Skocz do zawartości

Wiz: Dom na Bahama


Godzil

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo fajnie , może trochę za bajkowo , ale co tam . Jakby jeszcze trochę życia np. małej postaci , która przy okazji zobrazowała by skalę budynku . Mała postać np pracującego ogrodnika gdzieś dyskretnie umieścić z boku . Ogólnie super . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary, żeś pocisnął... brak słów. Nie wiem co mógłbym skrytykować.

Odbiór całości pracy jest tak pozytywny, że przyćmiewa aspekty techniczne - chodź te z kolei też na poziomie.

Jedyne co chciałbym wiedzieć, to ile w tej pracy jest post pro :>

 

Chciałbym kiedyś takiego exteriora zrobić.

Nie ma co, ode mnie fajf stars, brawo *****

Tak 3maj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spodziewałem się takich pozytywów :O Wydaje mi się że jeszcze nie doskakuje do profesjonalistów, ale wielkie dzięki za takie pochlebne opinie, to też potrafi motywować :)

 

Wierzba - z reguły daje postacie jak to w architekturze, właśnie aby skalę pokazać, tym razem nawet nie wiem czemu nikt tam nie łazi po scenie. Może się bałem że z czymś przesadzę :) Jednak pójdę za Twoją radą i dodam kogoś.

 

gientekwl - w postprodukcji dodałem tło (posklejane w PS z kilku tekstur, ciężko mi było znaleźć dobrej jakości, tropikalne obrazki), troszkę Color Balance przy pomocy ZDepth czy zwykłych gradientów i tym samym szczyptę atmosfery. Czyli w zasadzie standard.

 

Jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie i opinie, czekam na więcej :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasti - a no faktycznie ciut się różni, miałem z tym nie zły zgryz i chyba już nie zauważyłem że coś nie gra jak osiągnąłem "zadowalający" efekt. Dzięki za uwagę!

 

Touch - U mnie piasek jest jasny, ale nie przepalony jeszcze, to pewne że mamy inaczej monitory pokręcone, ale jeśli u reszty też jest przejarany, dajcie znać proszę! Bloom może też faktycznie ciut za duży, będę miał na uwadze...

 

Do portfolio sobie wcisnę pewnie wizkę podkręconą o Wasze uwagi. Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się kadr. Ładnie posklejane. Wyrównanie kolorów zieleni sporo by pomogło. Zmieniłbym odcień kamienia bo wszystko wpada w ten żółty. Trawka - lekkie zróżnicowanie koloru i jakieś kępy większe mogłyby dać korzystniejszy efekt. Przepaleń nie ma jak tu pisze kolega Touch ale gdyby displacement dodać odpowiedni do piasku to końcowy efekt też byłby o wiele lepszy. Ale to wszystko kwestia co się chce uzyskać. Słodki obrazek (co już jest) czy bardziej realniejszy widok.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tores, w zasadzie miałem Ci go wysłać osobiście i wypytać Cię prywatnie, ale super że zaglądnąłeś.

 

Właśnie moją zmorą największą dla mnie, jest bajkowość tych renderingów. Czy możecie mi powiedzieć z czego to wynika? Czy to nie materiały może? Może powinny mieć mniej saturacji, kolory bardziej przydymione? Nie wiem sam, będę wdzięczny za wskazówki bo nie zawsze chciałbym robić - jak to kolega zauważył - sceny z Simsów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwus

Wiesz to akurat zależy od sceny w moim przypadku. Raz tak, raz inaczej. W tym projekcie zrobiłem sobie plażę, następnie kilka modeli kępek trawy i użyłem darmowego scriptu Advanced Painter aby ją rozsiać po plaży. Trawa w oddali to zwykły disp na planie z teksturą DIFFUSE trawy czy mchu - co tam ładnie wygląda. Mnóstwo sposobów na trawę znajdziesz na necie, nawet tu na forum widziałem świetne tutoriale.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności