Godzil Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 Witam! Przedstawiam Wam moją wizualizację projektu mojej koleżanki architekt. Dom na Bahama jak w tytule. byłoby super, co by się pojawiło dużo krytyki i porad :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachu Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 mmmm słodziutko, troche przypomniały mi się Simsy Wakacje xD Pracka trzyma poziom, jest elegancko i przyjemnie dla oka, pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 naprawdę bardzo ładnie. podoba mi się, super ***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIERZBA Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 Bardzo fajnie , może trochę za bajkowo , ale co tam . Jakby jeszcze trochę życia np. małej postaci , która przy okazji zobrazowała by skalę budynku . Mała postać np pracującego ogrodnika gdzieś dyskretnie umieścić z boku . Ogólnie super . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 stary, żeś pocisnął... brak słów. Nie wiem co mógłbym skrytykować. Odbiór całości pracy jest tak pozytywny, że przyćmiewa aspekty techniczne - chodź te z kolei też na poziomie. Jedyne co chciałbym wiedzieć, to ile w tej pracy jest post pro :> Chciałbym kiedyś takiego exteriora zrobić. Nie ma co, ode mnie fajf stars, brawo ***** Tak 3maj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 9 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 9 Styczeń 2011 Nie spodziewałem się takich pozytywów :O Wydaje mi się że jeszcze nie doskakuje do profesjonalistów, ale wielkie dzięki za takie pochlebne opinie, to też potrafi motywować :) Wierzba - z reguły daje postacie jak to w architekturze, właśnie aby skalę pokazać, tym razem nawet nie wiem czemu nikt tam nie łazi po scenie. Może się bałem że z czymś przesadzę :) Jednak pójdę za Twoją radą i dodam kogoś. gientekwl - w postprodukcji dodałem tło (posklejane w PS z kilku tekstur, ciężko mi było znaleźć dobrej jakości, tropikalne obrazki), troszkę Color Balance przy pomocy ZDepth czy zwykłych gradientów i tym samym szczyptę atmosfery. Czyli w zasadzie standard. Jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie i opinie, czekam na więcej :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 no calkiem ladnie, szkoda tylko ze kolor zieleni backplate'a rozni sie od koloru zieleni uzyskanego na obiektach 3d 4* ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 9 Styczeń 2011 Share Napisano 9 Styczeń 2011 Poza przejaranym piaskiem (chyba, że to u mnie tylko) i wrażeniem ogólnego bloom'a, to jest wypas:) Może to wina rozdziałki, ale tiling dachówek odciąga też trochę uwagę. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2011 plasti - a no faktycznie ciut się różni, miałem z tym nie zły zgryz i chyba już nie zauważyłem że coś nie gra jak osiągnąłem "zadowalający" efekt. Dzięki za uwagę! Touch - U mnie piasek jest jasny, ale nie przepalony jeszcze, to pewne że mamy inaczej monitory pokręcone, ale jeśli u reszty też jest przejarany, dajcie znać proszę! Bloom może też faktycznie ciut za duży, będę miał na uwadze... Do portfolio sobie wcisnę pewnie wizkę podkręconą o Wasze uwagi. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 Podoba mi się kadr. Ładnie posklejane. Wyrównanie kolorów zieleni sporo by pomogło. Zmieniłbym odcień kamienia bo wszystko wpada w ten żółty. Trawka - lekkie zróżnicowanie koloru i jakieś kępy większe mogłyby dać korzystniejszy efekt. Przepaleń nie ma jak tu pisze kolega Touch ale gdyby displacement dodać odpowiedni do piasku to końcowy efekt też byłby o wiele lepszy. Ale to wszystko kwestia co się chce uzyskać. Słodki obrazek (co już jest) czy bardziej realniejszy widok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2011 Dzięki Tores, w zasadzie miałem Ci go wysłać osobiście i wypytać Cię prywatnie, ale super że zaglądnąłeś. Właśnie moją zmorą największą dla mnie, jest bajkowość tych renderingów. Czy możecie mi powiedzieć z czego to wynika? Czy to nie materiały może? Może powinny mieć mniej saturacji, kolory bardziej przydymione? Nie wiem sam, będę wdzięczny za wskazówki bo nie zawsze chciałbym robić - jak to kolega zauważył - sceny z Simsów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 bardzo ladnie gryza mnie dwie rzeczy - dachowka, moze w wiekszej rozdzialce wyglada lepiej ale tutaj razi tiling albo slabe AA - drzewa po prawej i po lewej maja rozne kolory a poza tym miodzio ;) greets Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neb Napisano 12 Styczeń 2011 Share Napisano 12 Styczeń 2011 Tu też jest fajnie :) Dachówka faktycznie do poprawy. Piasek lekko do korekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2011 A jak byś go poprawił, co proponujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 12 Styczeń 2011 Share Napisano 12 Styczeń 2011 Bardzo ładna i bardzo pozytywna praca. Świetne postpro. P.S. Czy ta rozbieżność w odcieniach zieleni z lewej i prawej strony kadru jest zamierzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2011 Przyznam się, że tak, jednak to chyba nietrafiony pomysł. W temacie gdzie jest ujęcie drugie, znajduje się przeretuszowany powyższy obrazek :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 16 Styczeń 2011 Share Napisano 16 Styczeń 2011 Naprawde lekko, z duza gracja. Powoduje swietne odczucia. Nie dostrzegam slabych punktow:) Pozdrawiam, Pawel Zapraszam chetnych na szkolenia ONLINE "Tworzenie filmu animowanego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crash666 Napisano 3 Czerwiec 2011 Share Napisano 3 Czerwiec 2011 Zawsze się zastanawiam jak się robi trawkę ? Dajesz jakieś displace'menty i bump'y oczywiście ? I to na zwykłego, zielonego, plane'a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 3 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2011 Serwus Wiesz to akurat zależy od sceny w moim przypadku. Raz tak, raz inaczej. W tym projekcie zrobiłem sobie plażę, następnie kilka modeli kępek trawy i użyłem darmowego scriptu Advanced Painter aby ją rozsiać po plaży. Trawa w oddali to zwykły disp na planie z teksturą DIFFUSE trawy czy mchu - co tam ładnie wygląda. Mnóstwo sposobów na trawę znajdziesz na necie, nawet tu na forum widziałem świetne tutoriale. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KaeMS Napisano 3 Czerwiec 2011 Share Napisano 3 Czerwiec 2011 Bardzo przyjemni - nic tylko brać sprzęt i na wodę. To co bym poprawił to piasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 7 Czerwiec 2011 Share Napisano 7 Czerwiec 2011 Piekna wizka - wszystko świetnie leży. Zastanawiam się tylko czy niebo nie wygladałoby lepiej gdyby było bardziej niebieskie, a mniej żółte. Ale może myli mi się z Karaibami :P W każdym razie bardzo zacnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi