Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Przedstawiam Wam moją wizualizację projektu mojej koleżanki architekt. Dom na Bahama jak w tytule. byłoby super, co by się pojawiło dużo krytyki i porad :)

 

bahamauj01mniejsze.jpg

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajnie , może trochę za bajkowo , ale co tam . Jakby jeszcze trochę życia np. małej postaci , która przy okazji zobrazowała by skalę budynku . Mała postać np pracującego ogrodnika gdzieś dyskretnie umieścić z boku . Ogólnie super . Pozdrawiam

Napisano

stary, żeś pocisnął... brak słów. Nie wiem co mógłbym skrytykować.

Odbiór całości pracy jest tak pozytywny, że przyćmiewa aspekty techniczne - chodź te z kolei też na poziomie.

Jedyne co chciałbym wiedzieć, to ile w tej pracy jest post pro :>

 

Chciałbym kiedyś takiego exteriora zrobić.

Nie ma co, ode mnie fajf stars, brawo *****

Tak 3maj

Napisano

Nie spodziewałem się takich pozytywów :O Wydaje mi się że jeszcze nie doskakuje do profesjonalistów, ale wielkie dzięki za takie pochlebne opinie, to też potrafi motywować :)

 

Wierzba - z reguły daje postacie jak to w architekturze, właśnie aby skalę pokazać, tym razem nawet nie wiem czemu nikt tam nie łazi po scenie. Może się bałem że z czymś przesadzę :) Jednak pójdę za Twoją radą i dodam kogoś.

 

gientekwl - w postprodukcji dodałem tło (posklejane w PS z kilku tekstur, ciężko mi było znaleźć dobrej jakości, tropikalne obrazki), troszkę Color Balance przy pomocy ZDepth czy zwykłych gradientów i tym samym szczyptę atmosfery. Czyli w zasadzie standard.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie i opinie, czekam na więcej :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Poza przejaranym piaskiem (chyba, że to u mnie tylko) i wrażeniem ogólnego bloom'a, to jest wypas:) Może to wina rozdziałki, ale tiling dachówek odciąga też trochę uwagę.

 

Pozdr

Napisano

plasti - a no faktycznie ciut się różni, miałem z tym nie zły zgryz i chyba już nie zauważyłem że coś nie gra jak osiągnąłem "zadowalający" efekt. Dzięki za uwagę!

 

Touch - U mnie piasek jest jasny, ale nie przepalony jeszcze, to pewne że mamy inaczej monitory pokręcone, ale jeśli u reszty też jest przejarany, dajcie znać proszę! Bloom może też faktycznie ciut za duży, będę miał na uwadze...

 

Do portfolio sobie wcisnę pewnie wizkę podkręconą o Wasze uwagi. Dzięki!

Napisano

Podoba mi się kadr. Ładnie posklejane. Wyrównanie kolorów zieleni sporo by pomogło. Zmieniłbym odcień kamienia bo wszystko wpada w ten żółty. Trawka - lekkie zróżnicowanie koloru i jakieś kępy większe mogłyby dać korzystniejszy efekt. Przepaleń nie ma jak tu pisze kolega Touch ale gdyby displacement dodać odpowiedni do piasku to końcowy efekt też byłby o wiele lepszy. Ale to wszystko kwestia co się chce uzyskać. Słodki obrazek (co już jest) czy bardziej realniejszy widok.

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki Tores, w zasadzie miałem Ci go wysłać osobiście i wypytać Cię prywatnie, ale super że zaglądnąłeś.

 

Właśnie moją zmorą największą dla mnie, jest bajkowość tych renderingów. Czy możecie mi powiedzieć z czego to wynika? Czy to nie materiały może? Może powinny mieć mniej saturacji, kolory bardziej przydymione? Nie wiem sam, będę wdzięczny za wskazówki bo nie zawsze chciałbym robić - jak to kolega zauważył - sceny z Simsów :)

Napisano

bardzo ladnie

gryza mnie dwie rzeczy

- dachowka, moze w wiekszej rozdzialce wyglada lepiej ale tutaj razi tiling albo slabe AA

- drzewa po prawej i po lewej maja rozne kolory

 

a poza tym miodzio ;)

 

greets

Napisano

Przyznam się, że tak, jednak to chyba nietrafiony pomysł. W temacie gdzie jest ujęcie drugie, znajduje się przeretuszowany powyższy obrazek :) Pozdrawiam

Napisano

Naprawde lekko, z duza gracja. Powoduje swietne odczucia. Nie dostrzegam slabych punktow:)

 

Pozdrawiam,

Pawel

 

 

Zapraszam chetnych na szkolenia ONLINE "Tworzenie filmu animowanego"

Napisano

Serwus

Wiesz to akurat zależy od sceny w moim przypadku. Raz tak, raz inaczej. W tym projekcie zrobiłem sobie plażę, następnie kilka modeli kępek trawy i użyłem darmowego scriptu Advanced Painter aby ją rozsiać po plaży. Trawa w oddali to zwykły disp na planie z teksturą DIFFUSE trawy czy mchu - co tam ładnie wygląda. Mnóstwo sposobów na trawę znajdziesz na necie, nawet tu na forum widziałem świetne tutoriale.

 

Pozdrawiam

Napisano

Piekna wizka - wszystko świetnie leży. Zastanawiam się tylko czy niebo nie wygladałoby lepiej gdyby było bardziej niebieskie, a mniej żółte. Ale może myli mi się z Karaibami :P W każdym razie bardzo zacnie.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności