Napisano 9 Styczeń 201114 l Witam! Przedstawiam Wam moją wizualizację projektu mojej koleżanki architekt. Dom na Bahama jak w tytule. byłoby super, co by się pojawiło dużo krytyki i porad :) Pozdrawiam
Napisano 9 Styczeń 201114 l mmmm słodziutko, troche przypomniały mi się Simsy Wakacje xD Pracka trzyma poziom, jest elegancko i przyjemnie dla oka, pzdr.
Napisano 9 Styczeń 201114 l Bardzo fajnie , może trochę za bajkowo , ale co tam . Jakby jeszcze trochę życia np. małej postaci , która przy okazji zobrazowała by skalę budynku . Mała postać np pracującego ogrodnika gdzieś dyskretnie umieścić z boku . Ogólnie super . Pozdrawiam
Napisano 9 Styczeń 201114 l stary, żeś pocisnął... brak słów. Nie wiem co mógłbym skrytykować. Odbiór całości pracy jest tak pozytywny, że przyćmiewa aspekty techniczne - chodź te z kolei też na poziomie. Jedyne co chciałbym wiedzieć, to ile w tej pracy jest post pro :> Chciałbym kiedyś takiego exteriora zrobić. Nie ma co, ode mnie fajf stars, brawo ***** Tak 3maj
Napisano 9 Styczeń 201114 l Autor Nie spodziewałem się takich pozytywów :O Wydaje mi się że jeszcze nie doskakuje do profesjonalistów, ale wielkie dzięki za takie pochlebne opinie, to też potrafi motywować :) Wierzba - z reguły daje postacie jak to w architekturze, właśnie aby skalę pokazać, tym razem nawet nie wiem czemu nikt tam nie łazi po scenie. Może się bałem że z czymś przesadzę :) Jednak pójdę za Twoją radą i dodam kogoś. gientekwl - w postprodukcji dodałem tło (posklejane w PS z kilku tekstur, ciężko mi było znaleźć dobrej jakości, tropikalne obrazki), troszkę Color Balance przy pomocy ZDepth czy zwykłych gradientów i tym samym szczyptę atmosfery. Czyli w zasadzie standard. Jeszcze raz wielkie dzięki za zainteresowanie i opinie, czekam na więcej :) Pozdrawiam
Napisano 9 Styczeń 201114 l no calkiem ladnie, szkoda tylko ze kolor zieleni backplate'a rozni sie od koloru zieleni uzyskanego na obiektach 3d 4* ode mnie
Napisano 9 Styczeń 201114 l Poza przejaranym piaskiem (chyba, że to u mnie tylko) i wrażeniem ogólnego bloom'a, to jest wypas:) Może to wina rozdziałki, ale tiling dachówek odciąga też trochę uwagę. Pozdr
Napisano 10 Styczeń 201114 l Autor plasti - a no faktycznie ciut się różni, miałem z tym nie zły zgryz i chyba już nie zauważyłem że coś nie gra jak osiągnąłem "zadowalający" efekt. Dzięki za uwagę! Touch - U mnie piasek jest jasny, ale nie przepalony jeszcze, to pewne że mamy inaczej monitory pokręcone, ale jeśli u reszty też jest przejarany, dajcie znać proszę! Bloom może też faktycznie ciut za duży, będę miał na uwadze... Do portfolio sobie wcisnę pewnie wizkę podkręconą o Wasze uwagi. Dzięki!
Napisano 10 Styczeń 201114 l Podoba mi się kadr. Ładnie posklejane. Wyrównanie kolorów zieleni sporo by pomogło. Zmieniłbym odcień kamienia bo wszystko wpada w ten żółty. Trawka - lekkie zróżnicowanie koloru i jakieś kępy większe mogłyby dać korzystniejszy efekt. Przepaleń nie ma jak tu pisze kolega Touch ale gdyby displacement dodać odpowiedni do piasku to końcowy efekt też byłby o wiele lepszy. Ale to wszystko kwestia co się chce uzyskać. Słodki obrazek (co już jest) czy bardziej realniejszy widok. Pozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 201114 l Autor Dzięki Tores, w zasadzie miałem Ci go wysłać osobiście i wypytać Cię prywatnie, ale super że zaglądnąłeś. Właśnie moją zmorą największą dla mnie, jest bajkowość tych renderingów. Czy możecie mi powiedzieć z czego to wynika? Czy to nie materiały może? Może powinny mieć mniej saturacji, kolory bardziej przydymione? Nie wiem sam, będę wdzięczny za wskazówki bo nie zawsze chciałbym robić - jak to kolega zauważył - sceny z Simsów :)
Napisano 10 Styczeń 201114 l bardzo ladnie gryza mnie dwie rzeczy - dachowka, moze w wiekszej rozdzialce wyglada lepiej ale tutaj razi tiling albo slabe AA - drzewa po prawej i po lewej maja rozne kolory a poza tym miodzio ;) greets
Napisano 12 Styczeń 201114 l Tu też jest fajnie :) Dachówka faktycznie do poprawy. Piasek lekko do korekty.
Napisano 12 Styczeń 201114 l Bardzo ładna i bardzo pozytywna praca. Świetne postpro. P.S. Czy ta rozbieżność w odcieniach zieleni z lewej i prawej strony kadru jest zamierzona?
Napisano 12 Styczeń 201114 l Autor Przyznam się, że tak, jednak to chyba nietrafiony pomysł. W temacie gdzie jest ujęcie drugie, znajduje się przeretuszowany powyższy obrazek :) Pozdrawiam
Napisano 16 Styczeń 201114 l Naprawde lekko, z duza gracja. Powoduje swietne odczucia. Nie dostrzegam slabych punktow:) Pozdrawiam, Pawel Zapraszam chetnych na szkolenia ONLINE "Tworzenie filmu animowanego"
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Zawsze się zastanawiam jak się robi trawkę ? Dajesz jakieś displace'menty i bump'y oczywiście ? I to na zwykłego, zielonego, plane'a ?
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Autor Serwus Wiesz to akurat zależy od sceny w moim przypadku. Raz tak, raz inaczej. W tym projekcie zrobiłem sobie plażę, następnie kilka modeli kępek trawy i użyłem darmowego scriptu Advanced Painter aby ją rozsiać po plaży. Trawa w oddali to zwykły disp na planie z teksturą DIFFUSE trawy czy mchu - co tam ładnie wygląda. Mnóstwo sposobów na trawę znajdziesz na necie, nawet tu na forum widziałem świetne tutoriale. Pozdrawiam
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Bardzo przyjemni - nic tylko brać sprzęt i na wodę. To co bym poprawił to piasek.
Napisano 7 Czerwiec 201113 l Piekna wizka - wszystko świetnie leży. Zastanawiam się tylko czy niebo nie wygladałoby lepiej gdyby było bardziej niebieskie, a mniej żółte. Ale może myli mi się z Karaibami :P W każdym razie bardzo zacnie.