi łatwiej spodenki wsadzić na tyłek. Ale masz racje porpawię to na następnym etapie. Dzięki.
viater Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Napisano 9 Styczeń 2011 (edytowane) Kolejny up to zęby, spodenki bend twarzy... [ATTACH]76927[/ATTACH] Edytowane 9 Styczeń 2011 przez viater
szczuro Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 (edytowane) link do obrazka nie htmla ;) nie wiem jak w fotosiku ale w imageshack, po wgraniu pliku, podaje direct url do pliku jpg . Jeśli fotosik nie ma czegoś takiego to to klknij prawym na wgrany obrazek i "pobierz adres url obrazka"/"pokaż obrazek w nowym oknie" albo coś takiego zależnie od przeglądarki Edytowane 9 Styczeń 2011 przez szczuro
viater Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Napisano 10 Styczeń 2011 Właśnie Szczuro, na fotosiku mi nie poszło, a już mi było szkoda czasu rozkminiać kolejne rejestracje. Wolę podłubać przy bitwie. Na razie zostanę przy załącznikach .Ale dzięki i pozdrawiam. Uwaga, następny up. Jako że UV w LW to jakoś nigdy mi nie szło to zrobiłem je uvmasterem z ZB. Tam też mam zamiar trochę podkreślić mięśnie, zwłaszcza nóg, zrobić normalmapę oraz color mapę skóry. Może też mi się uda zrobić koszulkę w ZB, bo spodenki już są. Buty i oczy zostają do dokończenia w LW. [ATTACH]76966[/ATTACH] [ATTACH]76967[/ATTACH]
viater Napisano 11 Styczeń 2011 Autor Napisano 11 Styczeń 2011 Rzeźby ciąg dalszy.... Skończyłem (chyba) mięśnie tułowia i kończyn. Dłoni i głowy jeszcze nie ruszyłem. Rzuć ktoś okiem, bo mnie się zdaje że triceps kuleje i trochę tył uda. Ta anatomia to nie jest taka prosta sprawa. No może w teorii. [ATTACH]77003[/ATTACH]
Ania Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Po co tył tak dokładnie, myślałam że będzie pokazany od przodu? Czy tylko dla zasady? Anatomia wygląda dobrze, ale ja tam się nie znam. Twarz mam nadzieję będziesz jeszcze zmieniał?
viater Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Napisano 12 Styczeń 2011 Tak, Buzia do roboty jeszce. no chciałem żeby był cały ładny, jak w książce pisze
viater Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Napisano 12 Styczeń 2011 Narysowałem dziś głównego bohatera... [ATTACH]77030[/ATTACH] .... I wymyśliłem że będzie taka perspektywa kadru, żeby panopek wbiegał pod górę...
Gość Chrupek3D Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 wzorowales sie na stallone? ;) na imageshack masz na pierwszej stronie "browse", klikasz, ladujesz obrazek, kopiujesz tekst "kod forum" i wklejasz go na naszym forum.
viater Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Napisano 13 Styczeń 2011 Nie raczej na sobie, ale nie do końca. Dzięki
qbaqbaMAX3D Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 SUPER - ze tyrasz w bitwie!!!! trzymam KCIUKI!!!! moze z premedytacja przegnij z proporcjami gdyz inaczej uwalisz sie anatomią... ciągle mozna coś poprawiać i udoskonalać... dołączę po 25:cool:
viater Napisano 16 Styczeń 2011 Autor Napisano 16 Styczeń 2011 Dzięki. "Kruca Bomba, mało casu".... Co do anatomii, czas się z tym zmierzyć. Już chyba nie nie wygląda tragicznie. Niebawem pokażę. Pozdrawiam i czekam na twoje upy.
viater Napisano 21 Styczeń 2011 Autor Napisano 21 Styczeń 2011 http://img826.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img826/6203/zb2copy.jpg&via=mupload
viater Napisano 21 Styczeń 2011 Autor Napisano 21 Styczeń 2011 (edytowane) Mały progresss... http://img826.imageshack.us/i/zb2copy.jpg/ Teraz czeka mnie koszmar transpose Uploaded with ImageShack.us Edytowane 23 Luty 2011 przez viater
ZiN Napisano 22 Styczeń 2011 Napisano 22 Styczeń 2011 Bardzo fajny grymas, ale czy głowa będzie taka nieco sina w stosunku do całego ciała?
viater Napisano 22 Styczeń 2011 Autor Napisano 22 Styczeń 2011 (edytowane) Dzięki Pakosie. Najs tors. No i tak też kombinuję ale mój internet kapituluje za każdym razem, gdy to przyklejam. Może w końcu mi się uda. Zin, taki mam właśnie plan na kryzys.... Siność, bladość, madżentowość... Przekrwioność i suchość w ustach, Żyli na czioli - kryzys. Fajny podpis. Właśnie od Ciebie dowiedziałem się że rysowanie to też fizjologia. Edytowane 22 Styczeń 2011 przez viater
viater Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 (edytowane) http://img37.imageshack.us/f/zbtolw.jpg/ Uploaded with ImageShack.us (Jak wklejam adres do obrazka to ikona symbolizująca wklejoną bitmapę zmienia się za chwilę w "podarty plik" - i nie chce mi wczytać z ImageShack.) ... Jeszcze dużo brakuje... A i jakieś kwasy wyszły z normal mapą. Coś się stało z palcami rąk. Babol na uchu a mięśnie nie są tak fajne jak w zb. Poza tym kolormapa też jakaś słabsza niż w ZB. Potem dodam włosy, brwi, specular od potu i translucensy na uszach bo słońce jest w plecy. Chyba sobie dziadów daruję i zrobię ciasny kadr na mocniejszym DOFie bo jeszcze tyle roboty, a wszystkich ludków nie podołam czasowo wykonać. Edytowane 23 Luty 2011 przez viater
viater Napisano 23 Styczeń 2011 Autor Napisano 23 Styczeń 2011 (edytowane) Cosik doprzo. http://img703.imageshack.us/f/poseenviroprew.jpg/ Uploaded with ImageShack.us Włosy zrobię na weightmapach. Translucencję na uszach też zresztą. Edytowane 23 Luty 2011 przez viater
Ania Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 Skręca mnie za każdym razem jak widze te brodawki. Nogi wyszły trochę płasko na renderze, poeksperymentuj z jakimś lekkim dodatkowym światłem od boku, żeby wydobyć bryłę.
viater Napisano 24 Styczeń 2011 Autor Napisano 24 Styczeń 2011 Ok. Dzięki Aniu za konstruktywną poradę. Na pewno tak zrobię.
mookie Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 Świetnie to wygląda! Czy to przymiarka do kadru końcowego? Lekkie przechylenie kamery mogłoby pomóc w uzyskaniu wrażenia zmęczenia na granicy omdlenia biegacza. Być może poluzowałbym mu trochę nogawki i koszulkę, ale chyba tak przyległe obowiązują w zawodach. Jeśli tak, częściowo odlepiłbym mu numerek startowy, opuścił nieco skarpetki... Takie drobne uwagi i propozycje, na pewno dokonasz dobrego wyboru! PS Przyczyny krwawiących sutków znane są chyba przede wszystkim zawodowcom; dla reszty będą to po prostu... krwawiące sutki. Fuj.
viater Napisano 25 Styczeń 2011 Autor Napisano 25 Styczeń 2011 Dzięki Mookie za sugestie. Strój raczej jest dowolny, ale ja preferuję obcisły. Numerek jest powyginany i krzywo przypięty na agrafkach. Na pewno popracuję nad tym. Skarpetki też jak najbardziej tak (fałdy, obluzowania) byle nie krótsze, bo noga mi się skończy :-). Kadr jeszcze wcale nie ruszony. Właśnie na takie sugestie czekam. W ogóle nie wiem w jaki format pójść. Może 16x9? Krwawe suty - hmmm... Widzę, że wszystkich piecze.... Chyba zrobię tylko jeden i lekko mniej wyraźnie, ale nie odpuszczę. Fuj? A Twój temat to niby mniam? :-) powodzenia.
Pan P Napisano 25 Styczeń 2011 Napisano 25 Styczeń 2011 To jest bieg, czy chód ? bo sylwetka tak ułożona, jakby był chodziażem.
viater Napisano 26 Styczeń 2011 Autor Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Nie udało mi się jeszcze tak tak oświetlić i obłożyć materiałem pana w biegu żeby wydobyć kształt sylwetki. Ale tu proszę spojrzeć, że biegnie. Panie P, zwykły zjadacz chleba na 30 km ciągłego biegu porusza się czymś w rodzaju biegu, ale nie idzie. Myślę że udało mi się to uchwycić. http://img502.imageshack.us/i/runpose.jpg/ Uploaded with ImageShack.us Edytowane 23 Luty 2011 przez viater
viater Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 (edytowane) Wydłubałem co nieco. Trochę mam problem z doświetleniem prawidłowym postaci. Skin Shader też jakiś nijaki, ale go rozgryzę. [ATTACH]77498[/ATTACH] [ATTACH]77499[/ATTACH] Edytowane 29 Styczeń 2011 przez viater potem wrzucę ładniejsze
qbaqbaMAX3D Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 fajnie Ci idzie, dajesz-biegniesz :) dalej!
ZiN Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Dopicuj jeszcze samą ideę, żeby był to kryzys jeszcze mocniejszy od np, tego:
viater Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 czyli co? Idziemy w stronę kupy :-). To ja tu czytałem opinie że krwawe sutki to fuj i hardcore. Ha, swoją drogą dobre zdjęcie. Dobrze że bezzapachowe. Co do enviro to chyba za dużo tych barjerek. Może pójdę trochę w taśmy jak na obrazku od Zina
ZiN Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 czyli co? Idziemy w stronę kupy :-). Nie no broń Cie panie :D Tak tylko fotka do inspiracji, ale nie koniecznie, w taką stronę, tylko może coś jeszcze dodatkowego do samego zmęczenia organizmu, hehe. Ale to naprawdę, jak Ci wygodniej, niczego nie neguje w Twoim pomyśle, bo jest bardzo dobry ;)
viater Napisano 29 Styczeń 2011 Autor Napisano 29 Styczeń 2011 Dzięki ZiN. Postaram się coś jeszcze z siebie wykrzesać. Tylko żebym z tego krzesania zdążył z całą resztą. Czytałem Twoje uwagi u innych. Masz dużo racji. I choć im kibicuję, bo podoba mi się plastyka to powinni kierować się w kierunku tematu. Z drugiej strony trzeba także uważać żeby nie przegiąć. I to wg mnie jest najtrudniejsze.... Pomysł.... Ps: Gość od syrenki daje radę.
Ania Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Nie rób kupy bo będzie zbyt niesmaczne. Suty powodują wzdrygnięcie, ale to nie ten rodzaj niesmaku co kupa. Otoczenie jest w porównaniu do postaci niezbyt ciekawe, nie ma tej stylizacji. Budynek za postacią moim zdaniem to zły pomysł, głowa wygląda dużo lepiej na tle czystego nieba tak jak obok, budynek można przesunąć w prawo. Planujesz palmy? Zasugerowałyby gorącą pogodę. Myślę że trochę za dużo albo skylightu, albo odbitego światła w scenie. Wszystko jest równomiernie jasne.
viater Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 Aniu... Na Ciebie czekałem. nareszcie ktoś napisał, co dobrze, a co źle. Światło jest zrobione radiosity - taka globalna iluminacja z LW. Masz rację, spróbuję to inaczej oświetlić tylko boję się że jak oświetlę osobno otoczenie i osobno postać to stracę spójność. Palmy będą. Otoczenie jeszcze nie jest w fazie stylizacji. Planuję ornamenty na budynkach i może jakiś billboard. Usunę budynek z tła. W oddali będzie zatoka i panorama zieleni z akcentami miejskimi. Najbardziej się boję kibiców, bo nie ma tyle czasu żeby ich wydłubać tak, jak głównego bohatera. Dzięki.
Ania Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Jak zwężysz kadr to nie będziesz potrzebował wielu kibiców. Niekoniecznie musisz oświetlać osobno postać, ja bym raczej spróbowała zmniejszyć (nie usunąć) radiosity generalnie, zarówno na otoczeniu jak i na postaci, i dodać lekkie światło od boku (dużo słabsze od słońca) żeby wydobyć bryłę. Ewentualnie jak już będą kibice z kolorowymi koszulkami, to w kolorze koszulki może to być (delikatne!) area light od strony lewego kibica, i od prawej strony drugie w kolorze innego kibica. Taki fakowany bounce. Słońce się fajnie rozkłada na głowie i ramieniach, tak bym zostawiła.
Rekomendowane odpowiedzi