Napisano 14 Marzec 201113 l Została właśnie udostępniona wersja beta narzędzi dla programu Maya o nazwie LBrush, które integrują bezpośrednio w programie możliwość sculptingu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1676
Napisano 14 Marzec 201113 l ciekawe i może być przydatne, chociaż nie sadzę aby zastąpiło ZBrusha/MudBoxa/3DCoata, ale feature z poprawianiem skinowania podczas animacji wymiata !! :) Wiem że w blenderze coś podobnego kiedyś było, ale chyba można było jedynie animować poprzez sculpt.
Napisano 14 Marzec 201113 l Nooo trzeba obczaic, bo przy prostym modelowaniu nawet się przydaje, a ten sculpt wbudowany jest baaardzo taki sobie.
Napisano 14 Marzec 201113 l Ten plug został pierwotnie napisany do Maxa i jest dostępny od kilku lat :] Teraz może nabierze to sensu, bo nowe viewporty zamiatają wszystkie poprzednie wersje razem wzięte.
Napisano 14 Marzec 201113 l @ Creator Tak się wtrącę. Istnieje patch który daje możliwość w Blenderze używania sculptu razem z animacją, dojdzie prawdopodobnie w 2.6x ;d Wracając do tematu. To raczej plugin głównie skierowany do animatorów. Sculpt podczas animacji to bardzo fajna sprawa, może całkiem nieźle przyspieszyć proces animacji, ale ja się tam zbytnio nie znam ;)
Napisano 14 Marzec 201113 l Creative, najpierw powinni przyśpieszyć i zbalansować to co jest, potem myśleć nad takimi bajerkami :) Jest przecież mudbox
Napisano 14 Marzec 201113 l mam nadzieje ze ten plugin jest zapowiedzia czegos wiekszego i wyjdzie cos ala zintegrowany zbrush w mayi. Na pierwszy rzut oka wydaje sie ze wystarczy napisac odpowiednie brushe..
Napisano 15 Marzec 201113 l Taka wygoda w tworzeniu morfów korygujących oraz animacji kluczowanej deformacji obiektu jest moim marzeniem od dawna :) Zazdrościłem trochę blenderowcom AniSculpta a sam najczęściej skakałem do XSI żeby wykożystać moc jaką daje SecondaryShapeMode. Ale musiałem przerzucać przez point cache i rig szedł w niepamięć. W maxie po prostu nie umiem tego wydajnie zrobić a ile można pracować na animowanym EditPoly z soft selection?
Napisano 16 Marzec 201113 l Narzedzie do modelingu zaiste fajne, natomiast modyfikacje morfow/blendShapow mozna robic w maya od dawien dawna oczywiscie nie ruszajac skina, poza tym zostaje to na stale w rigu a nie w konkretnej scenie....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto