Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Studium Justina Sweeta, Painter oczywiście:

 

HWMUAM5.jpg

 

Ta sama praca namalowana w dwóch różnych programach (po lewej - Painter, po prawej - Photoshop):

 

6tELxVR.jpg

Edytowane przez groch

  • Odpowiedzi 335
  • Wyświetleń 81,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić. Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec.  

  • Dzięki za cenne rady takashmen! Rzeczywiście ten walor zbyt gwałtownie przeskakuje. Tymczasem parę innych prac:  

  • Bardzo fajna stylizacja, odemnie głównie to : Spłaszczaj walor, to że coś jest w cieniu nie znaczy że nagle z waloru w świetle 3 skacze do waloru w cieniu 8, sczególnie to widać na czerwonej czap

Posted Images

Napisano
  • Autor

Nowe pracki z ostatnich parunastu dni! :)

 

"Prison Break":

 

qLRk5ww.png

 

"The Dark House":

 

nKXJTkH.jpg

 

"Jail Time":

 

JoF8OWr.jpg

 

I zimowy las:

 

Tp7jiWq.jpg

Napisano
  • Autor

Ale tu ruch, jak na Marszałkowskiej! :D

 

Tymczasem, ilustracji ciąg dalszy:

 

mlCYqHC.png

 

Update 1:

 

YXg7Qdq.jpg

 

Gif z dotychczasowego postępu:

 

NQhsyjR.gif

Edytowane przez groch

Napisano

Moim zdaniem ten smok lepiej wyglądał we wcześniejszych etapach. Te góry teraz wyglądają teraz jak polane lukrem, choinki jak miniaturki a ten lód i sam smok mają zbyt intensywną barwę. Twoje wcześniejsze landskejpy były super, nie wiem czemu tutaj tego nie czuć

Poza tym sam kadr i pozycja ciała smoka( to uniesione skrzydło min.) mogła być lepsza.

Mogłeś wcześniej pokazać kadr na etapie szkicu, może ktoś by napisał jak zrobić ciekawiej.

Te wcześniejsze rysunki,co są wyżej chyba ich zbyt długo nie robiłeś. Przy pracach na poprzedniej stronie spędziłeś więcej czasu, mam takie wrażenie. Więcej takich:D

Sorki za szczerość.

Napisano
  • Autor
Moim zdaniem ten smok lepiej wyglądał we wcześniejszych etapach. Te góry teraz wyglądają teraz jak polane lukrem, choinki jak miniaturki a ten lód i sam smok mają zbyt intensywną barwę. Twoje wcześniejsze landskejpy były super, nie wiem czemu tutaj tego nie czuć

Poza tym sam kadr i pozycja ciała smoka( to uniesione skrzydło min.) mogła być lepsza.

Mogłeś wcześniej pokazać kadr na etapie szkicu, może ktoś by napisał jak zrobić ciekawiej.

Te wcześniejsze rysunki,co są wyżej chyba ich zbyt długo nie robiłeś. Przy pracach na poprzedniej stronie spędziłeś więcej czasu, mam takie wrażenie. Więcej takich:D

Sorki za szczerość.

 

Cóż, zatem pomyślę jeszcze nad pozycją smoka i nad górami.

 

Co do jego barwy - https://d.facdn.net/art/aaros/1409464948.aaros_aaros_sheet_small.jpg

 

Ale wiadomo, czerwone nie musi być czerwone. ;) To w kolorze morskim, to woda, ale pozostało mi jeszcze podmalować 'połączenie' rąk z taflą wody.

 

Dzięki!

Napisano

No pomyśl grochu. Poza tym lepiej chyba będzie jak od początku skupisz się na prostej geometrii w ilustracji, zaczynając od dużych plam.

Warto czasami używać lassa. Poza tym zrób kilka kompozycyjnych szkiców i wybierz najciekawszy:D. Takie moje rady, do których sam się często nie stosuję;p.

Tak czy inaczej jestem ciekaw kolejnego smoka

Napisano

Mi kolor smoka nie przeszkadza, bo odczytuje go jako stylizowanego, z wyraźnie zaznaczonymi konturami i lekko nierealnym kolorem - jeżeli taki był zamysł, to to wszystko razem ze sobą dobrze współgra. Niestety gad musi walczyc o uwage widza z górami, które krzycza z tyłu bardzo dużym detalem. Może by je tak trochę wyciszyć, a teksturę i barwy rozprowadzić na całość łacucha, nie tylko same czubki? Wtedy powinno powstać harmonijne, wpółgrające z pierwszym planem tło. :)

 

A tak poza tym - bardzo przyjemny jest ten widok z czerwonym słoncem! Keep it up :)

Napisano
  • Autor

denikina - dzięki bardzo, ano właśnie - tyle gustów ilu ludzi na świecie, więc nawet gdybym dokończył tamtego smoka, to cóż, jednym się spodoba, drugim nie. Ot, styl jeden z wielu. ;) Z górami bardzo słusznie doradziliście, za bardzo odwracały uwagę.

 

A za widok dziękuję, to jeden z facebookowych 30 minutowych speedów. :)

 

Postanowiłem mimo wszystko zmienić pozycję smoka i skupić większą uwagę na kompozycji, niż poprzednim razem, bo wtedy w ogóle o tym nie myślałem.

 

EqmeSPu.jpg

Napisano

Moim zdaniem powinieneś więcej czasu zgłębić na różne ujęcia i wybrać jedno. Nie musisz robić identycznie jak ja, ale mówię, lepszy efekt będzie jeśli więcej czasu poświęcisz na samym początku. Jeśli ujęcie jest płaskie to od startu stoi na nie najlepszej pozycji.

Zajmij się samym ujęciem.

Lepiej zrób jednak bardziej dynamiczną kompozycje, ujęcie kamery. A jeśli już chcesz kadr jaki jest to zauważ ,że ten obrót głowy nie służy temu smokowi. Głowa zlewa się ze skrzydłem. Poza tym jeśli patrzy przed siebie z wypiętą klatą to pokazuje siłę. Przecież ,to jest stwór o niebywałej sile;).

Dobrze jest przestudiować dinozaury. Zobacz jakie są gatunki ,jaką mają budowę itd.

 

ZCtJFWM.jpg[/img]

Napisano
  • Autor
Moim zdaniem powinieneś więcej czasu zgłębić na różne ujęcia i wybrać jedno. Nie musisz robić identycznie jak ja, ale mówię, lepszy efekt będzie jeśli więcej czasu poświęcisz na samym początku. Jeśli ujęcie jest płaskie to od startu stoi na nie najlepszej pozycji.

Zajmij się samym ujęciem.

Lepiej zrób jednak bardziej dynamiczną kompozycje, ujęcie kamery. A jeśli już chcesz kadr jaki jest to zauważ ,że ten obrót głowy nie służy temu smokowi. Głowa zlewa się ze skrzydłem. Poza tym jeśli patrzy przed siebie z wypiętą klatą to pokazuje siłę. Przecież ,to jest stwór o niebywałej sile;).

Dobrze jest przestudiować dinozaury. Zobacz jakie są gatunki ,jaką mają budowę itd.

 

Hah, dzięki, cóż mi się to ujęcie podoba i przy nim jednak zostanę. ;) Z tej sytuacji z głową i ze skrzydłami da się wybrnąć, zawsze mogę mu rozłożyć skrzydła. W tym przypadku, żeby ujęcie nie było płaskie muszę skupić się na odpowiednim zbalansowaniu detalu i na perspektywie powietrznej (patrz jego prawa ręka i noga, góry), grubości kreski etc. A co do siły - ta poza jest równie dobra, by to przedstawić. Tak więc dłubię to dalej!

 

Czołem! :)

Napisano
  • Autor

Smok zakończon!

 

Timelapse:

 

 

xVorhF8.jpg

Edytowane przez groch

Napisano

Kolorki bardzo przyjemne, ale jaki kształt ma właściwie to na czym on stoi i gdzie jest horyzont w tej pracy? Następnym razem zacznij od siatki perspektywy i umieść w niej proste bryły, w które później np. wszkicujesz to co robisz. Obecnie glowa smoka wygląda bardzo fajnie, ale im niżej tym gorzej - ustawienie łap w ogóle nie jak się ma do podłoża.

 

Uważaj też przy jego anatomii - popatrz jak wygląda np. w przypadku dinozaurów albo jaszczurek - fragmenty gdzie kończyny wchodzą do tułowia są trochę zbyt "sflaczałe" i za chude, szczególnie przy przednich łapach. Być może mięśnie są schowane za krągłością całej bryły korpusu, ale brak perspektywy sprawia, że nie da się tego odczytać.

 

Podobają mi się detale łusek, w szczególności w okolicach zadu. Chętnie zobacze więcej prac od ciebie :)

Cheers

Napisano
  • Autor

DraxMustHurt - dzięki za cenne uwagi!

 

Koń namalowany w Painterze:

 

Timelapse:

 

 

qM4XS55.jpg

Napisano

ta pierwsza karykaturalna pracka naprawde przyjemna, fajna stylowka :)

pozdro!

Napisano
  • Autor

Dawno mnie tu nie było. Maki i Chabry:

 

poppies_and_cornflowers_by_grrroch-d8viw0w.jpg

 

Brahmin:

 

brahmin_by_grrroch-d8vkk4b.jpg

 

Szkic na podstawie klatki z filmu Maleficent:

 

maleficent_sketch_by_grrroch-d8vtgij.jpg

 

Maleficent - walor:

 

maleficent_sketch___values_by_grrroch-d8vtl8g.jpg

 

Prosty kolor (warstwa Color w Photoshopie):

 

maleficent_sketch___simple_colour_by_grrroch-d8vwrxy.jpg

 

Final:

 

maleficent_sketch___final_by_grrroch-d8w1a5o.jpg

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Studium ilustracji fantasy. Maźnięte na podstawie klatki z filmu Dungeons & Dragons (tak, wiem że film ostro krytykowany, ale nie ma to dla mnie znaczenia).

 

dungeons_and_dragons_illustration___values_by_grrroch-d8wkh13.jpg

 

Kolor:

 

dungeons_and_dragons_illustration___colour_by_grrroch-d8woi5i.jpg

 

I kolejna:

 

fantasy_illustration___values_by_grrroch-d8wtkhv.jpg

 

Kolor:

 

fantasy_illustration___colours_by_grrroch-d8wug86.jpg

 

Mag, szkic:

 

mage___sketch_by_grrroch-d8wxr15.jpg

 

Zachód Słońca:

 

timelapse:

 

sunset_painting__timelapse_video__by_grrroch-d8xgof3.jpg

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Hejoooo.

 

Kolejne etapy maga:

 

mage_sketch_2_by_grrroch-d8zfern.jpg

 

mage_sketch_3_by_grrroch-d8zk4uz.jpg

 

mage_portrait_by_grrroch-d8zp7x1.jpg

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Kryształowy medalion, takie studium ilustracji fantasy. Bazując na klatce z filmu "Legend of The Seeker".

 

crystal_medallion_by_grrroch-d90b9zf.jpg

 

faithkeeper_by_grrroch-d90d13i.jpg

Edytowane przez groch

Napisano

Oczekujesz od kogoś, a spójrz jakie ty masz statystyki xD zresztą są wakacje czas opieprzania się

 

Co do prac to są świetne, niektóre krawędzie mogłyby być bardziej ostrzejsze

Napisano
  • Autor
Oczekujesz od kogoś, a spójrz jakie ty masz statystyki xD zresztą są wakacje czas opieprzania się

 

Co do prac to są świetne, niektóre krawędzie mogłyby być bardziej ostrzejsze

 

Co racja, to racja. :) I rzeczywiście krawędzie nieco zbyt rozmyte po całości, dzięki!

 

Dwie nowe prace:

 

ae87a9f153dbd2f72cf4210ebb4aa168-d92f2q0.jpg

 

289_jpg_33_by_drizzlemaker-d92tu7t.jpg

Napisano

hej jak zrobiłeś takie jakby mokre włosy u harrego? Dobry detal te włosy. Czy biel nie jest zbyt wyrzerająca po prawej stronie?

Napisano
  • Autor
hej jak zrobiłeś takie jakby mokre włosy u harrego? Dobry detal te włosy. Czy biel nie jest zbyt wyrzerająca po prawej stronie?

 

Hej, a to jest po prostu efekt połączenia pędzla i nałożenia na końcu 'korekcji obiektywu' (lens correction), o ile się nie mylę. Nieregularne kształty pędzla dały taki efekt kropli, to akurat przez przypadek. ;)

Napisano
  • Autor

Trzy nowe prace ode mnie. W każdej w sumie inne podejście pod kątem techniki, najmniej sprawiało mi przyjemność malowanie drugiej, czyli lasu - praca zajęła mi trochę ponad 2 godziny, dużo przekombinowania, wszystko "pływa", wersja w połowie dokończona podobała mi się bardziej (nie ma jej tu w teczce). Chewbacca też średnio - więcej technicznego podejścia, suchych etapów, niż samej przyjemności z malowania. Natomiast najprzyjemniej malowało mi się konia, do którego podszedłem na zasadzie "jebać, nie będę się niczym sugerował, nie będę zastanawiał się nad tym, żeby przypominało styl innych artystów, po prostu namaluję tak jak czuję". korzystałem z dwóch domyślnych 'okrąglaków' w Photoshopie - twardy i miękki.

 

290_jpg_25_by_drizzlemaker-d976gxn.jpg

 

forest_33_by_grrroch-d986zb4.jpg

 

horse_sketch_by_grrroch-d98ahs0.jpg

 

EDIT: Odświeżone nieco cztery starsze prace:

 

sword_of_truth___legend_of_the_seeker_by_grrroch-d90d13i.jpg

 

damodar___dungeons_and_dragons_by_grrroch-d8zp7x1.jpg

 

the_compass___legend_of_the_seeker_by_grrroch-d90b9zf.jpg

 

red_glow___dungeons_and_dragons_fanart_by_grrroch-d8wug86.jpg

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Portret fantasy, który początkowo był 30-minutową pracą do facebookowej grupy Daily Spitpaint, lecz postanowiłem go doszlifować. :)

 

Pozdro!

 

fantasy_portrait___final_by_grrroch-d9jpgh6.png

Napisano

ładne światło i ten niebieski wzorek. Tak mysle od połowy prawie tego faceta mógłbyś dac smiało cień. Rozumiem że praca w toku wiec to tylko taka uwaga w trakcie pracy ;)

Pozdro!

Napisano
  • Autor
ładne światło i ten niebieski wzorek. Tak mysle od połowy prawie tego faceta mógłbyś dac smiało cień. Rozumiem że praca w toku wiec to tylko taka uwaga w trakcie pracy ;)

Pozdro!

 

Dzięki! :)

 

Rzeczywiście od połowy w dół mógłby pojawić się cień, ale już tam, pracę uważam za skończoną i zmierzam dalej, oczywiście mając w pamięci Twoją uwagę. ;)

 

A tymczasem... Toothless :)

 

PQozphp.jpg

 

VLI9SgS.jpg

Edytowane przez groch

Napisano

http://orig06.deviantart.net/4e61/f/2015/344/8/1/fantasy_portrait___final_by_grrroch-d9jpgh6.png

 

Zrób duży zum i pomaluj trochę szczegółów twardym pędzlem, to da dużo tej pracy, bo jest cala rozmydlona. tam gdzie sa najwieksze kontrasty zetnij krawędzie nawet lasso toolem, a tam gdzie sa nieduze zbliż walor i przejedź krawędzie oteksturowanym pedzlem albo je rozmarz pozdro

Napisano
  • Autor

Hejho! Trochę prac ode mnie, takich i owakich. ;)

 

5t7W9XI.png

 

ooGxajB.png

 

3HTJ07g.png

 

AB8aOVu.png

 

n2v3DUN.png

 

qQrrsUZ.png

 

2FAeiW9.png

 

Koncepty:

 

ZaiNrMc.png

 

mpZropY.png

 

pksSE5g.png

Edytowane przez groch

Napisano
  • Autor

Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić.

Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec.

 

spacer.png

spacer.png

Napisano
1 godzinę temu, groch napisał:

Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić.

Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec.

 

Bardzo fajna stylizacja, odemnie głównie to :

Spłaszczaj walor, to że coś jest w cieniu nie znaczy że nagle z waloru w świetle 3 skacze do waloru w cieniu 8, sczególnie to widać na czerwonej czapce i w okolicach szyji leona, nie dodawaj gradientu waloru zamiast tego zmianę w formie , cień rzucony , ambient occlusion możesz pokazać hue shiftem albo zmianą waloru lokalnego

Pilnuj kwarędzi obiektów / plam, blokuj sobie formy lasso toolem, albo używaj magic wand  żeby wyczyścić krawędzie / trzyzmać tekturę wewnątrz plamy

T ZAWADZKI LEON OVER P.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki za cenne rady takashmen! Rzeczywiście ten walor zbyt gwałtownie przeskakuje.

Tymczasem parę innych prac:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności