Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ciekawe i może być przydatne, chociaż nie sadzę aby zastąpiło ZBrusha/MudBoxa/3DCoata, ale feature z poprawianiem skinowania podczas animacji wymiata !! :) Wiem że w blenderze coś podobnego kiedyś było, ale chyba można było jedynie animować poprzez sculpt.

Napisano

@ Creator

Tak się wtrącę. Istnieje patch który daje możliwość w Blenderze używania sculptu razem z animacją, dojdzie prawdopodobnie w 2.6x ;d

 

Wracając do tematu. To raczej plugin głównie skierowany do animatorów.

Sculpt podczas animacji to bardzo fajna sprawa, może całkiem nieźle przyspieszyć proces animacji, ale ja się tam zbytnio nie znam ;)

Napisano

mam nadzieje ze ten plugin jest zapowiedzia czegos wiekszego i wyjdzie cos ala zintegrowany zbrush w mayi. Na pierwszy rzut oka wydaje sie ze wystarczy napisac odpowiednie brushe..

Napisano

Taka wygoda w tworzeniu morfów korygujących oraz animacji kluczowanej deformacji obiektu jest moim marzeniem od dawna :) Zazdrościłem trochę blenderowcom AniSculpta a sam najczęściej skakałem do XSI żeby wykożystać moc jaką daje SecondaryShapeMode. Ale musiałem przerzucać przez point cache i rig szedł w niepamięć. W maxie po prostu nie umiem tego wydajnie zrobić a ile można pracować na animowanym EditPoly z soft selection?

Napisano

Narzedzie do modelingu zaiste fajne, natomiast modyfikacje morfow/blendShapow mozna robic w maya od dawien dawna oczywiscie nie ruszajac skina, poza tym zostaje to na stale w rigu a nie w konkretnej scenie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności