WWWoj Napisano 18 Luty 2011 Napisano 18 Luty 2011 (edytowane) To ja śladem swoich ziomów też wrzucam moje rzeczy, które już na stronie gry pokazano Edytowane 1 Październik 2011 przez WWWoj
artursadlos Napisano 19 Luty 2011 Napisano 19 Luty 2011 *********, czujesz to ;D Ale daj miniaturkę do wątku bo sie zgubi taki zacny stuff.
Mellon Napisano 19 Luty 2011 Napisano 19 Luty 2011 Swietne zombiaki a ostatni wyglada jak Mel Gibson , chatki tez bomba.
ortheza Napisano 19 Luty 2011 Napisano 19 Luty 2011 no i kurde dobrze ze dales mini ;-) fajne koncepty stary
n-pigeon Napisano 19 Luty 2011 Napisano 19 Luty 2011 Zombiaki to badasy, a chatki śliczne, najlepiej wyszła ta z jednym klapkiem :* zarzuć więcej :)
WWWoj Napisano 19 Luty 2011 Autor Napisano 19 Luty 2011 dzieki Wam :] tez tą z klapkiem chyba najbardziej polubiłem :p
telthona Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 ooooooo kurczeeeee :P Staryyy nie no, świetne toooooooooo; bardzo podoba mi sie sposób ekspozycji prac, bo jeśli chodzi o ich jakość, to chyba nie ma nawet o czym gadać :P widać że odwaliliście mase dobrej roboty; naprawde jestem ciekawa jak to wszystko będzie w grze wyglądało. PS: świetne kolory tych zobiich; i w ogóle super oryginalny klimat tej gry. nie ma to jak abstrakcyjne łączenie urlopowiczów w turkusowych bikini z krwią i zgnilizną! :P
WWWoj Napisano 20 Luty 2011 Autor Napisano 20 Luty 2011 :] dzieki bardzo mi miło :] ps: zeby nie było do konceptu nie był wykorzystany Mel Gipson, efekt niezamierzony :]
Łukasz Jaskólski Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 1 zombica ma genialna poze i swietne drapiezne łapki jeno zbyt jasne tło przeszkadza nieco w odbiorze, albo zbyt mocne cienie na dalszych zombiakach
tr3buh Napisano 20 Luty 2011 Napisano 20 Luty 2011 Postacie to mi szczerze mowiac nie podchodza, anatomicznie to maja zdecydowanie braki, np. raczki sa za male, widac to szczegolnie u bravehearta, wszystko takie sztywne sie wydaje i nie chodzi wylacznie o poze Mam nadzieje ze gra okaze sie wielkim sukcesem, na razie trailer zrobil niezle zamieszanie w sieci i tylu ludzi na calym swiecie napalilo sie na ta gre ze ho, ho ;) zebyscie tylko sprostali ich oczekiwaniom :)
WWWoj Napisano 20 Luty 2011 Autor Napisano 20 Luty 2011 tr3buch: si senior! zdecydowanie w tym kolesiu w rzucie z przodu zrobiłem ze małe ręce, z kolei w tym z pozą chyba odrobine za duże naszczęście takie rzeczy modelerzy bez problemu wychwytują i modele są na pewno poprawne :] to tylko koncept, ale dzieki jakby co szlifuje anatomie jak mam tylko okazje :]
Papa Pio Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 Oj tak... ja dużo oczekuję po tej grze... podobnie było z "Death rising" - i początkowo było git ale jak zombiaków przybyło do ilości 2 na 1 m2 zaczęło się rzezanie na oślep i skończyła się finezja... tu mam nadzieję będzie inaczej
zerocool-wolomin Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 (edytowane) Postacie to mi szczerze mowiac nie podchodza, anatomicznie to maja zdecydowanie braki, np. raczki sa za male, widac to szczegolnie u bravehearta ... Właśnie to różni koncept od ilustracji. Na koncept masz przykładowo 3 godziny, a na ilustrację tydzień. Dbałość o anatomię w tym przypadku jest nierentowna. Liczy się pomysł na postać i jej podstawowe atrybuty, które pozwolą wcielić ją w życie. BTW. Bardzo ładnie podane koncepty, klient musiał to kupić ;) Edytowane 21 Luty 2011 przez zerocool-wolomin
tr3buh Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 Właśnie to różni koncept od ilustracji. Na koncept masz przykładowo 3 godziny, a na ilustrację tydzień. Dbałość o anatomię w tym przypadku jest nierentowna. Liczy się pomysł na postać i jej podstawowe atrybuty, które pozwolą wcielić ją w życie. Nie wiem jak to jest w firmach, ja tylko odnosze sie do konceptow innych gier ktore widzialem w sieci, i tam czesto anatomia gra, nie ma szczegolow, kolory sa proste, na szybko bez bajerow, ale takie elementy jak proporcje, ksztalt, tony wszystko gra, nawet jezeli widac ze jest to robota na "szybko" :] Ja doskonale wiem ze anatomie ciezko okielznac ;] sam sie przeciez jej ucze ;] ale na taka wymowke nie pojde :P A same pomysly na koncept bardzo mi sie podobaja, zwlaszcza zombie w bikini ;] 1
nicponim Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 Właśnie to różni koncept od ilustracji. Na koncept masz przykładowo 3 godziny, a na ilustrację tydzień. Dbałość o anatomię w tym przypadku jest nierentowna. jak masz anatomie w paluchu to ci te 3 godziny calkowicie wystarcza na zbudowanie wzorowej postaci;] wiec tutaj nie wina tego ze masz 3 godziny i dlatego postaci mają błędy, a tego ze jeszcze trzeba cwiczyc ;] ale wwwoj jest świadomym rysownikiem i doskonale o tym wie;] no ladnie narzucaliscie tymi pracami, podobaja mi sie niektore szczegoly typu 'klapek' , fajne smaczki nooo;] mnie sie b. podoba;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się