adek Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Została właśnie udostępniona wersja beta narzędzi dla programu Maya o nazwie LBrush, które integrują bezpośrednio w programie możliwość sculptingu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1676 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creative Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Ja maya nie używam, ale mam nadzieje, ze wyjdzie coś takiego do 3ds maxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creator Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 ciekawe i może być przydatne, chociaż nie sadzę aby zastąpiło ZBrusha/MudBoxa/3DCoata, ale feature z poprawianiem skinowania podczas animacji wymiata !! :) Wiem że w blenderze coś podobnego kiedyś było, ale chyba można było jedynie animować poprzez sculpt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotisded Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Nooo trzeba obczaic, bo przy prostym modelowaniu nawet się przydaje, a ten sculpt wbudowany jest baaardzo taki sobie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mokramyszka666 Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Ten plug został pierwotnie napisany do Maxa i jest dostępny od kilku lat :] Teraz może nabierze to sensu, bo nowe viewporty zamiatają wszystkie poprzednie wersje razem wzięte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n-pigeon Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 @ Creator Tak się wtrącę. Istnieje patch który daje możliwość w Blenderze używania sculptu razem z animacją, dojdzie prawdopodobnie w 2.6x ;d Wracając do tematu. To raczej plugin głównie skierowany do animatorów. Sculpt podczas animacji to bardzo fajna sprawa, może całkiem nieźle przyspieszyć proces animacji, ale ja się tam zbytnio nie znam ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
comander_barnik Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Creative, najpierw powinni przyśpieszyć i zbalansować to co jest, potem myśleć nad takimi bajerkami :) Jest przecież mudbox Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeC Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 mam nadzieje ze ten plugin jest zapowiedzia czegos wiekszego i wyjdzie cos ala zintegrowany zbrush w mayi. Na pierwszy rzut oka wydaje sie ze wystarczy napisac odpowiednie brushe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris_R Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Taka wygoda w tworzeniu morfów korygujących oraz animacji kluczowanej deformacji obiektu jest moim marzeniem od dawna :) Zazdrościłem trochę blenderowcom AniSculpta a sam najczęściej skakałem do XSI żeby wykożystać moc jaką daje SecondaryShapeMode. Ale musiałem przerzucać przez point cache i rig szedł w niepamięć. W maxie po prostu nie umiem tego wydajnie zrobić a ile można pracować na animowanym EditPoly z soft selection? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palec Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Narzedzie do modelingu zaiste fajne, natomiast modyfikacje morfow/blendShapow mozna robic w maya od dawien dawna oczywiscie nie ruszajac skina, poza tym zostaje to na stale w rigu a nie w konkretnej scenie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now