Napisano 29 Marzec 201114 l CameraMan dla Maya to interesujący program dla posiadaczy Iphone'a 4. Za pomocą tego programu i telefonu (wykorzystując jego żyroskop) możemy sterować kamerą w programie Maya. Zachęcam do obejrzenia wideo autora programu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1702
Napisano 30 Marzec 201114 l Autor No bardzo fajny pomysł. Działa to dosyć płynnie, do takich ujęć niby z kamery kręconej z ręki może być idealne.
Napisano 30 Marzec 201114 l ironia losu, jak mam iphone, to teraz nie mam maya :/ a potrzebne mi to bylo...ehh...
Napisano 30 Marzec 201114 l Ale chyba jeszcze nie ma tego na AppStore bo jak klikam na link to przechodzi na stronę Apple :/ na samym iTunes tez nie znajduje
Napisano 30 Marzec 201114 l Fajny pomysł:) brakuje jeszcze riga na ramię do iPhone:) szkoda że do 4:(
Napisano 30 Marzec 201114 l Ale chyba jeszcze nie ma tego na AppStore bo jak klikam na link to przechodzi na stronę Apple :/ na samym iTunes tez nie znajduje xrs autor na tym flimki mowi, ze musi zrobic klilka tweakow i ma nadziej ze wkrotce ukaze sie na Appstrorze, wiec jeszcze go nie ma... a programik bardzo fajny
Napisano 30 Marzec 201114 l aj.. ;) dzięki Pawelkos - nie oglądałem szczegółowo tego filmiku :/ samo rozwiązanie z pewnością będzie przydatne :)
Napisano 31 Marzec 201114 l Dla tych co najpierw czytają a potem oglądają: Przewińcie do 9 minuty, żeby zobaczyć jak to działa w praktyce:)
Napisano 2 Kwiecień 201114 l Tak po prawdzie to dla takiej zabawki nie trzeba by iphona..., jest trochę wynalazków w internecie opartych o wiimote + arduino (chociaż nie wiem po co arduino skoro dużo taniej wyjdzie kupić samą atmege, a wiimote można zastąpić od razu modułem akcelerometru ale mniejsza o to) tylko kwestia żeby ktoś jeszcze soft napisał który by dane wrzucał do maxa :) było by fajnie, ale jednego mi brak w tym rozwiązaniu przydał by się drugi akcelerometr do drugiej ręki żeby poruszać się jeszcze przód , tył , boki. wtedy to by było coś :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto