Napisano 24 Sierpień 201410 l Autor Studium Justina Sweeta, Painter oczywiście: Ta sama praca namalowana w dwóch różnych programach (po lewej - Painter, po prawej - Photoshop): Edytowane 26 Sierpień 201410 l przez groch
Napisano 15 Październik 201410 l Autor Nowe pracki z ostatnich parunastu dni! :) "Prison Break": "The Dark House": "Jail Time": I zimowy las:
Napisano 3 Listopad 201410 l Autor Ale tu ruch, jak na Marszałkowskiej! :D Tymczasem, ilustracji ciąg dalszy: Update 1: Gif z dotychczasowego postępu: Edytowane 4 Listopad 201410 l przez groch
Napisano 4 Listopad 201410 l Moim zdaniem ten smok lepiej wyglądał we wcześniejszych etapach. Te góry teraz wyglądają teraz jak polane lukrem, choinki jak miniaturki a ten lód i sam smok mają zbyt intensywną barwę. Twoje wcześniejsze landskejpy były super, nie wiem czemu tutaj tego nie czuć Poza tym sam kadr i pozycja ciała smoka( to uniesione skrzydło min.) mogła być lepsza. Mogłeś wcześniej pokazać kadr na etapie szkicu, może ktoś by napisał jak zrobić ciekawiej. Te wcześniejsze rysunki,co są wyżej chyba ich zbyt długo nie robiłeś. Przy pracach na poprzedniej stronie spędziłeś więcej czasu, mam takie wrażenie. Więcej takich:D Sorki za szczerość.
Napisano 4 Listopad 201410 l Autor Moim zdaniem ten smok lepiej wyglądał we wcześniejszych etapach. Te góry teraz wyglądają teraz jak polane lukrem, choinki jak miniaturki a ten lód i sam smok mają zbyt intensywną barwę. Twoje wcześniejsze landskejpy były super, nie wiem czemu tutaj tego nie czuć Poza tym sam kadr i pozycja ciała smoka( to uniesione skrzydło min.) mogła być lepsza. Mogłeś wcześniej pokazać kadr na etapie szkicu, może ktoś by napisał jak zrobić ciekawiej. Te wcześniejsze rysunki,co są wyżej chyba ich zbyt długo nie robiłeś. Przy pracach na poprzedniej stronie spędziłeś więcej czasu, mam takie wrażenie. Więcej takich:D Sorki za szczerość. Cóż, zatem pomyślę jeszcze nad pozycją smoka i nad górami. Co do jego barwy - https://d.facdn.net/art/aaros/1409464948.aaros_aaros_sheet_small.jpg Ale wiadomo, czerwone nie musi być czerwone. ;) To w kolorze morskim, to woda, ale pozostało mi jeszcze podmalować 'połączenie' rąk z taflą wody. Dzięki!
Napisano 4 Listopad 201410 l No pomyśl grochu. Poza tym lepiej chyba będzie jak od początku skupisz się na prostej geometrii w ilustracji, zaczynając od dużych plam. Warto czasami używać lassa. Poza tym zrób kilka kompozycyjnych szkiców i wybierz najciekawszy:D. Takie moje rady, do których sam się często nie stosuję;p. Tak czy inaczej jestem ciekaw kolejnego smoka
Napisano 4 Listopad 201410 l Mi kolor smoka nie przeszkadza, bo odczytuje go jako stylizowanego, z wyraźnie zaznaczonymi konturami i lekko nierealnym kolorem - jeżeli taki był zamysł, to to wszystko razem ze sobą dobrze współgra. Niestety gad musi walczyc o uwage widza z górami, które krzycza z tyłu bardzo dużym detalem. Może by je tak trochę wyciszyć, a teksturę i barwy rozprowadzić na całość łacucha, nie tylko same czubki? Wtedy powinno powstać harmonijne, wpółgrające z pierwszym planem tło. :) A tak poza tym - bardzo przyjemny jest ten widok z czerwonym słoncem! Keep it up :)
Napisano 4 Listopad 201410 l Autor denikina - dzięki bardzo, ano właśnie - tyle gustów ilu ludzi na świecie, więc nawet gdybym dokończył tamtego smoka, to cóż, jednym się spodoba, drugim nie. Ot, styl jeden z wielu. ;) Z górami bardzo słusznie doradziliście, za bardzo odwracały uwagę. A za widok dziękuję, to jeden z facebookowych 30 minutowych speedów. :) Postanowiłem mimo wszystko zmienić pozycję smoka i skupić większą uwagę na kompozycji, niż poprzednim razem, bo wtedy w ogóle o tym nie myślałem.
Napisano 5 Listopad 201410 l Moim zdaniem powinieneś więcej czasu zgłębić na różne ujęcia i wybrać jedno. Nie musisz robić identycznie jak ja, ale mówię, lepszy efekt będzie jeśli więcej czasu poświęcisz na samym początku. Jeśli ujęcie jest płaskie to od startu stoi na nie najlepszej pozycji. Zajmij się samym ujęciem. Lepiej zrób jednak bardziej dynamiczną kompozycje, ujęcie kamery. A jeśli już chcesz kadr jaki jest to zauważ ,że ten obrót głowy nie służy temu smokowi. Głowa zlewa się ze skrzydłem. Poza tym jeśli patrzy przed siebie z wypiętą klatą to pokazuje siłę. Przecież ,to jest stwór o niebywałej sile;). Dobrze jest przestudiować dinozaury. Zobacz jakie są gatunki ,jaką mają budowę itd. [/img]
Napisano 5 Listopad 201410 l Autor Moim zdaniem powinieneś więcej czasu zgłębić na różne ujęcia i wybrać jedno. Nie musisz robić identycznie jak ja, ale mówię, lepszy efekt będzie jeśli więcej czasu poświęcisz na samym początku. Jeśli ujęcie jest płaskie to od startu stoi na nie najlepszej pozycji. Zajmij się samym ujęciem. Lepiej zrób jednak bardziej dynamiczną kompozycje, ujęcie kamery. A jeśli już chcesz kadr jaki jest to zauważ ,że ten obrót głowy nie służy temu smokowi. Głowa zlewa się ze skrzydłem. Poza tym jeśli patrzy przed siebie z wypiętą klatą to pokazuje siłę. Przecież ,to jest stwór o niebywałej sile;). Dobrze jest przestudiować dinozaury. Zobacz jakie są gatunki ,jaką mają budowę itd. Hah, dzięki, cóż mi się to ujęcie podoba i przy nim jednak zostanę. ;) Z tej sytuacji z głową i ze skrzydłami da się wybrnąć, zawsze mogę mu rozłożyć skrzydła. W tym przypadku, żeby ujęcie nie było płaskie muszę skupić się na odpowiednim zbalansowaniu detalu i na perspektywie powietrznej (patrz jego prawa ręka i noga, góry), grubości kreski etc. A co do siły - ta poza jest równie dobra, by to przedstawić. Tak więc dłubię to dalej! Czołem! :)
Napisano 12 Listopad 201410 l Autor Smok zakończon! Timelapse: Edytowane 13 Listopad 201410 l przez groch
Napisano 13 Listopad 201410 l Kolorki bardzo przyjemne, ale jaki kształt ma właściwie to na czym on stoi i gdzie jest horyzont w tej pracy? Następnym razem zacznij od siatki perspektywy i umieść w niej proste bryły, w które później np. wszkicujesz to co robisz. Obecnie glowa smoka wygląda bardzo fajnie, ale im niżej tym gorzej - ustawienie łap w ogóle nie jak się ma do podłoża. Uważaj też przy jego anatomii - popatrz jak wygląda np. w przypadku dinozaurów albo jaszczurek - fragmenty gdzie kończyny wchodzą do tułowia są trochę zbyt "sflaczałe" i za chude, szczególnie przy przednich łapach. Być może mięśnie są schowane za krągłością całej bryły korpusu, ale brak perspektywy sprawia, że nie da się tego odczytać. Podobają mi się detale łusek, w szczególności w okolicach zadu. Chętnie zobacze więcej prac od ciebie :) Cheers
Napisano 14 Listopad 201410 l Autor DraxMustHurt - dzięki za cenne uwagi! Koń namalowany w Painterze: Timelapse:
Napisano 20 Listopad 201410 l ta pierwsza karykaturalna pracka naprawde przyjemna, fajna stylowka :) pozdro!
Napisano 31 Maj 20159 l Autor Dawno mnie tu nie było. Maki i Chabry: Brahmin: Szkic na podstawie klatki z filmu Maleficent: Maleficent - walor: Prosty kolor (warstwa Color w Photoshopie): Final: Edytowane 5 Czerwiec 20159 l przez groch
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Autor Studium ilustracji fantasy. Maźnięte na podstawie klatki z filmu Dungeons & Dragons (tak, wiem że film ostro krytykowany, ale nie ma to dla mnie znaczenia). Kolor: I kolejna: Kolor: Mag, szkic: Zachód Słońca: timelapse: Edytowane 16 Czerwiec 20159 l przez groch
Napisano 7 Lipiec 20159 l Autor Kryształowy medalion, takie studium ilustracji fantasy. Bazując na klatce z filmu "Legend of The Seeker". Edytowane 8 Lipiec 20159 l przez groch
Napisano 19 Lipiec 20159 l Oczekujesz od kogoś, a spójrz jakie ty masz statystyki xD zresztą są wakacje czas opieprzania się Co do prac to są świetne, niektóre krawędzie mogłyby być bardziej ostrzejsze
Napisano 26 Lipiec 20159 l Autor Oczekujesz od kogoś, a spójrz jakie ty masz statystyki xD zresztą są wakacje czas opieprzania się Co do prac to są świetne, niektóre krawędzie mogłyby być bardziej ostrzejsze Co racja, to racja. :) I rzeczywiście krawędzie nieco zbyt rozmyte po całości, dzięki! Dwie nowe prace:
Napisano 1 Sierpień 20159 l hej jak zrobiłeś takie jakby mokre włosy u harrego? Dobry detal te włosy. Czy biel nie jest zbyt wyrzerająca po prawej stronie?
Napisano 1 Sierpień 20159 l Autor hej jak zrobiłeś takie jakby mokre włosy u harrego? Dobry detal te włosy. Czy biel nie jest zbyt wyrzerająca po prawej stronie? Hej, a to jest po prostu efekt połączenia pędzla i nałożenia na końcu 'korekcji obiektywu' (lens correction), o ile się nie mylę. Nieregularne kształty pędzla dały taki efekt kropli, to akurat przez przypadek. ;)
Napisano 4 Wrzesień 20159 l Autor Trzy nowe prace ode mnie. W każdej w sumie inne podejście pod kątem techniki, najmniej sprawiało mi przyjemność malowanie drugiej, czyli lasu - praca zajęła mi trochę ponad 2 godziny, dużo przekombinowania, wszystko "pływa", wersja w połowie dokończona podobała mi się bardziej (nie ma jej tu w teczce). Chewbacca też średnio - więcej technicznego podejścia, suchych etapów, niż samej przyjemności z malowania. Natomiast najprzyjemniej malowało mi się konia, do którego podszedłem na zasadzie "jebać, nie będę się niczym sugerował, nie będę zastanawiał się nad tym, żeby przypominało styl innych artystów, po prostu namaluję tak jak czuję". korzystałem z dwóch domyślnych 'okrąglaków' w Photoshopie - twardy i miękki. EDIT: Odświeżone nieco cztery starsze prace: Edytowane 22 Listopad 20159 l przez groch
Napisano 22 Listopad 20159 l Autor Coś nadchodzi... :) https://www.youtube.com/watch?v=Ya9zFLbdEbI Kolaż o tematyce "mroczne miasto", WIP: WIP2: Edytowane 29 Listopad 20159 l przez groch
Napisano 11 Grudzień 20159 l Autor Portret fantasy, który początkowo był 30-minutową pracą do facebookowej grupy Daily Spitpaint, lecz postanowiłem go doszlifować. :) Pozdro!
Napisano 12 Grudzień 20159 l ładne światło i ten niebieski wzorek. Tak mysle od połowy prawie tego faceta mógłbyś dac smiało cień. Rozumiem że praca w toku wiec to tylko taka uwaga w trakcie pracy ;) Pozdro!
Napisano 13 Grudzień 20159 l Autor ładne światło i ten niebieski wzorek. Tak mysle od połowy prawie tego faceta mógłbyś dac smiało cień. Rozumiem że praca w toku wiec to tylko taka uwaga w trakcie pracy ;) Pozdro! Dzięki! :) Rzeczywiście od połowy w dół mógłby pojawić się cień, ale już tam, pracę uważam za skończoną i zmierzam dalej, oczywiście mając w pamięci Twoją uwagę. ;) A tymczasem... Toothless :) Edytowane 16 Grudzień 20159 l przez groch
Napisano 17 Grudzień 20159 l http://orig06.deviantart.net/4e61/f/2015/344/8/1/fantasy_portrait___final_by_grrroch-d9jpgh6.png Zrób duży zum i pomaluj trochę szczegółów twardym pędzlem, to da dużo tej pracy, bo jest cala rozmydlona. tam gdzie sa najwieksze kontrasty zetnij krawędzie nawet lasso toolem, a tam gdzie sa nieduze zbliż walor i przejedź krawędzie oteksturowanym pedzlem albo je rozmarz pozdro
Napisano 24 Wrzesień 20168 l Autor Hejho! Trochę prac ode mnie, takich i owakich. ;) Koncepty: Edytowane 24 Wrzesień 20168 l przez groch
Napisano 2 Lipiec 20204 l Autor Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić. Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec.
Napisano 2 Lipiec 20204 l 1 godzinę temu, groch napisał: Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić. Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec. Bardzo fajna stylizacja, odemnie głównie to : Spłaszczaj walor, to że coś jest w cieniu nie znaczy że nagle z waloru w świetle 3 skacze do waloru w cieniu 8, sczególnie to widać na czerwonej czapce i w okolicach szyji leona, nie dodawaj gradientu waloru zamiast tego zmianę w formie , cień rzucony , ambient occlusion możesz pokazać hue shiftem albo zmianą waloru lokalnego Pilnuj kwarędzi obiektów / plam, blokuj sobie formy lasso toolem, albo używaj magic wand żeby wyczyścić krawędzie / trzyzmać tekturę wewnątrz plamy
Napisano 2 Lipiec 20204 l Autor Dzięki za cenne rady takashmen! Rzeczywiście ten walor zbyt gwałtownie przeskakuje. Tymczasem parę innych prac:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto