Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

To ja śladem swoich ziomów też wrzucam moje rzeczy, które już na stronie gry pokazano

Edytowane przez WWWoj
  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ooooooo kurczeeeee :P Staryyy nie no, świetne toooooooooo; bardzo podoba mi sie sposób ekspozycji prac, bo jeśli chodzi o ich jakość, to chyba nie ma nawet o czym gadać :P widać że odwaliliście mase dobrej roboty; naprawde jestem ciekawa jak to wszystko będzie w grze wyglądało.

 

PS: świetne kolory tych zobiich; i w ogóle super oryginalny klimat tej gry. nie ma to jak abstrakcyjne łączenie urlopowiczów w turkusowych bikini z krwią i zgnilizną! :P

Napisano

Postacie to mi szczerze mowiac nie podchodza, anatomicznie to maja zdecydowanie braki, np. raczki sa za male, widac to szczegolnie u bravehearta, wszystko takie sztywne sie wydaje i nie chodzi wylacznie o poze

Mam nadzieje ze gra okaze sie wielkim sukcesem, na razie trailer zrobil niezle zamieszanie w sieci i tylu ludzi na calym swiecie napalilo sie na ta gre ze ho, ho ;) zebyscie tylko sprostali ich oczekiwaniom :)

Napisano

tr3buch: si senior! zdecydowanie w tym kolesiu w rzucie z przodu zrobiłem ze małe ręce, z kolei w tym z pozą chyba odrobine za duże naszczęście takie rzeczy modelerzy bez problemu wychwytują i modele są na pewno poprawne :] to tylko koncept,

ale dzieki

jakby co szlifuje anatomie jak mam tylko okazje :]

Napisano

Oj tak... ja dużo oczekuję po tej grze... podobnie było z "Death rising" - i początkowo było git ale jak zombiaków przybyło do ilości 2 na 1 m2 zaczęło się rzezanie na oślep i skończyła się finezja... tu mam nadzieję będzie inaczej

Napisano (edytowane)
Postacie to mi szczerze mowiac nie podchodza, anatomicznie to maja zdecydowanie braki, np. raczki sa za male, widac to szczegolnie u bravehearta ...

 

Właśnie to różni koncept od ilustracji. Na koncept masz przykładowo 3 godziny, a na ilustrację tydzień. Dbałość o anatomię w tym przypadku jest nierentowna. Liczy się pomysł na postać i jej podstawowe atrybuty, które pozwolą wcielić ją w życie.

 

BTW. Bardzo ładnie podane koncepty, klient musiał to kupić ;)

Edytowane przez zerocool-wolomin
Napisano
Właśnie to różni koncept od ilustracji. Na koncept masz przykładowo 3 godziny, a na ilustrację tydzień. Dbałość o anatomię w tym przypadku jest nierentowna. Liczy się pomysł na postać i jej podstawowe atrybuty, które pozwolą wcielić ją w życie.

Nie wiem jak to jest w firmach, ja tylko odnosze sie do konceptow innych gier ktore widzialem w sieci, i tam czesto anatomia gra, nie ma szczegolow, kolory sa proste, na szybko bez bajerow, ale takie elementy jak proporcje, ksztalt, tony wszystko gra, nawet jezeli widac ze jest to robota na "szybko" :]

Ja doskonale wiem ze anatomie ciezko okielznac ;] sam sie przeciez jej ucze ;]

ale na taka wymowke nie pojde :P

A same pomysly na koncept bardzo mi sie podobaja, zwlaszcza zombie w bikini ;]

  • Sad 1
Napisano
Właśnie to różni koncept od ilustracji. Na koncept masz przykładowo 3 godziny, a na ilustrację tydzień. Dbałość o anatomię w tym przypadku jest nierentowna.

 

 

jak masz anatomie w paluchu to ci te 3 godziny calkowicie wystarcza na zbudowanie wzorowej postaci;] wiec tutaj nie wina tego ze masz 3 godziny i dlatego postaci mają błędy, a tego ze jeszcze trzeba cwiczyc ;] ale wwwoj jest świadomym rysownikiem i doskonale o tym wie;]

 

no ladnie narzucaliscie tymi pracami, podobaja mi sie niektore szczegoly typu 'klapek' , fajne smaczki nooo;] mnie sie b. podoba;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności