Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ciekawe i może być przydatne, chociaż nie sadzę aby zastąpiło ZBrusha/MudBoxa/3DCoata, ale feature z poprawianiem skinowania podczas animacji wymiata !! :) Wiem że w blenderze coś podobnego kiedyś było, ale chyba można było jedynie animować poprzez sculpt.

Napisano

Nooo trzeba obczaic, bo przy prostym modelowaniu nawet się przydaje, a ten sculpt wbudowany jest baaardzo taki sobie.

Napisano

Ten plug został pierwotnie napisany do Maxa i jest dostępny od kilku lat :] Teraz może nabierze to sensu, bo nowe viewporty zamiatają wszystkie poprzednie wersje razem wzięte.

Napisano

@ Creator

Tak się wtrącę. Istnieje patch który daje możliwość w Blenderze używania sculptu razem z animacją, dojdzie prawdopodobnie w 2.6x ;d

 

Wracając do tematu. To raczej plugin głównie skierowany do animatorów.

Sculpt podczas animacji to bardzo fajna sprawa, może całkiem nieźle przyspieszyć proces animacji, ale ja się tam zbytnio nie znam ;)

Napisano

mam nadzieje ze ten plugin jest zapowiedzia czegos wiekszego i wyjdzie cos ala zintegrowany zbrush w mayi. Na pierwszy rzut oka wydaje sie ze wystarczy napisac odpowiednie brushe..

Napisano

Taka wygoda w tworzeniu morfów korygujących oraz animacji kluczowanej deformacji obiektu jest moim marzeniem od dawna :) Zazdrościłem trochę blenderowcom AniSculpta a sam najczęściej skakałem do XSI żeby wykożystać moc jaką daje SecondaryShapeMode. Ale musiałem przerzucać przez point cache i rig szedł w niepamięć. W maxie po prostu nie umiem tego wydajnie zrobić a ile można pracować na animowanym EditPoly z soft selection?

Napisano

Narzedzie do modelingu zaiste fajne, natomiast modyfikacje morfow/blendShapow mozna robic w maya od dawien dawna oczywiscie nie ruszajac skina, poza tym zostaje to na stale w rigu a nie w konkretnej scenie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności